IKM uke 23⚘️⚘️

jeg synes å ha noe påbegynt slim som skrevet igår.. føler noe stikker nederst, men EL-testene vil ikke være med meg.. babyplan har alltid funket?
Har bare to tester igjen nå, så imorra må jeg nok ut på handling etter flere‍
som skrevet har vi første runde på letrozol, kan ikke huske fra sist at EL kom senere da..

Blir testene svakere fordi det er utvannet nå? Eller er håpet ute for denne mnd?

Vedlegg

• IMG_6405.png
    IMG_6405.png
    1,1 MB · Visninger: 41
Lurer på om eggløsning var tidligere enn vanlig denne syklusen. Smertene sluttet på søndag, og de siste dagene har utfloden blitt mer lotion-aktig. Tok ingen tester da, så er jo ikke helt sikker. I dag kjenner jeg mye murringer, spennende syklus nå etter sa :smiley-ashamed004

Ja, har eg og tenkt, at mange her inne beskriver eit enormt smertebilde rundt EL og eg skjønner ikkje korleis ein sånn naturlig sett skulle klart å bli gravid då om ein ikkje viste:facepalm: her er det absolutt heeeeilt motsatt iallefall, kan hende eg kjenner noko stikk i ny og ne akkurat når egget slipper, men bortsett fra det så skriker heile kroppen ITS TIME TO MAKE A BAAAABYYYY!!:hilarious::hilarious:
Håpe du klare å kosa deg med høyhopping though, make that baby!:dance011
Jaa, jeg får såpass vondt at jeg ikke har sjans til å ligge når egget slipper :bag: Så blir mye humping før egget slipper hehe :dance011

jeg synes å ha noe påbegynt slim som skrevet igår.. føler noe stikker nederst, men EL-testene vil ikke være med meg.. babyplan har alltid funket?
som skrevet har vi første runde på letrozol, kan ikke huske fra sist at EL kom senere da..

Blir testene svakere fordi det er utvannet nå? Eller er håpet ute for denne mnd?
Jeg tenker at du akkurat gikk glipp av toppen jeg? Min topp kan være kjempekort og over på noen timer bare o_O

Ja, har eg og tenkt, at mange her inne beskriver eit enormt smertebilde rundt EL og eg skjønner ikkje korleis ein sånn naturlig sett skulle klart å bli gravid då om ein ikkje viste:facepalm: her er det absolutt heeeeilt motsatt iallefall, kan hende eg kjenner noko stikk i ny og ne akkurat når egget slipper, men bortsett fra det så skriker heile kroppen ITS TIME TO MAKE A BAAAABYYYY!!:hilarious::hilarious:
Håpe du klare å kosa deg med høyhopping though, make that baby!:dance011
Ble dessverre ikke suksess med høyhopping ikveld :sorry: Altfor mett og altfor trøtt så vi kom ikke i mål selv om vi prøvde :smiley-ashamed008 Men sånn blir det iblant, så vi får se om gårsdagens avlevering gjorde susen denne runden :Heartpink Ikke alltid lett for mannen å levere, selv om jeg gjør det jeg kan for å gjøre det interessant. Tenker det er greit å være åpen om det, for det er nok flere som opplever det, og det går jo en del inn på mannens psyke, så gjør det jeg kan for å være god med han nå :smiley-angelic003 Hvis man ikke er påpasselig med å ta vare på hverandre så ser jeg lett at en sånne prosesser kan slite på forhold :Heartbigred

Edit: etter mye prat og kos ble det suksess og aksjelegging til slutt, kl 3 på natten :hilarious:❤️

Last edited:

Skulle gjerne kunne svart deg men jeg har så lite erfaring med dette at jeg tror ikke jeg kan gi noe vettugt svar ❤️

Herregud, helt utrolig hvor mye BBT blir påvirket av Ørebetennelse og febernedsettende.. Våket også 2 ganger i natt, måtte ha Paracet pga smerter. Gleder meg til det er over.. Skal gå på antibiotika til tirsdag. Håper temperaturen får et hopp når jeg blir helt frisk.

Vedlegg

• IMG_6962.jpeg
    IMG_6962.jpeg
    202,7 KB · Visninger: 23
1DPO - Temperaturstigning

Da var denne PP over og vi kan slappe litt mer av og ikke «time» kosestundene :smiley-ashamed005
Temperaturen øker og det er jo det den skal gjøre har jeg nettopp lest etter EL, men jeg er ikke flink til å ta temperatur på samme tidspunkt, i ukedagene blir det ca kl 05, men i helg kl 08. Det får bare gå, orker ikke å ha klokken på 05 i helgene :hilarious:

IMG_3920.jpeg

Herregud, helt utrolig hvor mye BBT blir påvirket av Ørebetennelse og febernedsettende.. Våket også 2 ganger i natt, måtte ha Paracet pga smerter. Gleder meg til det er over.. Skal gå på antibiotika til tirsdag. Håper temperaturen får et hopp når jeg blir helt frisk.
Det er jo dessverre veldig normalt at BBT blir påvirket av sykdom, selv om det er fryktelig irriterende nå som du temper og logger :hungover: Masse god bedring - håper du blir fort frisk igjen nå ❤️

Det er jo dessverre veldig normalt at BBT blir påvirket av sykdom, selv om det er fryktelig irriterende nå som du temper og logger :hungover: Masse god bedring - håper du blir fort frisk igjen nå ❤️
Ja, har lest meg opp og ned om det nå og fått masse informasjon av ChatGPT. Så glad den appen eksisterer :hilarious: Håper den spretter opp når jeg blir frisk. Er en ganske så heavy Ørebetennelse :dead: Har heldigvis symptomer som alltid kommer i DPO land, ømme bryster og oppblåst :Heartred blir spennende å se om det klaffer denne runde, for vi har virkelig ikke hatt helle med oss nå :hilarious: Takk, formen kommer sagte men sikkert :Heartred

Ja, har lest meg opp og ned om det nå og fått masse informasjon av ChatGPT. Så glad den appen eksisterer :hilarious: Håper den spretter opp når jeg blir frisk. Er en ganske så heavy Ørebetennelse :dead: Har heldigvis symptomer som alltid kommer i DPO land, ømme bryster og oppblåst :Heartred blir spennende å se om det klaffer denne runde, for vi har virkelig ikke hatt helle med oss nå :hilarious: Takk, formen kommer sagte men sikkert :Heartred
Ja han er kjekk å ha han ChatGPT :hilarious: Ørebetennelse er vondt :hungover: Men godt symptomene er tydelig likevel, jeg og er skikkelig oppblåst :bored: Ja nå må vi håpe at lykken smiler og at det går veien, er veldig spent selv så vi får prøve å kose oss med spenningen frem til testingen begynner :hello2:Heartpink

Ja han er kjekk å ha han ChatGPT :hilarious: Ørebetennelse er vondt :hungover: Men godt symptomene er tydelig likevel, jeg og er skikkelig oppblåst :bored: Ja nå må vi håpe at lykken smiler og at det går veien, er veldig spent selv så vi får prøve å kose oss med spenningen frem til testingen begynner :hello2:Heartpink
Ja, har vært så uheldig denne mnd.. Gleder meg til det er helt over.. :smiley-ashamed004
Det er så fint med symptomer etter EL, da vet man på en måte at man har hatt det også.
Når skal du starte å teste? Vet ikke om jeg gidder å teste så tidlig.

Vi har! Men det gav oss ikke mye svar. Alt var visst bra med begge to, og ingen grunn til at vi ikke skal bli gravid. Men etter to år med prøving er det jo noe som ikke stemmer :shifty: så vi starter opp med stimulering og skal ha egguttak neste syklus.
:Heartred så spennende med egguttak! Krysser fingrene for dere! Mannen har fått svar på at sædprøven er normal, så er veldig spent på om vi får vite noe mer på timen vår.

Så bra du har fått innkalling :hello2 Vi og har vært gjennom utredning, men det er flere år siden! Den gang valgte vi å ikke gå videre med IVF og prøve videre naturlig. Skal på ny utredning neste uke, nå er denne fruen blitt 38 år så nærmer seg siste sjanse for å få dekket IVF av det offentlige :hilarious: Så blir veldig spennende løp fremover som vi kan følge hverandre på, ønsker dere masse lykke til :happy: Har dere fått info i forkant om blodprøver og politiattest? De glemte å informere meg om blodprøver i innkallingen men heldigvis ringte jeg de og ba de rekvirere blodprøver til oss i forkant av timen - ingen tid å miste :hilarious:
Ja, sædprøver og blodprøver er tatt og politiattest sendt og godkjent (fikk svar samme dag) :D Mannen sine prøver er normale, så nå er jeg spent på om vi får noen svar på timen vår om to uker :Heartred Masse lykke til til dere også!

Ja, har vært så uheldig denne mnd.. Gleder meg til det er helt over.. :smiley-ashamed004
Det er så fint med symptomer etter EL, da vet man på en måte at man har hatt det også.
Når skal du starte å teste? Vet ikke om jeg gidder å teste så tidlig.
Kanskje jeg tar første test neste søndags morgen? Da er jeg 9DPO, tror ikke jeg klarer å vente til 12 DPO :hilarious: Synes det faktisk har vært bedre for nervene å ta test enn å ikke ta test. For ved negativ test så sier jeg «åhja, da er jeg ikke gravid idag, men kanskje om noen dager», hvis jeg ikke tar test så går jeg hele tiden og lurer på «er jeg gravid? Hadde en test gitt svar idag? Er jeg gravid? Hvor lenge til jeg kan teste?» haha, får mer ro når jeg tar test og den er negativ liksom :happy:

Back
Topp