Den er jo KJEMPETYDELIG!!Hmm.. Bildet kom vist ikke med.. Og nå ser jeg at den ikke er like tydelig på bildet, men men..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo KJEMPETYDELIG!!Hmm.. Bildet kom vist ikke med.. Og nå ser jeg at den ikke er like tydelig på bildet, men men..![]()
Strek er strek! Gratulerer :-DHmm.. Bildet kom vist ikke med.. Og nå ser jeg at den ikke er like tydelig på bildet, men men..![]()
Strek er strek! Gratulerer :-D
Hvor mange DPO?
Her er det ingen tvilHmm.. Bildet kom vist ikke med.. Og nå ser jeg at den ikke er like tydelig på bildet, men men..![]()
Gratulerer!Takk![]()
Da var jeg igang. Ny syklus herr I come. Vurderer akupunktur denne måneden. Forrige gang klaffet det den måneden med aku, etter 18 PP. Tilfeldig eller ikke, går jo Ann å teste. Lykke til alle her inne - håper på mange gravide
Fremdeles tidligTestet kritthvitt i dag tidlig, 10 DPO. Alle tester positivt så tidlig!
Jeg skal iallefall holde meg unna den Valuniotesten, maken til lureri![]()
Hmm.. Bildet kom vist ikke med.. Og nå ser jeg at den ikke er like tydelig på bildet, men men..![]()