Ah, sitter på nattevakt og kjenner som vanlig etter på symptomer. Selvfølgelig så er symptomene de samme som jeg hadde når jeg var gravid med førstemann. Og da begynner jeg jo å lure, kan det være at EL har vært noen dager tidligere enn jeg tror? Jeg har jo tross alt ikke testet etter EL denne mnd. Det er jo sannsynligvis helt tullete tenkt, jeg har jo alltid symptomer før TR alltid dukker opp, men jeg har aldri (forutenom graviditet) hatt disse symptomene fra rett etter EL..
Jeg
føler meg gravid, men jeg tør ikke å teste. For når den viser negativt resultat så vet jeg at jeg blir skuffet. Da vil jeg heller holde litt på håpet enn så lenge, hvertfall nå som jeg faktisk nesten er overbevist. Det er så dumt!
Men det er jo greit å notere seg, at jeg denne syklusen for første gang har hatt symptomer hele veien fra eggløsning dersom det viser seg å stemme at jeg er ca 3/4 dpo i dag slik jeg egentlig trodde.
jeg har jo veldig lyst å ta en test når jeg kommer hjem fra jobb - det
kan jo være at EL kom før enn jeg tror? Men jeg kjenner allerede skuffelsen over negativ test..
Kanskje dumt spørsmål her inne på forumet men, hva hadde dere gjort? Tatt en test og fått det ut av verden, eller vente og leve litt i håpet i en ukes tid til?