Sommerfugl)
Forelsket i forumet
Åå herlig! Den var fin! Jeg venter fortsatt på temperaturhopp, synes det gikk litt sakte, men vært litt sykdom her ogsåEndelig kom temperatur økningen jeg har ventet så lenge på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå herlig! Den var fin! Jeg venter fortsatt på temperaturhopp, synes det gikk litt sakte, men vært litt sykdom her ogsåEndelig kom temperatur økningen jeg har ventet så lenge på![]()
Jaa ser den! Spent selv på hvor lenge jeg klarer å vente! Forrige gang testet jeg positivt 8 DPO, så vi får se hvor lenge man klarer å vente denne gangenKanskje jeg tar første test neste søndags morgen? Da er jeg 9DPO, tror ikke jeg klarer å vente til 12 DPOSynes det faktisk har vært bedre for nervene å ta test enn å ikke ta test. For ved negativ test så sier jeg «åhja, da er jeg ikke gravid idag, men kanskje om noen dager», hvis jeg ikke tar test så går jeg hele tiden og lurer på «er jeg gravid? Hadde en test gitt svar idag? Er jeg gravid? Hvor lenge til jeg kan teste?» haha, får mer ro når jeg tar test og den er negativ liksom
![]()

Blir spennende på timen da. Uansett greit å få sjekka opp om hvorden det står tilså spennende med egguttak! Krysser fingrene for dere! Mannen har fått svar på at sædprøven er normal, så er veldig spent på om vi får vite noe mer på timen vår.

Hahaha! Jeg er helt lik som deg.. Jeg personlig syntes det tankekjøret om hva/hvis er være en å få en negativ test.. Det er så greit å vite det liksomKanskje jeg tar første test neste søndags morgen? Da er jeg 9DPO, tror ikke jeg klarer å vente til 12 DPOSynes det faktisk har vært bedre for nervene å ta test enn å ikke ta test. For ved negativ test så sier jeg «åhja, da er jeg ikke gravid idag, men kanskje om noen dager», hvis jeg ikke tar test så går jeg hele tiden og lurer på «er jeg gravid? Hadde en test gitt svar idag? Er jeg gravid? Hvor lenge til jeg kan teste?» haha, får mer ro når jeg tar test og den er negativ liksom
![]()
Tenker 8 DPO, men kjenner jeg meg selv rett så kanskje jeg tar en 7.. men er jo ikke vits før 9-10.. Må bare se hva jeg føler for med Tempen.. Men, er absolutt i teste tøs klubben 

Du, jeg ble så glad! Formen er betraktelig mye bedre i dag. Øret er fortsatt tett, men trenger ikke flere Paracet. Det er så kjedelig hvordan sykdom ødelegger denne Tempe. For vi vil jo se dem høye, ikke lave! Håper din kommer fort opp i morgenÅå herlig! Den var fin! Jeg venter fortsatt på temperaturhopp, synes det gikk litt sakte, men vært litt sykdom her også Vis vedlegget 461176

Ja helt enig, jeg er ikke så god på tankekjøretHahaha! Jeg er helt lik som deg.. Jeg personlig syntes det tankekjøret om hva/hvis er være en å få en negativ test.. Det er så greit å vite det liksomTenker 8 DPO, men kjenner jeg meg selv rett så kanskje jeg tar en 7.. men er jo ikke vits før 9-10.. Må bare se hva jeg føler for med Tempen.. Men, er absolutt i teste tøs klubben
![]()
Gleder meg veldig til å se testene som vil begynne å komme inn her neste uke! Herregud altså, det er neste uke vi i IKM 23 gruppen begynner, det er ikke lenge til!
Håper ALLE sammen her blir preggers 

Jeg syntes det ser ut som du kan ha hatt positiv test mellom 14 og 15jeg synes å ha noe påbegynt slim som skrevet igår.. føler noe stikker nederst, men EL-testene vil ikke være med meg.. babyplan har alltid funket?
Har bare to tester igjen nå, så imorra må jeg nok ut på handling etter flere
som skrevet har vi første runde på letrozol, kan ikke huske fra sist at EL kom senere da..
Blir testene svakere fordi det er utvannet nå? Eller er håpet ute for denne mnd?
Jeg håper på gode spådommer for oss begge på høst 2025Da var denne PP over..
Første syklus med letrozol som nevnt- og lite slim og ingen positiv EL-test
Har ingen tro på graviditet denne mnd..
Gynekolog mente at jeg ikke skulle ta letrozol neste syklus, men heller komme tilbake før juli syklus å se om vi skulle kjøre en ny kur..
før forrige svangerskap fikk jeg beskjed om å kjøre på med tabletter i 3 sykluser og heller komme tilbake om jeg ikke ble gravid.. hva tror dere?
Dessuten la ChatGPT tarot for meg her om dagen, hvor svarene var «høsten 2025» spennende!!
om ikke naturlig PP slår til nå blir det IVF på sensommeren, så høst 2025 MÅ bli bra 

Herlig! Ja godt når formen kommer seg! Ja jeg håper virkelig tempen stiger litt til i morgen, krysser fingrene!Du, jeg ble så glad! Formen er betraktelig mye bedre i dag. Øret er fortsatt tett, men trenger ikke flere Paracet. Det er så kjedelig hvordan sykdom ødelegger denne Tempe. For vi vil jo se dem høye, ikke lave! Håper din kommer fort opp i morgen![]()
Hmm, jeg vet ikke helt, men det sies jo at man bør tempe til samme tid. Jeg tenker innenfor +- 1 time, og satser på at det holder. Datteren våkner alt fra halv 5-6, så prøver å teste med utgangspunkt i klokka 5 her også2 DPO - temperaturdropp?
Det er vel ikke så bra tegn med temperaturdropp på DPO 2? Tempen ble tatt kl 08 istedetfor kl 5, må jeg virkelig ha ringeklokken på kl 5 i helgen også for at temping skal være et poeng?![]()
Jeg har på alarm halv 6 hver dag fordi det er da jeg står opp når jeg har tidligvakt. Alle andre dager tester jeg og legger meg til å sove igjen. Det påvirker nok søvnen litt, men tempen er den eneste sikre kilden jeg har til el så da blir det sånn.2 DPO - temperaturdropp?
Det er vel ikke så bra tegn med temperaturdropp på DPO 2? Tempen ble tatt kl 08 istedetfor kl 5, må jeg virkelig ha ringeklokken på kl 5 i helgen også for at temping skal være et poeng?![]()
Ja, ser den, kanskje ikke temping er for meg siden jeg ikke står opp til samme tidspunkt i helgene. Vil ikke sette på vekkerklokken på 5 i helgene før det eventuelt er en baby i hus som styrer detHmm, jeg vet ikke helt, men det sies jo at man bør tempe til samme tid. Jeg tenker innenfor +- 1 time, og satser på at det holder. Datteren våkner alt fra halv 5-6, så prøver å teste med utgangspunkt i klokka 5 her også

Hmmm, kanskje jeg må vurdere det da neste PPJeg har på alarm halv 6 hver dag fordi det er da jeg står opp når jeg har tidligvakt. Alle andre dager tester jeg og legger meg til å sove igjen. Det påvirker nok søvnen litt, men tempen er den eneste sikre kilden jeg har til el så da blir det sånn.
Nyttårsforsettet mitt i år var jo faktisk å stå opp tidlig i helgene også men det ble nedprioritert når jeg ble gravid tidligere i år, da betydde søvn mer enn å få en produktiv helg! Kanskje jeg skal ta opp igjen nyttårsforesettet til eventuelt en ny graviditet 
stresse jo absolutt ikkje, så kjenne ikkje på det sånn sett, men hadde vært kjekt å blåst av nåken testar om 9 dagar
kjedligste som er er PP uten mulighet for å være gravid
Ja kjedelig når det ikke klaffer med enten helse eller tilgjengelig tid/kapasitet med PPCD 19 og dagen Premom gjetta på EL, og trur nok defintivt det blir EL idag med denna testen her nå
Vis vedlegget 461200
Spørs om det blir ein valid PP då, siden fleire ungar og mannen har vært sjuke heila veko, men, har endo 24t på oss så muligensstresse jo absolutt ikkje, så kjenne ikkje på det sånn sett, men hadde vært kjekt å blåst av nåken testar om 9 dagar
kjedligste som er er PP uten mulighet for å være gravid
![]()
Håper dere får lagt inn aksjer likevel! Sist jeg ble gravid tror jeg det var faktisk aksjeinput 1 dag etter EL
Denne PP crash’et litt for oss også, men vi fikk inn 2 aksjeinput iallefall… Ser nå at neste PP så skal jeg reise vekk med 1 overnatting samme dag som jeg får EL
Blir litt småteit å kansellere med venninner, «sorry folkens, jeg har eggløsning og må være hjemme og humpe 
det kan hende.. jeg kjente meg noe «bløt» om du skjønner? Men jeg pleier å merke EL veldig godt.. vi har nå lagt inn aksjer allikevel- men troa er ikke der blir det positivt denne PP så er vi utrolig heldige!Jeg syntes det ser ut som du kan ha hatt positiv test mellom 14 og 15