IKM uke 22 - 2021

CD 14 i dag, bitteliten stigning på EL-test (men langt fra positiv), og nå er jeg tom for tester... De jeg har bestilt skulle kommet i går, men fortsatt tom postkasse :banghead:
Skal jeg kjøpe eller bare satse på aksjer hver dag gjennom helga tro? :wacky:

CD 14 i dag, bitteliten stigning på EL-test (men langt fra positiv), og nå er jeg tom for tester... De jeg har bestilt skulle kommet i går, men fortsatt tom postkasse :banghead:

Annenhver dag er også innafor ❤️ Med mindre dere aldri går lei av ligging, da :hilarious:

Kroppstemperaturen min er på ca 36,4 før el på morgenen. Tok tempen nå, og jeg har 37,55 og dermed feber! HÅPER det betyr at jeg har hatt el og tempen har steget nå. Var ute på vift med kolleger i går, og drakk fem halvlitere :coldfeet: tempet derfor ikke i dag tidlig. Men regner med at tempen er mer i synk må, nesten 24 timer etter siste øl :joyful: Spent på morgendagens temp! Pliiiiiis la et egg ha sluppet :nailbiting::smiley-angelic001

Edit én time senere: nå er den på 37,8!!

Last edited:
Åå typisk at de ikke kom da:inpain: Jeg hadde garantert kjøpt:hilarious: Innafor med aksjer hver dag
eller annen hver dag gjennom helga da:p

Herregud jeg klør etter å begynne å teste ;) er 7 dpo i morgen! Når er det vits å begynne å teste når jeg ikke har tidligtester?;)

Herregud jeg klør etter å begynne å teste ;) er 7 dpo i morgen! Når er det vits å begynne å teste når jeg ikke har tidligtester?;)
Jeg å!! Skal vente prøve å vente til 12 dpo :bag: men klarer jeg? Mannen mener den sitter nå :laughing002 er så øm i livmora, tappen er myk og åpen.. fortsatt..

Last edited:
Jeg å!! Skal vente prøve å vente til 12 dpo :bag: men klarer jeg? Mannen mener den sitter nå :laughing002 er så øm i livmora, tappen er myk og åpen.. fortsatt..
Ja kanskje lurt og vente;) er jo bare 7 dager igjen og egentlig går en uke fort, men når man venter på å teste så går dagene så sjukt sakte :) haha

Ser ut som jeg hører til her inne:)

Frozar-33-PP2-B2-el 23.05-IKM 4.06
D46FD649-7003-4DC7-B840-3BD8EFCDF304.jpeg

Ser ihvertfall ut som el er i morgen. Hååååpeer!

Jeeej! Tempen har steget med 0,3, og det ser ut som jeg faktisk har hatt el! Hvordan det skjedde, skjønner jeg ikke, men stoler på tempen! Selv om jeg nå har fått bekreftet at el faktisk har vært, har jeg ikke noe tro på klaff denne gangen, mest pga de teite EL-testene, manglende el-slim og sen stigning i temp. Meeen det er egentlig digg, kanskje jeg ikke blir så oppslukt i dpo-land denne runden :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20210522_081324.jpg
    Screenshot_20210522_081324.jpg
    220,9 KB · Visninger: 48
Ser ut til at jeg har hatt EL og at jeg er 1DPO i dag. Jeg tester ikke etter EL, men oppdaget slim i går, og hadde stikkende og murrende følelser i livmorområdet i går. Har aldri vært med i IKM-gruppe før, men det ser trivelig ut, så her er jeg.

Prøver og håper - 28 år - PP2 (første PP etter MA) - INGEN BARN - EL ca. 21.5 - IKM ca. 4.6.

Det ser ut som jeg har hatt EL tidligere enn først antatt, så jeg flytter over i ikm 20-21

Når tenker dere å begynne å teste etter babystreker? Jeg har bare gått til innkjøp av 3 tester(2 tidlig og 1 digital) og har innsett at mange her tester mye og tidlig, og at 3 kanskje ikke er nok alikevell:angelic: Selv har jeg tenkt tidligst 11 dpo,men så får vi jo se om jeg klarer å holde testetrangen i sjakk inntil den tidxsmile5
Denne gangen ska jeg prøve å holde meg til ikm, har fått streker de to siste syklusene dagen før ikm:hungover: Men vet at jeg garantert ikke klarer og holde det:hilarious:

3 dpo... Tiden løper ikke akkurat raskt :P

Kan endre min el til 20/5 og ikm 3/6 xsmile9 Endelig i dpo land, nå synes jeg det er herlig og føler "jobben er gjort"...Gi meg noen dager så blir jeg sikkert testegal jeg også, spess om jeg leter etter symptomer:dummy1:

Back
Topp