ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Plutselig kom han inn på sofaen her, og på mirakuløst viss sov alle 4 ungane heile kvelden! Har ikkje fortalt han at eg har EL, trur eg ska berre holda han i blinde denna PP'enJa kjedelig når det ikke klaffer med enten helse eller tilgjengelig tid/kapasitet med PPHåper dere får lagt inn aksjer likevel! Sist jeg ble gravid tror jeg det var faktisk aksjeinput 1 dag etter EL
Denne PP crash’et litt for oss også, men vi fikk inn 2 aksjeinput iallefall… Ser nå at neste PP så skal jeg reise vekk med 1 overnatting samme dag som jeg får EL
Blir litt småteit å kansellere med venninner, «sorry folkens, jeg har eggløsning og må være hjemme og humpe
![]()

(Og full forståelse til alle som stresse, som sagt, been there. Mista Neriah i uke 19 og Håp i uke 15 rett etterpå, så hadde veldig gjerne lyst å bli gravid, det var ein hard og vanskelig sesong).
Håper dere får lagt inn aksjer likevel! Sist jeg ble gravid tror jeg det var faktisk aksjeinput 1 dag etter EL
Denne PP crash’et litt for oss også, men vi fikk inn 2 aksjeinput iallefall… Ser nå at neste PP så skal jeg reise vekk med 1 overnatting samme dag som jeg får EL
Blir litt småteit å kansellere med venninner, «sorry folkens, jeg har eggløsning og må være hjemme og humpe

Jeg er 6 DPO på onsdag.. Håpet det blir masse positive tester! Det hadde virkelig vært morro