IKM uke 23⚘️⚘️

Ja kjedelig når det ikke klaffer med enten helse eller tilgjengelig tid/kapasitet med PP :hungover: Håper dere får lagt inn aksjer likevel! Sist jeg ble gravid tror jeg det var faktisk aksjeinput 1 dag etter EL :pompus: Denne PP crash’et litt for oss også, men vi fikk inn 2 aksjeinput iallefall… Ser nå at neste PP så skal jeg reise vekk med 1 overnatting samme dag som jeg får EL :bored: Blir litt småteit å kansellere med venninner, «sorry folkens, jeg har eggløsning og må være hjemme og humpe :hilarious:
Plutselig kom han inn på sofaen her, og på mirakuløst viss sov alle 4 ungane heile kvelden! Har ikkje fortalt han at eg har EL, trur eg ska berre holda han i blinde denna PP'en;) eg veit alt for godt ka press og kav gjer med sexlivet, så siden han ikkje har spurt betyr det nok at han helst ikkje vil veta. Og siden me e ganske chill mtp barn nr 5 så tenke eg at eg får kosa meg med å sleppa testetøsa laus og så får han sleppa press og kav. Det blir det som blir, mykje bedre slik:dance011
(Og full forståelse til alle som stresse, som sagt, been there. Mista Neriah i uke 19 og Håp i uke 15 rett etterpå, så hadde veldig gjerne lyst å bli gravid, det var ein hard og vanskelig sesong).

Bra vi er flere som er ivrige på å begynne testingen! 5 dpo i dag. 9 dpo har jeg brukt å se en positiv strek de graviditene jeg har hatt, så det er ikke vits å teste før, men jeg elsker å teste :hilarious: Stå og myse i vinduskarmen, det er en liten glede haha. Tåler fint å få negativ før 9 dpo, etter det svinner håpet litt, selv om håpet ikke er ute før noen dager senere. Så ja, fredag er min magiske dag, men fare for det blir testing før også! :joyful:

Herlig! Ja godt når formen kommer seg! Ja jeg håper virkelig tempen stiger litt til i morgen, krysser fingrene!
Ja, virkelig! Jeg er virkelig ikke noe glad i være sliten. Er generelt en meget aktiv person og trives best der :) Hvordan er tempen i dag?

Bra vi er flere som er ivrige på å begynne testingen! 5 dpo i dag. 9 dpo har jeg brukt å se en positiv strek de graviditene jeg har hatt, så det er ikke vits å teste før, men jeg elsker å teste :hilarious: Stå og myse i vinduskarmen, det er en liten glede haha. Tåler fint å få negativ før 9 dpo, etter det svinner håpet litt, selv om håpet ikke er ute før noen dager senere. Så ja, fredag er min magiske dag, men fare for det blir testing før også! :joyful:
Erfaringsmessig har eg tålt negative tester veeeeldig dårlig :facepalm: :hilarious: men, eg har mista mange ganger og då sitter det sånn i kroppen, og ønsket forsterkes så mykje. Så kjennes heilt annerledes ut nå slik også. Så vil tida vise ka negative tester gjer med meg:happy:
Spennende at du alt e 5dpo! Har ikkje sett så masse til kommentarer i dpo land, men nå brake det jo snart laus her:woot:

det kan hende.. jeg kjente meg noe «bløt» om du skjønner? Men jeg pleier å merke EL veldig godt.. vi har nå lagt inn aksjer allikevel- men troa er ikke der blir det positivt denne PP så er vi utrolig heldige!
Men, syntes det kan stemme i forhold til tempen din også :) Håper det blir en liten overraskelse om noen dager :Heartred

Ja helt enig, jeg er ikke så god på tankekjøret :hilarious: Gleder meg veldig til å se testene som vil begynne å komme inn her neste uke! Herregud altså, det er neste uke vi i IKM 23 gruppen begynner, det er ikke lenge til! :woot: Håper ALLE sammen her blir preggers :happy093:smiley-angelic003:Heartbigred
Ikke jeg heller :hilarious: Jaaa, herregud tenk at vi er mange som kan ta første test allerede på Onsdag/torsdag :smiley-bounce022 Jeg er 6 DPO på onsdag.. Håpet det blir masse positive tester! Det hadde virkelig vært morro :love017

Fin temp i dag, oppfører seg helt likt som sist PP.. Tross en urolig natt med mange våken perioder :)

Vedlegg

• IMG_7015.jpeg
    IMG_7015.jpeg
    213,1 KB · Visninger: 26
Last edited:
Erfaringsmessig har eg tålt negative tester veeeeldig dårlig :facepalm: :hilarious: men, eg har mista mange ganger og då sitter det sånn i kroppen, og ønsket forsterkes så mykje. Så kjennes heilt annerledes ut nå slik også. Så vil tida vise ka negative tester gjer med meg:happy:
Spennende at du alt e 5dpo! Har ikkje sett så masse til kommentarer i dpo land, men nå brake det jo snart laus her:woot:
Ja man må bare kjenne på selv hva man tåler i testfasen og hvor mye man vil teste. Forstår godt de som vil vente med å teste og få et endelig ja/nei-svar. Brutalt uansett når det er negativt. Trist at du har mistet mange :Heartred

Ved prøving av første barn var det ivf-runder, og to MA før det satt. Da var jeg ganske nedkjørt. Men andre barn ble til naturlig og raskt uten at vi rakk prøve så mye, og vet ikke en gang hvilken dpo jeg testet positiv. Det gjør meg så positivt innstilt denne gang! Men er jo samtidig forberedt på at det tar tid, og har 3 embryo på frys som kan settes inn om det ikke går naturlig.

Juhu endelig stiger nivået på eggløsningstesten. Neste like sterk som kontrollstreken, men står bare 0.6 for det?

Her er bilde av testen

Vedlegg

• 20250526_163536.jpg
    20250526_163536.jpg
    1,3 MB · Visninger: 30
  • Screenshot_20250526_164221_Premom.jpg
    Screenshot_20250526_164221_Premom.jpg
    198,6 KB · Visninger: 31
Tror jeg er 7 eller 8 dpo i dag, og jeg har hatt såå mye stikkinger/murringer i dag! Har siden fødselen i 2023 ikke kjent noe før mensen, kun hatt eggløsningssmerter. Dagens test var blenda, prøver igjen i morgen :shy:
Så spennende! Håper det er et positivt tegn på en liten bebis som fester seg :love017

Back
Topp