IKM uke 23⚘️⚘️

Jeg har hatt mye el-slim denne uka, og kan ikke huske at jeg har hatt eggløsningssmerter før, men det hadde jeg mye av i går kveld. Så litt gøy å kjenne kroppen sin og vite hva som skjer! Jaa, har testet her også, iallfall når syklusen ble så mye lengre enn antatt, men nå er vi straks i DPO-land begge to! :Heartred
Satser på at det er positive tegn! Synes også det er spennende å følge med på tegn fra kroppen, men samtidig ha litt kontroll med testing :angelic: oh yes. Selvom jeg egentlig ikke har troa, så blir det noen lange dager med mye forhåpninger den neste halvannen uke ish :nailbiting:

Ja samme her! Har lave forventninger for at det skal klaffe første måneden :playful:
Satser på at det er positive tegn! Synes også det er spennende å følge med på tegn fra kroppen, men samtidig ha litt kontroll med testing :angelic: oh yes. Selvom jeg egentlig ikke har troa, så blir det noen lange dager med mye forhåpninger den neste halvannen uke ish :nailbiting:

Eggløsning :excited001
Har hatt murringer og litt småstikk idag, og kjenner jeg er klar for humping så nå må bare mannen komme hjem full fart hjem fra jobb :hilarious::wav

IMG_3911.jpeg

Hei fine gjengen! Jeg hoppet over forrige ikm-gruppe fordi jeg er i en litt down-periode. Føler meg gammel og har en vond følelse på at dette ikke kommer til å gå. Har prøvd så lenge nå, men vil ikke gi meg heller. Har ikke lyst til å senere i livet tenke tilbake og angre på at vi ikke i det minste forsøkte…

stjerna80 - B2 - 44 - PP21ish - EL 23/05 - IKM 06/05

Vet det er mange som har prøvd i lengre tid enn meg og jeg føler virkelig med dere! …og dere som har prøvd i kortere tid. Måtte vi alle få ønsket vårt oppfylt! Kjør på!!
Sender over en stor klem til deg og håper det går din vei, ikke lett med disse nedturene i denne prosessen :smiley-angelic003 Jeg har prøvd lenge også nå og har planlagt oppstart IVF i august, vi prøver naturlig frem til den tid :Heartpink

CD17
Glømte å testa heima idag, og så reiste me til Skånevik og så glømte eg el-testane! Og temping funke jo ikkje med kids i samme rom (samsove) så då va eg litt sånn shit, må eg virkelig be eldsta jento ta med testene fra heima i måro:nailbiting: hu har mast om fleire søsken siden minstemor va 1mnd:hilarious: så ville egentlig holda prøvingo skjult for hu. Så kom eg plutselig på at eg hadde fleire tester igjen etter sist, som eg pakka i ein babykasse som ikkje e flytta endo! Og kaching! Både el-tester og gravidtester, då e det berre å kjøra på!
Pleie få EL mellom CD 17 og 23, berre hatt 2 sykluser siden eg blei gravid for 2år siden, så null fanari. Basert på tegn e den ikkje heilt rett rundt hjørna iallefall.
Men fint å kunna testa når me ska væra her til Søndag :)

Ullgenseren - 31 - B3 - PP1 - EL 22.05 - IKM 06.06

Melder meg inn, da ivrigheten tok overhånd! Har fått med meg mannen på barn nummer tre, og igår ga han grønt lys for å fjerne spiralen :nailbiting: dvs, «hvis du er klar så må du bare fjerne den». OM jeg er klar, da :hilarious: har lite troa på denne første prøveperioden, da vi la inn aksjer igår kveld, jeg har mest sannsynlig EL idag (basert på EL slim, stikninger i livmor og første positive EL test igår morges), og jeg fikk fjernet kobberspiralen imorges kl 0830 :hilarious: men mirakler kan vel skje, og jeg har blitt fort gravid de andre gangene, så kanskje høy fertilitet slår inn. Etter å ha fulgt med på forumet de siste månedene er jeg hvertfall så klar for å komme igang at jeg ikke klarte å la vær IKM gruppe :bag::angelic:

Vis vedlegget 460954
Velkommen hit :woot: spennande å sjå om det klaffe umiddelbart då:smiley-bounce016

Hei fine gjengen! Jeg hoppet over forrige ikm-gruppe fordi jeg er i en litt down-periode. Føler meg gammel og har en vond følelse på at dette ikke kommer til å gå. Har prøvd så lenge nå, men vil ikke gi meg heller. Har ikke lyst til å senere i livet tenke tilbake og angre på at vi ikke i det minste forsøkte…

stjerna80 - B2 - 44 - PP21ish - EL 23/05 - IKM 06/05

Vet det er mange som har prøvd i lengre tid enn meg og jeg føler virkelig med dere! …og dere som har prøvd i kortere tid. Måtte vi alle få ønsket vårt oppfylt! Kjør på!!
Velkommen hit❤️ skjønner godt at det er tungt og tærer på❤️ ber om at barnet dere lengter etter må finne veien til dere:smiley-angelic001:dummy1::dummy:

CD17
Glømte å testa heima idag, og så reiste me til Skånevik og så glømte eg el-testane! Og temping funke jo ikkje med kids i samme rom (samsove) så då va eg litt sånn shit, må eg virkelig be eldsta jento ta med testene fra heima i måro:nailbiting: hu har mast om fleire søsken siden minstemor va 1mnd:hilarious: så ville egentlig holda prøvingo skjult for hu. Så kom eg plutselig på at eg hadde fleire tester igjen etter sist, som eg pakka i ein babykasse som ikkje e flytta endo! Og kaching! Både el-tester og gravidtester, då e det berre å kjøra på!
Pleie få EL mellom CD 17 og 23, berre hatt 2 sykluser siden eg blei gravid for 2år siden, så null fanari. Basert på tegn e den ikkje heilt rett rundt hjørna iallefall.
Men fint å kunna testa når me ska væra her til Søndag :)
Spennende - nå begynner morroa :hello2 :Heartpink

CD 14 - Høyt LH nivå på morgenen:smiley-bounce012
Mulig EL er idag grunnet høyt LH nivå på morningen, skal teste på nytt i 17-18 tiden ikveld og sjekke. Det ble aksjelegging igår kveld og må få det til ikveld igjen også. Får vennepar på middag så håper de ikke går altfor sent :hilarious: Note to self: ta EL periode med i planleggingen av sosiale happenings ved neste runde :smiley-ashamed005

IMG_3914.jpeg

IMG_3915.jpeg

Last edited:
Ble så skuffa over Tempen min i dag.. Eggløsning var i går kveld, fikk el smerter
Hadde forventet et temphopp i dag, men det er det samme som i går. Noen som har opplevd det samme? Kan det ha noe med Ørebetennelse og gjøre og at jeg rett og slett ikke er bra? Har loggført Illnes på de dagene jeg har følt meg virkelig dårlig.. Går på antibiotika

Vedlegg

• IMG_6933.jpeg
    IMG_6933.jpeg
    969,8 KB · Visninger: 29
  • IMG_6935.jpeg
    IMG_6935.jpeg
    200,6 KB · Visninger: 28
  • IMG_6936.jpeg
    IMG_6936.jpeg
    156,1 KB · Visninger: 30
Ble så skuffa over Tempen min i dag.. Eggløsning var i går kveld, fikk el smerter
Hadde forventet et temphopp i dag, men det er det samme som i går. Noen som har opplevd det samme? Kan det ha noe med Ørebetennelse og gjøre og at jeg rett og slett ikke er bra? Har loggført Illnes på de dagene jeg har følt meg virkelig dårlig.. Går på antibiotika
Får du temphopp i måro så sette den nok kryss idag uansett, iallefall om du legge inn testene dine også:) sjukdom og medisiner påvirke definitivt temperatur, men FF pleie ha kontroll fordi utrulig nok.

Får du temphopp i måro så sette den nok kryss idag uansett, iallefall om du legge inn testene dine også:) sjukdom og medisiner påvirke definitivt temperatur, men FF pleie ha kontroll fordi utrulig nok.
Håper det kommer i morgen, så får jeg se om jeg kan flytte krysset til i går. Ja, må være det som påvirker BBT.. Håper det går fort over snart :Heartred Satte inn den positive EL testen og da fikk jeg det her. Satte inn El smerter nå også, så får vi se hva som skjer de neste dagen…

Vedlegg

• IMG_6938.png
    IMG_6938.png
    266,5 KB · Visninger: 27
Uff, kjenner meg igjen. Litt samme situasjon her, men det er jeg som har lang reisevei. Vi er også i prosess med å selge hus, men vil likevel bety pendling for minst en av oss. Vi vurderer også alternativer for å få hverdagen til å være mer i balanse. Jobbskifte, jobbe redusert, betale seg fra ting (vaskehjelp, måltidskasser, barnepike osv). Har nettopp hatt noen dager med ekstrem uro og frustrasjon over situasjonen, men endelig litt bedre idag. Er også rimelig sikker på at hormonene gjør det enda verre.
Håper det snart blir bedre for deg også!

Uff ja det er mye å tenke på når man vil øke familien. Det er jo bra å snakke sammen og prøve å finne løsninger. Betale for en enklere hverdag er jo også lurt! Men uff, flytting er så sykt stress, håper det går smooth for dere. Vi har nettopp kommet på plass i nytt hus, og flytting kjøp/salg, alt det der tærer på altså!

Bra du kjente deg litt bedre i går, kjenner meg også litt lettere i dag :Heartred Vi fikk snakket litt sammen i går. Nevnte også at jeg trengte å bare gjøre noe alene til helgen, og det hadde han selvsagt full forståelse for. Merker at når det blir mye barn og hverdagsliv så må jeg huske av og til å ta noen timer alene eller med venner for å komme tilbake litt mer i zen.

I dag viste fertilitetsmonitoren økning i østrogen, så da er det nok ikke mange dagene til eggløsning :)

Vil si eggløsningstesten er positiv nå :Heartred Betyr det at eggløsning skjer i morgen? Eller hvordan funket dette igjen? :playful:
Vis vedlegget 461073
Jeg får alltid positiv test dagen før og samme dag som eggløsning. Når eggløsningen har vært så går testene ned. Jeg får eggløsning smerter så vet når den er :)

Hadde eggløsningssmerter førdagen, så vi får se om det kommer noe mer av det, hvis ikke så får jeg bare følge med på temp tenker jeg :Heartred
Jeg får alltid positiv test dagen før og samme dag som eggløsning. Når eggløsningen har vært så går testene ned. Jeg får eggløsning smerter så vet når den er :)

Nå har nivåene gått ned og jeg har hatt «strekksmerter» idag og følt meg litt oppblåst? Tror det er EL smerter, veldig rart at man skal ha smerter ved EL, da skal jo man egentlig biologisk være klar til å hoppe i høyet :hilarious:
IMG_3918.jpeg

Nå har nivåene gått ned og jeg har hatt «strekksmerter» idag og følt meg litt oppblåst? Tror det er EL smerter, veldig rart at man skal ha smerter ved EL, da skal jo man egentlig biologisk være klar til å hoppe i høyet :hilarious:
Vis vedlegget 461079
Ja, har eg og tenkt, at mange her inne beskriver eit enormt smertebilde rundt EL og eg skjønner ikkje korleis ein sånn naturlig sett skulle klart å bli gravid då om ein ikkje viste:facepalm: her er det absolutt heeeeilt motsatt iallefall, kan hende eg kjenner noko stikk i ny og ne akkurat når egget slipper, men bortsett fra det så skriker heile kroppen ITS TIME TO MAKE A BAAAABYYYY!!:hilarious::hilarious:
Håpe du klare å kosa deg med høyhopping though, make that baby!:dance011

Back
Topp