IKM uke 22 - 2021

Når tenker dere å begynne å teste etter babystreker? Jeg har bare gått til innkjøp av 3 tester(2 tidlig og 1 digital) og har innsett at mange her tester mye og tidlig, og at 3 kanskje ikke er nok alikevell:angelic: Selv har jeg tenkt tidligst 11 dpo,men så får vi jo se om jeg klarer å holde testetrangen i sjakk inntil den tidxsmile5

Når tenker dere å begynne å teste etter babystreker? Jeg har bare gått til innkjøp av 3 tester(2 tidlig og 1 digital) og har innsett at mange her tester mye og tidlig, og at 3 kanskje ikke er nok alikevell:angelic: Selv har jeg tenkt tidligst 11 dpo,men så får vi jo se om jeg klarer å holde testetrangen i sjakk inntil den tidxsmile5
Klaaarer jeg å holde meg til lørdag 29. tru. Da er jeg 12 dpo Ikm 31.
Har flere tester liggende hjemme, både tidlig og vanlig og digital. 3 stk er ikke nok nei :smiley-angelic006

Klaaarer jeg å holde meg til lørdag 29. tru. Da er jeg 12 dpo Ikm 31.
Har flere tester liggende hjemme, både tidlig og vanlig og digital. 3 stk er ikke nok nei :smiley-angelic006

Fort gjort at jeg kjøper inn flere....Man blir gjernelitt fristet om andre her på forumet begynner å teste tidlig:angelic:

Vil forsøke å vente lengst mulig - men klarer nok ikke vente lenge nok. Sist fikk jeg positiv test 9dpo, og godt mulig jeg ikke venter lengre denne gangen heller :angelic:

Fort gjort at jeg kjøper inn flere....Man blir gjernelitt fristet om andre her på forumet begynner å teste tidlig:angelic:
Jeg vet!! Det forumet her er dårlig innflytelse :laughing002 men blir så trist hvis jeg får positiv, og så blir den svakere. Eller disse skyggestrekene!

Jeg vet!! Det forumet her er dårlig innflytelse :laughing002 men blir så trist hvis jeg får positiv, og så blir den svakere. Eller disse skyggestrekene!

Ja er noe der. Jeg eier jo ikke streksyn:angelic: Har synest alle tidligtestene jeg har sitt her inne har sett negativ ut, som viser seg å være positivt. Tror nesten skyggestreker hadde jort meg enda mer forveten enn å vente noen dager ekstraxsmile9 Tiden vil vise...

12 DPO på meg denne gang! Skal IKKE bruke timesvis på tyding :banghead::rolleyes:

Tålmodighetstest..... :smiley-angelic006

Vedlegg

• 20210520_225812.jpg
    20210520_225812.jpg
    104,9 KB · Visninger: 66
Okei folkens. Forventet mens er 4.juni og har mest sannsynlig EL idag :) Men, måtte helt akutt løpe på do og kaste opp nå nettopp :hungover: Er det normalt å bli så kvalm ved EL? Det har jeg aldri opplevd før :depressed: Eller burde jeg kanskje ta en g-test? :rolleyes:

I dag er det cd 18 :)

Helt likt som meg daxsmile3 Håper den er rett rundt hjørne. Forrige syklus var min el veldig forsinket(kanskje pågrunn av pilleslutt eller jobbstress/ god blanding av begge?) Fikk ganske sterk test så trudde jeg hadde el, men el kom ikke før rundt 1uke senere. Da ble også mens forsinket med nesten en uke. Utrolig frustrerende:shifty:

Okei folkens. Forventet mens er 4.juni og har mest sannsynlig EL idag :) Men, måtte helt akutt løpe på do og kaste opp nå nettopp :hungover: Er det normalt å bli så kvalm ved EL? Det har jeg aldri opplevd før :depressed: Eller burde jeg kanskje ta en g-test? :rolleyes:

Jeg ble sykt kvalm forrige el. Våknet midt på natten for jeg holdt på å spy..Aldri opplevd de så sterkt føro_O

Slenger meg med her.:)

Babydrøm2022-23 år-PP2-B1-EL ca 21/5-IKM ca 4/6

Jeg velger å ikke teste etter eggløsning, så tar kun utgangspunkt i syklusen min og håper den er stabil nok til at jeg treffer sånn ca. på datoene. Dette er både skummelt og spennende!Smile

Utifra testene på bilde, ville dere sagt el var idag eller igår? Jeg fikk jo den sterkeste testen igår tidlig, men veldig svak igjen bare noen timer etterpå( Hadde ikke drukket så mye så skal ikke være så utvannet urin heller) Igår hadde jeg også veldig sterke el smerter, var helt oppblåst og øm i underlivet. Idagtidlig var alt borte. Livmortappen kjennes også mye mer lukket ut idag. Trur dere egget slapp igår da? Ville dere regnet el idag eller 1dpo idag? Ikke at det er så stor forskjell menxsmile920210521_101938.jpg

Utifra testene på bilde, ville dere sagt el var idag eller igår? Jeg fikk jo den sterkeste testen igår tidlig, men veldig svak igjen bare noen timer etterpå( Hadde ikke drukket så mye så skal ikke være så utvannet urin heller) Igår hadde jeg også veldig sterke el smerter, var helt oppblåst og øm i underlivet. Idagtidlig var alt borte. Livmortappen kjennes også mye mer lukket ut idag. Trur dere egget slapp igår da? Ville dere regnet el idag eller 1dpo idag? Ikke at det er så stor forskjell menxsmile9Vis vedlegget 356982
Tror kanskje 1 dpo? ❤️

Helt likt som meg daxsmile3 Håper den er rett rundt hjørne. Forrige syklus var min el veldig forsinket(kanskje pågrunn av pilleslutt eller jobbstress/ god blanding av begge?) Fikk ganske sterk test så trudde jeg hadde el, men el kom ikke før rundt 1uke senere. Da ble også mens forsinket med nesten en uke. Utrolig frustrerende:shifty:
Ja, virkelig! Testet du hele den uka mellom tøyse-el og ordentlig el?

Ja, virkelig! Testet du hele den uka mellom tøyse-el og ordentlig el?

Nei gjorde ikke det. Var første gang jeg prøvde en el test så tenkte den første med 2 sterke streker var posetiv.. Jeg ser nå at de strekene ikke var sterke nok til det sammenlignet med strekene nå. Jeg fikk også sterke el smerter og slim osv. Senere + mens så var forsinket(kom nøyaktig 2uker etterpå den dagen med smerter) Så derfor er jeg ganske sikker :angelic:

Bare 0,13 på premom i dag:inpain: pleier vanligvis å få økning fra i dag å peak på 2
Dag 24:hungover: Håper ikke el er forsinket igjenn, tok dose to av Pfizer for 2 uker siden. Den ble forsinket med 15 dager etter dose 1, noen andre som har opplevd det?

Vedlegg

• 941194EA-EF5E-402A-852E-C77D60A3D08F.png
    941194EA-EF5E-402A-852E-C77D60A3D08F.png
    1,3 MB · Visninger: 57
Eggløsning bekreftet onsdag :) Test om en uke....

Back
Topp