Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 3dpo i dag! Hadde el på lørdagen! Fikk både positiv og negativ test på lørdagen, så er ganske sikker på at jeg er 3 dpo i dag! Er ikke heeeelt inne i dette enda, så rett meg gjerne om jeg har feilFikk EL-testene i posten i dag, de kom jo MYE senere enn jeg hadde planlagt pga denne veldig lange «helgen» og dermed ingen postgang. Jeg tror jeg er ca 2 eller 3 dpo i dag. Jeg tok en EL-test for moro skyld nå, og den er omtrent blenda så det gjør meg jo bare mer sikker på EL har vært
noen flere som allerede er i dpo-land?
Ja, det er så dårlig gjort! Typisk! Men virker jo som ting er på gang hos deg nå i alle fall! Heia eggetFøler med deg, ingen positiv test her heller men de går litt opp og ned..Her har jeg hatt el slim i flere dager og fått litt el smerter så vet jo kroppen jobber. SÅ irriterende når jeg forventet det tidligere...hvorfor skal el være sen NÅ når vi faktisk prøver
Så bra, da er du snart i DPO-land! Hurra for det!! Blir en runde aksjer her i kveld etter planen, og det blir nok siste denne perioden <3 Skal sjekke hva jeg legger det inn under på appen -takk for at du tok en sjekk for meg, nå ble jeg litt mer positivHold ut! Kommer snart, ingen TR uten EL Kan jo legge inn aksjer uansett
her har jeg nok EL. Føles ut som underlivet skal dette ut! Hovent å.. Hadde ubehag ved TR sist å, aldri hatt..
Bruker ikke other, tror jeg. Trykker bare på plusstegnet på midten nede i appen, så registrerer jeg der. Ser ut som det havner under "easy at home", hva nå enn det betyrJeg la inn bildet ditt og fikk ‘high’.. bruker du Other når du legger inn?Vis vedlegget 356772
ville helt klart lagt inn aksjer
Prøv ‘other’ i stedetBruker ikke other, tror jeg. Trykker bare på plusstegnet på midten nede i appen, så registrerer jeg der. Ser ut som det havner under "easy at home", hva nå enn det betyr
Jeg hadde ventet - er så lei av å tyde tester som kaaaanskje har en svak strek. Men trangen kan jeg kjenne igjenAh, sitter på nattevakt og kjenner som vanlig etter på symptomer. Selvfølgelig så er symptomene de samme som jeg hadde når jeg var gravid med førstemann. Og da begynner jeg jo å lure, kan det være at EL har vært noen dager tidligere enn jeg tror? Jeg har jo tross alt ikke testet etter EL denne mnd. Det er jo sannsynligvis helt tullete tenkt, jeg har jo alltid symptomer før TR alltid dukker opp, men jeg har aldri (forutenom graviditet) hatt disse symptomene fra rett etter EL..
Jeg føler meg gravid, men jeg tør ikke å teste. For når den viser negativt resultat så vet jeg at jeg blir skuffet. Da vil jeg heller holde litt på håpet enn så lenge, hvertfall nå som jeg faktisk nesten er overbevist. Det er så dumt!
Men det er jo greit å notere seg, at jeg denne syklusen for første gang har hatt symptomer hele veien fra eggløsning dersom det viser seg å stemme at jeg er ca 3/4 dpo i dag slik jeg egentlig trodde.
jeg har jo veldig lyst å ta en test når jeg kommer hjem fra jobb - det kan jo være at EL kom før enn jeg tror? Men jeg kjenner allerede skuffelsen over negativ test..
Kanskje dumt spørsmål her inne på forumet men, hva hadde dere gjort? Tatt en test og fått det ut av verden, eller vente og leve litt i håpet i en ukes tid til?
Jeg hadde ventet - er så lei av å tyde tester som kaaaanskje har en svak strek. Men trangen kan jeg kjenne igjen
Har det sånn hver mnd, så kan godt skjønne hvordan du har det! Ville nok prøvd å drøye lengst mulig, men pleier ikke ha særlig god selvkontroll selv... Så kan man sikkert diskutere hva som er verst - få negativt resultat før det egentlig er mulig å få positivt og bli litt skuffa over det, eller bygge opp forventing i mange dager til for å så ta en test som kanskje blir negativ. Vet ikke hva som er verst? Sier ikke at din test blir negativ om noen dager - jeg har trua på deg, altsåAh, sitter på nattevakt og kjenner som vanlig etter på symptomer. Selvfølgelig så er symptomene de samme som jeg hadde når jeg var gravid med førstemann. Og da begynner jeg jo å lure, kan det være at EL har vært noen dager tidligere enn jeg tror? Jeg har jo tross alt ikke testet etter EL denne mnd. Det er jo sannsynligvis helt tullete tenkt, jeg har jo alltid symptomer før TR alltid dukker opp, men jeg har aldri (forutenom graviditet) hatt disse symptomene fra rett etter EL..
Jeg føler meg gravid, men jeg tør ikke å teste. For når den viser negativt resultat så vet jeg at jeg blir skuffet. Da vil jeg heller holde litt på håpet enn så lenge, hvertfall nå som jeg faktisk nesten er overbevist. Det er så dumt!
Men det er jo greit å notere seg, at jeg denne syklusen for første gang har hatt symptomer hele veien fra eggløsning dersom det viser seg å stemme at jeg er ca 3/4 dpo i dag slik jeg egentlig trodde.
jeg har jo veldig lyst å ta en test når jeg kommer hjem fra jobb - det kan jo være at EL kom før enn jeg tror? Men jeg kjenner allerede skuffelsen over negativ test..
Kanskje dumt spørsmål her inne på forumet men, hva hadde dere gjort? Tatt en test og fått det ut av verden, eller vente og leve litt i håpet i en ukes tid til?
Har det sånn hver mnd, så kan godt skjønne hvordan du har det! Ville nok prøvd å drøye lengst mulig, men pleier ikke ha særlig god selvkontroll. Så kan man sikkert diskutere hva som er verst - få negativt resultat før det egentlig er mulig å få positivt og bli litt skuffa over det, eller bygge opp forventing i mange dager til for å så te en test som kanskje blir negativ. Vet ikke hva som er verst? Sier ikke at din test blir negativ om noen dager - jeg har trua på deg, altså
Det var grunnen til at jeg forrige pp bestemte å aldri teste tidlig igjen. Ble helt svimmel av å tenke på hvor hinsides mye tid jeg brukte på å studere, redigere og sammenligne tusen negative tester Jeg fant at det ikke er verdt tiden min Så får vi se de, hvordan det går videre! Kjedelig at dere har prøvd så lenge! Håper virkelig du får positiv test denne gangenhehe, ja jeg trengte nok bare et utløp for nattens overtenking jeg har nå hver eneste måned i over ett år tydet streker fra 4-5 dpo holder meg til hvertfall 10 dpo denne ppen.
så fint at du har troen Vi har prøvd så lenge nå at troen egentlig er borte for lenge siden, men vi kan jo ikke bare gi opp heller
Good morgen, fine folk! I dag er testen negativ igjen, og jeg kan ikke helt forstå hvordan det er mulig. Pleier å ha positive EL-tester i et døgn. Har ikke noe mer tro på denne perioden nå
Tempen min er fremdels lav, og den burde vel steget hvis el hadde vært i natt - bare et par timer etter første positive test. Skal vel ikke være mulig? Tipper jeg ikke får el denne mnd, av en eller annen grunn. Bøøøh!
I feel ya! Kanskje EL-testene generelt er svakere på morgenen? Har med en test på jobb, knerter den om ikke alt for lenge, men gått ganske lei nå jeg ogsåSamme var det med meg igår, men testet igjen senere på dagen å da var den sterkere igjen.. Blir spennende å se idag, gruer meg til å teste for nå begynner tolmodigheten min å gå tom
Jeg tenkte at om testen ikke var positiv idag holdt jeg vertfall på å bli gal. Hatt el smerter, underlive dunker, sov med vinduet åpent inatt for var så varm. Gleden var STOR når denne testen lyste opp med engang! Så lettet, endelig kan det starte for alvorVis vedlegget 356799
Hurra!!!Jeg tenkte at om testen ikke var positiv idag holdt jeg vertfall på å bli gal. Hatt el smerter, underlive dunker, sov med vinduet åpent inatt for var så varm. Gleden var STOR når denne testen lyste opp med engang! Så lettet, endelig kan det starte for alvorVis vedlegget 356799
Å neida. Min er på vei vekk Men el kan vel potensielt ha vært i går, med så sterk test? Merkelig greier, altså! Test fra nå nettopp er øverst og i går kveld nederst. Var dine så sterke før du fikk positiv i dag?Håper din også snur seg igjen snart til å bli positiv
Å neida. Min er på vei vekk Men el kan vel potensielt ha vært i går, med så sterk test? Merkelig greier, altså! Test fra nå nettopp er øverst og i går kveld nederst. Var dine så sterke før du fikk positiv i dag?