Det hadde vært perfektJa kor gøy hadde det ikkje vært med ein liten gjenforening i februartermin dåhar sett fleire julekuler titta innom i prøveland, så kanskje dukke det opp nokre til
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært perfektJa kor gøy hadde det ikkje vært med ein liten gjenforening i februartermin dåhar sett fleire julekuler titta innom i prøveland, så kanskje dukke det opp nokre til
![]()
noe med at sammentrekninger i livmor og at sæd er lite gunstig rundt tidspunktet for implantasjon. Finner kun ett studie, men det var basert på ganske mange deltagere (>500). Faser altså. Men kanskje nyttig viten for andre prøvere, tho
studiet er her https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC4074557/fader*Ååå kjæresten har vært ekstra gira, så vi har hatt et par ekstra runder etter EL også. Synes det har vært litt ømt, men vært helt fint. Men stusset litt, så googlet. Viser seg at sengekos mellom 5-10 dpo kan signifikant redusere sjansen for graviditetnoe med at sammentrekninger i livmor og at sæd er lite gunstig rundt tidspunktet for implantasjon. Finner kun ett studie, men det var basert på ganske mange deltagere (>500). Faser altså. Men kanskje nyttig viten for andre prøvere, tho
studiet er her https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC4074557/
Oi! Da er det noen hjemme som blir veldig skuffetÅåå kjæresten har vært ekstra gira, så vi har hatt et par ekstra runder etter EL også. Synes det har vært litt ømt, men vært helt fint. Men stusset litt, så googlet. Viser seg at sengekos mellom 5-10 dpo kan signifikant redusere sjansen for graviditetnoe med at sammentrekninger i livmor og at sæd er lite gunstig rundt tidspunktet for implantasjon. Finner kun ett studie, men det var basert på ganske mange deltagere (>500). Faser altså. Men kanskje nyttig viten for andre prøvere, tho
har aldri sånn kjempe lyst selv i dpo dager, så er kanskje en naturlig respons av kroppen ?Hahah tenkte litt det samme. Nå var vi liksom inne i en god periode, og det har han vært veldig fornøyd med!Oi! Da er det noen hjemme som blir veldig skuffethar aldri sånn kjempe lyst selv i dpo dager, så er kanskje en naturlig respons av kroppen ?
må bare følge litt opp her, så det ikke blir potensielt fake news og misinformasjon. Dette studiet motbeviser det første, så kan ikke konkludere på om det bør unngås eller ei. Har ikke satt meg inn i kvaliteten av studiene, så kan ikke uttale meg om hvilke som er mest riktig. Legger meg flat, og unnskyld hvis noen ble unødvendig stressa herÅåå kjæresten har vært ekstra gira, så vi har hatt et par ekstra runder etter EL også. Synes det har vært litt ømt, men vært helt fint. Men stusset litt, så googlet. Viser seg at sengekos mellom 5-10 dpo kan signifikant redusere sjansen for graviditetnoe med at sammentrekninger i livmor og at sæd er lite gunstig rundt tidspunktet for implantasjon. Finner kun ett studie, men det var basert på ganske mange deltagere (>500). Faser altså. Men kanskje nyttig viten for andre prøvere, tho

Det hadde vært så koseligJa kor gøy hadde det ikkje vært med ein liten gjenforening i februartermin dåhar sett fleire julekuler titta innom i prøveland, så kanskje dukke det opp nokre til
![]()
syns det er veldig koselig å se at vi flere fra den gjengen
5 DPO i dag.. Venter på den store dagen i morgen! Fra da kan alt skje.. og ikke lenge igjen til teste skjøretHvordan går det med alle sammen?

Du kan kjøpe den herDPO 4 - ingen EL grunnet rare temp målinger?
Ingen kontinuerlig økning i temperatur detektert, men temp ble målt kl 08 istedetfor kl 05 på søndag, og lørdag var jeg våken store deler av natten så forventer ikke pålitelig måling lørdag heller (toppen). Lurer litt på om manglende eggløsning kan være årsak til infertilitet
Noen som har noen tips til å teste dette bedre nest EL periode?
Jeg får jo utslag på LH tester, men det er jo ikke bevis på at EL faktisk har skjedd.
Første PP brukte jeg urinstrips og Clear Blu digital for EL test, fikk ikke utslag på clear blue, kun på urinstrips…
Vis vedlegget 461307
Så spennende, litt lenger frem i løypen. Skal manifestere at gullegget ditt fester seg og at mitt blir befruktet5 DPO i dag.. Venter på den store dagen i morgen! Fra da kan alt skje.. og ikke lenge igjen til teste skjøret![]()
Takk det samme! Må bare tenke at VI BLIR gravide nåSå spennende, litt lenger frem i løypen. Skal manifestere at gullegget ditt fester seg og at mitt blir befruktet

Altså, jeg har så mye forhåpninger nå og de neste mnd fremover.. Om det ikke klaffer nå så skal jeg kutte kaffen helt også.. 
Den følelsen jeg har og, føler meg som rene hippien. Energien rundt meg har snudd til mye mer positivtTakk det samme! Må bare tenke at VI BLIR gravide nå![]()
Altså, jeg har så mye forhåpninger nå og de neste mnd fremover.. Om det ikke klaffer nå så skal jeg kutte kaffen helt også..
![]()
Det er så bra! Er så viktig å være så positiv man kan når man prøver på BabisDen følelsen jeg har og, føler meg som rene hippien. Energien rundt meg har snudd til mye mer positivt
Selv om testen blir negativ så vil den en dag blir positiv. Og jeg tenker at det er ment to be den dagen det skjer
Ønsker meg også veldig baby fra mai og utover, har også veldig lyst til å gå høy gravid om sommeren en gang. Har aldri opplevd det.. Så blir ikke så lei meg om testen ikke blir positiv de neste mnd på en måtte
De andre er født Januar, Mars og april, så ønsker ikke baby så tett på de heller.. Men, så klart alle mnd er velkommen 

Gravidmager på sommeren er så fintDet er så bra! Er så viktig å være så positiv man kan når man prøver på BabisSelv om testen blir negativ så vil den en dag blir positiv. Og jeg tenker at det er ment to be den dagen det skjer
Ønsker meg også veldig baby fra mai og utover, har også veldig lyst til å gå høy gravid om sommeren en gang. Har aldri opplevd det.. Så blir ikke så lei meg om testen ikke blir positiv de neste mnd på en måtte
De andre er født Januar, Mars og april, så ønsker ikke baby så tett på de heller.. Men, så klart alle mnd er velkommen
![]()
Datteren min er født i desember, så flere av klærne kunne ha passet hvis jeg hadde fått baby i februar. Har selv bursdag i februar. Ikke helt sikker på om den positive følelsen er for denne pp eller neste