Blir nok på andre urin i morgen. Ja veldig spennende, bare opplevd det med datteren og i fjor som desverre ble oppdaget som MANår blir neste test?så spennende med de første strekene altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok på andre urin i morgen. Ja veldig spennende, bare opplevd det med datteren og i fjor som desverre ble oppdaget som MANår blir neste test?så spennende med de første strekene altså!
Blir nok på andre urin i morgen. Ja veldig spennende, bare opplevd det med datteren og i fjor som desverre ble oppdaget som MA
Hvilken app bruker du?

Så utrulig rart og dårlig, og basert på ein (?) Blodprøve? Progesteron måles vell over tid også sånn sett, sjølv om eg har lite peiling. Men også albyl e er ofte prøvd liksom, for at embryoet lettere skal få feste osv. Er mange ting ein ikkje kan se, men som er verdt å prøve før ein gønner på med IVF og alt det innebærer... håper fastlege kan forklare litt meirJeg fikk ingen ting annet enn beskjed om å gå ned i vekt, også som sagt hormonprøver (pcos). Hun sa at blodprøvene jeg tok før timen var normale, men er egentlig ikke sikker på hvilke prøver som er tatt. Hun sa at egglageret(?) ser bra ut hvertfall. Har bestilt time hos fastlegen for å få forklaring på alt som ble sagt![]()
Så gøy oppdatering på tampen her! Du er definitivt gravid då iallefall, håpe inderlig spiren sitter for degBlir nok på andre urin i morgen. Ja veldig spennende, bare opplevd det med datteren og i fjor som desverre ble oppdaget som MA
spent på testene i morgen
Takker, føles litt uvirkelig ut, selv om jeg følte noe var anderledesSå gøy oppdatering på tampen her! Du er definitivt gravid då iallefall, håpe inderlig spiren sitter for degspent på testene i morgen
![]()
Tusen takkGratulerer så myyyye![]()
![]()
Se der ja! Gratulerer!!Monitoren slo ut positiv![]()
Er det offentlig GYN?Jeg fikk ingen ting annet enn beskjed om å gå ned i vekt, også som sagt hormonprøver (pcos). Hun sa at blodprøvene jeg tok før timen var normale, men er egentlig ikke sikker på hvilke prøver som er tatt. Hun sa at egglageret(?) ser bra ut hvertfall. Har bestilt time hos fastlegen for å få forklaring på alt som ble sagt![]()
Mensen kom idagSiste dag i vår IKM' gruppeglømte å skriva i går, men venter berre på oppdatering fra @håpefull❤
Dagens IKM'ere er:
Søndag 8. Juni
⚘️ @mammainnlandet -25-B2-pp2-EL 22/5
⚘️ @Kris23 - 33 - B1 - PP11? - EL ca. 24/05
⚘️ Mallamora - 31 - B2 - PP26 - EL 23/5
korleis går det med dokk?
Gratulera til dei som blei gravide og lykke til videre til dei som fekk KM! Me går for IKM neste PP
Veldig koselig å henge sammen![]()
Woohoo! Gratulera så masseMonitoren slo ut positiv![]()
ska eg setta deg på gravid?Tusen takkWoohoo! Gratulera så masseska eg setta deg på gravid?
Nydelig å se! Gratulerer! Selv om jeg ikke kjenner alle her inne blir jeg jo nesten rørt hver gang noen her inne får to streker eller «gravid»!Monitoren slo ut positiv![]()

Tusen takkNydelig å se! Gratulerer! Selv om jeg ikke kjenner alle her inne blir jeg jo nesten rørt hver gang noen her inne får to streker eller «gravid»!![]()