IKM uke 22 - 2021

Må le av mannen - han bare (etter 4 PP): Hæ? Kan du bli gravid nå? Trodde det var minst halvannen uke til. Ikke helt med på syklus tydeligvis :p
Har sagt til mannen at han kan laste ned app og legge inn info, så kan han følge med å:laughing002 men har regner med jeg har kontroll. Med de to første var han ikke med å tok G test en gang, så han føler seg snytt for hele opplevelsen der. Så nå må jeg si i fra når jeg tar en EL test til og med :love017

Fikk 0,2 å 0,32 på samme test i dag:dead: veldig svak, håper den stiger litt snart:joyful::joyful:

Vedlegg

• 4A97BB95-5175-408C-9230-D47C8220C538.png
    4A97BB95-5175-408C-9230-D47C8220C538.png
    980,2 KB · Visninger: 63
Tror/håper jeg kommer inn her . Har tidligere hatt veldig ustabile sykluser, så ikke sikkert dette blir rette IKM gruppen.

Blomma - PP1 - B2 - EL 18/5 - IKM 1/6

Fikk EL-testene i posten i dag, de kom jo MYE senere enn jeg hadde planlagt pga denne veldig lange «helgen» og dermed ingen postgang. Jeg tror jeg er ca 2 eller 3 dpo i dag. Jeg tok en EL-test for moro skyld nå, og den er omtrent blenda så det gjør meg jo bare mer sikker på EL har vært :smiley-bounce022

noen flere som allerede er i dpo-land?

Må bare forsikre meg om jeg husker rett - dersom EL-test var positiv i går - negativ i dag, så vil EL være i dag? Og da 1dpo i morgen? Utrolig at man helt glemmer disse tingene fra sist gang :hilarious:

Hiver meg på her, tester EL som bare det og i dag fikk jeg pakke med termometer i posten - litt seint men spennende å se hvordan det går :joyful:

Pingpling - 31 år - PP5 - B1 - EL 20/5 - IKM 4/6

Har sagt til mannen at han kan laste ned app og legge inn info, så kan han følge med å:laughing002 men har regner med jeg har kontroll. Med de to første var han ikke med å tok G test en gang, så han føler seg snytt for hele opplevelsen der. Så nå må jeg si i fra når jeg tar en EL test til og med :love017
Samme her! Tror ikke mannen min går så langt som at han laster ned app, men følger mer med enn vanlig vil jeg si :happy:

Her begynner jeg å bli litt deppa. Ikke positiv el test enda - skal teste igjen om en time eller to - da har jeg holdt meg ca fire timer. Testene er for så vidt sterke, så ser ut som noe er på gang, men bare masse kremete utflod. Hva er det som skjer, liksom? Pleier alltid å ha eggløsningsslim I dagene før el. Bæh. Vil egentlig bare få tr, har gitt opp helt denne pp nå :(

Har noen opplevd noe liknende og har støttende ord, er det bare å kjøre på, er meget mottakelig for det akkurat nå :D ❤️
IMG_20210518_193042.jpg

Her begynner jeg å bli litt deppa. Ikke positiv el test enda - skal teste igjen om en time eller to - da har jeg holdt meg ca fire timer. Testene er for så vidt sterke, så ser ut som noe er på gang, men bare masse kremete utflod. Hva er det som skjer, liksom? Pleier alltid å ha eggløsningsslim I dagene før el. Bæh. Vil egentlig bare få tr, har gitt opp helt denne pp nå :(

Har noen opplevd noe liknende og har støttende ord, er det bare å kjøre på, er meget mottakelig for det akkurat nå :D ❤️Vis vedlegget 356759

Føler med deg, ingen positiv test her heller men de går litt opp og ned..Her har jeg hatt el slim i flere dager og fått litt el smerter så vet jo kroppen jobber. SÅ irriterende når jeg forventet det tidligere...hvorfor skal el være sen NÅ når vi faktisk prøver:arghh:

Har noen opplevd noe liknende og har støttende ord, er det bare å kjøre på, er meget mottakelig for det akkurat nå :D ❤️Vis vedlegget 356759
Hold ut! Kommer snart, ingen TR uten EL :shy: Kan jo legge inn aksjer uansett :wacky:

her har jeg nok EL. Føles ut som underlivet skal dette ut! Hovent å.. :shifty: Hadde ubehag ved TR sist å, aldri hatt..

Fikk EL-testene i posten i dag, de kom jo MYE senere enn jeg hadde planlagt pga denne veldig lange «helgen» og dermed ingen postgang. Jeg tror jeg er ca 2 eller 3 dpo i dag. Jeg tok en EL-test for moro skyld nå, og den er omtrent blenda så det gjør meg jo bare mer sikker på EL har vært :smiley-bounce022

noen flere som allerede er i dpo-land?
Tror jeg er 1 dpo i morgen, EL i dag eller i går..

Syns også at det er sjukt bitchy av premom og rate denne testen jeg tok nå som "low"! Eller hva? Hadde jeg ikke brukt appen, ville jeg tolket denne som positiv og lagt aksjer i kveld. Skal ikke være lett! Haha! Nå tar jeg meg ei litta treningsøkt for å få ut litt gruff! :hilarious::hungry:
IMG_20210518_205343.jpg

Syns også at det er sjukt bitchy av premom og rate denne testen jeg tok nå som "low"! Eller hva? Hadde jeg ikke brukt appen, ville jeg tolket denne som positiv og lagt aksjer i kveld. Skal ikke være lett! Haha! Nå tar jeg meg ei litta treningsøkt for å få ut litt gruff! :hilarious::hungry:Vis vedlegget 356771
Jeg la inn bildet ditt og fikk ‘high’.. bruker du Other når du legger inn?
upload_2021-5-18_21-4-14.jpeg

ville helt klart lagt inn aksjer

Back
Topp