mammainnlandet
Forelsket i forumet
jeg synes å ha noe påbegynt slim som skrevet igår.. føler noe stikker nederst, men EL-testene vil ikke være med meg.. babyplan har alltid funket?
Har bare to tester igjen nå, så imorra må jeg nok ut på handling etter flere
som skrevet har vi første runde på letrozol, kan ikke huske fra sist at EL kom senere da..
Blir testene svakere fordi det er utvannet nå? Eller er håpet ute for denne mnd?
Har bare to tester igjen nå, så imorra må jeg nok ut på handling etter flere
som skrevet har vi første runde på letrozol, kan ikke huske fra sist at EL kom senere da..
Blir testene svakere fordi det er utvannet nå? Eller er håpet ute for denne mnd?

her er det absolutt heeeeilt motsatt iallefall, kan hende eg kjenner noko stikk i ny og ne akkurat når egget slipper, men bortsett fra det så skriker heile kroppen ITS TIME TO MAKE A BAAAABYYYY!!
Så blir mye humping før egget slipper hehe
Altfor mett og altfor trøtt så vi kom ikke i mål selv om vi prøvde
Men sånn blir det iblant, så vi får se om gårsdagens avlevering gjorde susen denne runden
Ikke alltid lett for mannen å levere, selv om jeg gjør det jeg kan for å gjøre det interessant. Tenker det er greit å være åpen om det, for det er nok flere som opplever det, og det går jo en del inn på mannens psyke, så gjør det jeg kan for å være god med han nå
Hvis man ikke er påpasselig med å ta vare på hverandre så ser jeg lett at en sånne prosesser kan slite på forhold 
spent på når krysset kommer i FF, synes ikke det var store temp stigningen.
Masse god bedring - håper du blir fort frisk igjen nå
Har heldigvis symptomer som alltid kommer i DPO land, ømme bryster og oppblåst
Ja nå må vi håpe at lykken smiler og at det går veien, er veldig spent selv så vi får prøve å kose oss med spenningen frem til testingen begynner 
så vi starter opp med stimulering og skal ha egguttak neste syklus.
Har dere fått info i forkant om blodprøver og politiattest? De glemte å informere meg om blodprøver i innkallingen men heldigvis ringte jeg de og ba de rekvirere blodprøver til oss i forkant av timen - ingen tid å miste
Ikke lenge igjen