IKM uke 23⚘️⚘️

Her er jeg inne på dag3 med syke EL-smerter.. kaster opp, kvalm, går på betennelsesdempende jeg tror jeg har slipt flere enn et egg og at dette har skjært seg fullstendig.. får beskjed om at jeg skal inn på sykehuset innen 4dager.
Magen er øm, føles som en ballong, slipp-smerter og spesielt smerter rundt eggstokker…

7 dpo, og klarte ikke vente lenger med første test! Såklart helt bortkastet, meen det er jo litt gøy (negativ såklart om noen var det minste i tvil :hilarious:)

6 dpo idag
Synes jeg merket stikk og strekk i venstre side av livmor/mot lysk igår kveld/natt. Murrer idag, småkvalm. Blir nok å ryke på en test snart ja :bag: men er samtidig realistisk - kan jo bare være opptakt til TR!

3DPO eller 5DPO? That is the question :pompus:

Jeg fant ut at temp-målingen min på lørdag må ha vært feil, skulle være 36,05 ikke 36,50, så nå ser grafen mer fornuftig ut (tror jeg :bookworm:), og måler nå 3DPO. Og det kan muligens stemme med eggløsning på søndag og ikke på fredag tross positive LH tester på fredags morgen, da jeg er ganske sikker på at jeg ble gravid på CD 16 (søndag) og ikke CD14 (fredag) sist jeg ble gravid. Det var så travelt på jobb idag at jeg glemte dessverre å ringe legen for å avtale blodprøve på fredag for å måle progesteron nivå :banghead:

IMG_3944.jpeg

Samme her, er første mnd vi prøver, og uten å håpe alt for mye så troooor jeg kanskje det klaffet for oss på første forsøk :eek: :Heartred
Ja det håper vi på er full klaff - ingenting er bedre enn det :woot::Heartpink Første barn også? Så deg ikke på innmeldingslisten i gruppen her :smiley-angelic003

Mulig dette er et idiotisk spørsmål, men jeg spør likevel, heheh. Regnes dpo fra dagen eggløsningen skjedde, eller fra dagen etter eggløsning?

Krysser fingrene :D :Heartred :hello2 Dette blir nr 2 :Heartred Men er ny her på Babyverden. Må man melde seg inn? Det visste jeg ikke - hvordan gjør man det? :smiley-ashamed004
Velkommen - det er en fin verden her har jeg merket (er ganske ny selv) :smiley-angelic003

For å «melde deg inn» så skriver du bare følgende:
Nick - alder - barn nummer - prøveperiode - EL -IKM

Eksempel på min innmelding;
En_gang_kanskje - 38 - B1 - PP2 - 24.05 - 07.06

Så putter @ElskerJesus♡ (trådstarter) deg på listen som du finner på første side av denne tråden, der kan du se alle som er med i denne gruppen med IKM (ikke kommende mens) i uke 23 :happy:

Krysser fingrene :D :Heartred :hello2 Dette blir nr 2 :Heartred Men er ny her på Babyverden. Må man melde seg inn? Det visste jeg ikke - hvordan gjør man det? :smiley-ashamed004
Nei, ein må ikkje melde seg inn ❤️ er berre statistikk i IKM grupper og samhold det er for, og berre for akkurat denne uka. men i heile babyverden kan du berre henge nett som du er :love017 babyverden er eit utrulig kjekt forum, anbefale å gå inn i terminforumet og bli kjent med folk der :love017

Nei, ein må ikkje melde seg inn ❤️ er berre statistikk i IKM grupper og samhold det er for, og berre for akkurat denne uka. men i heile babyverden kan du berre henge nett som du er :love017 babyverden er eit utrulig kjekt forum, anbefale å gå inn i terminforumet og bli kjent med folk der :love017
Ja det var et bedre svar @ElskerJesus♡ , man må jo ikke melde seg inn som du sier :hilarious:

Velkommen - det er en fin verden her har jeg merket (er ganske ny selv) :smiley-angelic003

For å «melde deg inn» så skriver du bare følgende:
Nick - alder - barn nummer - prøveperiode - EL -IKM

Eksempel på min innmelding;
En_gang_kanskje - 38 - B1 - PP2 - 24.05 - 07.06

Så putter @ElskerJesus♡ (trådstarter) deg på listen som du finner på første side av denne tråden, der kan du se alle som er med i denne gruppen med IKM (ikke kommende mens) i uke 23 :happy:
Tusen takk! Da skal jeg gjøre det! :Heartred

Nei, ein må ikkje melde seg inn ❤️ er berre statistikk i IKM grupper og samhold det er for, og berre for akkurat denne uka. men i heile babyverden kan du berre henge nett som du er :love017 babyverden er eit utrulig kjekt forum, anbefale å gå inn i terminforumet og bli kjent med folk der

Oki :Heartred Jeg melder meg gjerne inn uansett :)

Back
Topp