IKM uke 22 - 2021

Ingen temperaturøkning hos meg, så har tydeligvis ikke eggløsning denne måneden. Kjenner det er litt fortvilende, har jo brukt tusen tester på å finne den, helt uten vits. Det er jo selvsagt ikke verdens undergang, men en helt bortkastet måned føles lenge ut når man prøver. Æsj!

Har noen av dere opplevd manglende el før? Hva skjer i en sånn syklus? Kommer mensen som vanlig, eller fortsetter syklusen i det evige? :)

Ingen temperaturøkning hos meg, så har tydeligvis ikke eggløsning denne måneden. Kjenner det er litt fortvilende, har jo brukt tusen tester på å finne den, helt uten vits. Det er jo selvsagt ikke verdens undergang, men en helt bortkastet måned føles lenge ut når man prøver. Æsj!

Har noen av dere opplevd manglende el før? Hva skjer i en sånn syklus? Kommer mensen som vanlig, eller fortsetter syklusen i det evige? :)

Mensen kommer ikke om du ikke har hatt el. Kanskje du har hatt men ikke fått de me på testene, ellers så er den bare sen. Frustrerende de der :arghh:

Kan det være at kroppen har prøvd å slippe et egg, men at det ikke gikk og at den må prøve igjen? Skikkelig frustrerende!! Har aldri opplevd det, men har hørt om andre som har det. Ammer du fortsatt?

Trodde jeg hadde det sist mnd, ga opp, men mensen kom overraskende, så da har EL vært rett etter at jeg ga opp.. Før mens regnet jeg bare EL som om mens skulle kommet når den skulle.

Kan det være at kroppen har prøvd å slippe et egg, men at det ikke gikk og at den må prøve igjen? Skikkelig frustrerende!! Har aldri opplevd det, men har hørt om andre som har det. Ammer du fortsatt?
Ja, det kan jo hende. Aldri opplevd før jeg heller! Frustrerende, ja! ❤️Jeg ammer maks én gang om dagen nå, gjerne sånn i 5-tiden på morgenen for å få han til å sove litt til. Men det er absolutt ikke hver dag :)

Dere som tester eggløsning. Når på døgnet får dere normalt best/mest representativt utslag? og hvor lenge kniper dere igjen før testing? Så mye motstridende informasjon å finne- blir gal :bored: Morgenurin fungerer åpenbart ikke for meg, selv om det stod i medfølgende instruksjonen at testen kunne brukes når som helst på døgnet... leste nå at mange sier mellom 11-15, og at man bør holde seg i 4 timer. Det er jo veldig vanskelig på dagtid :wtf:

Dere som tester eggløsning. Når på døgnet får dere normalt best/mest representativt utslag? og hvor lenge kniper dere igjen før testing? Så mye motstridende informasjon å finne- blir gal :bored: Morgenurin fungerer åpenbart ikke for meg, selv om det stod i medfølgende instruksjonen at testen kunne brukes når som helst på døgnet... leste nå at mange sier mellom 11-15, og at man bør holde seg i 4 timer. Det er jo veldig vanskelig på dagtid :wtf:
Jeg har både denne perioden og før forrige graviditet testet enten midt på dagen eller ettermiddag. Noen ganger to ganger i de dagene hvor den har vært positiv. Har ikke forholdt meg til å skulle vente lenge før jeg tok testen eller lignende.

Kan merkelig nok se ut til at forrige svangerskap og bruk av horminspiral kan ha kicket syklusene mine inn i mer "normalmodus". Har tidligere vært vant til sykluser mellom 60 - 70 dager, og nå kan det se ut til at den blir 29 dager! Krysser fingrene for at egget slapp, og at det stemmer at syklusene er kommet på plass! Har fortsatt å teste nå et par dager(helt negative el-tester), ville dere ha fortsatt enda lengre?

Ser ut som egget her ikke har sluppet enda? Eller at el heller er imorgen? Fikk enda sterkere test idag. Første gang jeg tester skikkelig så aner ikke når den skal begynne å synke:angelic:

hvis jeg holder meg en arbeidsdag (travelt på jobb :bag:) og tester når jeg kommer hjem (ca 15.00) får jeg best utslag. Får ikke utslag på morgenurin.

hvis jeg holder meg en arbeidsdag (travelt på jobb :bag:) og tester når jeg kommer hjem (ca 15.00) får jeg best utslag. Får ikke utslag på morgenurin.

ja, kan se ut som jeg og får best utslag på ettermiddag. Har hjemmekontor, og går normalt på do sikkert 4 ganger før kl er 15, så spørst om jeg orker dette i lengden o_O vi får se. Ifølge appene har jeg eggløsning i dag eller på lørdag. Tror lørdag er riktig, men hadde litt symptom i går, så håper jeg ikke gikk glipp av noe på grunn av testing til feil tidspunkt (morgen og kveld etter mye vann)

Ja, det kan jo hende. Aldri opplevd før jeg heller! Frustrerende, ja! ❤️Jeg ammer maks én gang om dagen nå, gjerne sånn i 5-tiden på morgenen for å få han til å sove litt til. Men det er absolutt ikke hver dag :)
Tenkte kanskje at det kunne påvirke og at EL kan bli forsinket? Aner ikke, men EL må jo komme en gang! :pompus:

ja, kan se ut som jeg og får best utslag på ettermiddag. Har hjemmekontor, og går normalt på do sikkert 4 ganger før kl er 15, så spørst om jeg orker dette i lengden o_O vi får se. Ifølge appene har jeg eggløsning i dag eller på lørdag. Tror lørdag er riktig, men hadde litt symptom i går, så håper jeg ikke gikk glipp av noe på grunn av testing til feil tidspunkt (morgen og kveld etter mye vann)
Er jo helt håpløst å teste synes jeg å.. derfor er det greit å ‘ikke rekke do’ på jobb for tenker man på at man ikke skal på do, ikke drikke noe som helst, så er man jo drit tørst og tissetrengt hele tiden :hilarious:

Jeg har testet på andre urin, ca rundt 11tiden. Jeg har ikke holdt meg eller unngått å drikke, føler selv det blir litt stress for min del. Har bare prøvd å tatt testene på ca samme tid/flere tester når den er høy. Gjør det som blir enklest for deg xsmile3

Ja, men jeg har anovulasjon og PCOS. Må ha tabletter (og ikke alltid de vil heller).

Hmm.. fortsatt blankt slim, noe rosa å.. fortsatt øm, og ‘befruktningsperioden’ min skal egentlig være over. Merkelig.

Back
Topp