IKM uke 22 - 2021

Litt skuffet og litt glad etter el testen idag. Hadde håpet på sterkere test, men er fornøyd med at den har steget enda mer vertfall! Får se om den er enda sterkere senere idag. Gratulerer med dagen alle sammen, håper det blir noen 17mai babyer her inne:love7

Premom mener at det ikke er noe stigning på testen fra i går til i dag. Der er jeg sterkt uenig, tipper positiv test i kveld eller i morgen! Er ikke dere enige i at den øverste er sterkere? ❤️
IMG_20210517_142354.jpg

Da er det bare å vente på oppblåst mage :D kjenner du noe så langt da?
Nei, gjør ikke det :angelic: men enda litt tidlig. EL skal ikke være før fredag. Fortsatt usikker på om vi skal prøve, eller vente en mnd. Klarer ikke strekke permisjonen langt nok uansett hvordan jeg snur og vender på det :bored:
Kjenner igjen den! Baby-sex og vanlig sex er veldig forskjellig her :rolleyes:
ikke her :bag: er stor sett annenhver dag uansett dag i syklus. Men lysten min er enda mer der under EL, så da blir det veldig naturlig.

Lurer på om jeg har EL litt tidlig.. Hmm.. blankt slim og litt smerter nederst i magen o_O prøvd ‘vanntesten’ og det gikk ikke i oppløsning.. men kan være ‘reaksjon fra kveldskos..?

Lurer på om jeg har EL litt tidlig.. Hmm.. blankt slim og litt smerter nederst i magen o_O prøvd ‘vanntesten’ og det gikk ikke i oppløsning.. men kan være ‘reaksjon fra kveldskos..?
Ja, det kan jo høres sånn ut ❤️ Syns det er umulig å tolke om det er el-slim eller rester fra hyggestund i dagene som følger, så det gir jeg egentlig opp :hilarious:

CD 11 og skal ta første EL-test senere i dag. Håååper jeg får positiv de nærmeste dagene, har bare fem igjen etter teste-bonanza forrige PP :D

Ikke gi opp! Hadde jeg ventet noen dager til sist mnd så hadde jeg funnet peak.
Vis vedlegget 356701

La inn når jeg fikk mensen, og etter som mensen alltid er 14 dager etter EL så har det blitt justert slik
Se der, ja! Jeg har oftest 11-12 dager mellom el og mensen, så litt kortere lutealfase her :) tok en ny EL-test nå, og den har gått fra 29% i dag tidlig til 55% nå ❤️ Juhu! Da blir det nok el i morgen :hello2 Men kremet utflod nå, litt spess! Haha! Har ikke helt troa på denne pp, men det er jo et godt utgangspunkt for å senke skuldrene litt :D

Jeg er 95% sikker på at jeg har EL nå, hadde første dag med TR 5.mai, så da er jeg sikkert kommet inn i 28 dagers syklus og ikke 30 som jeg har regnet :confused: tok ut spiral i januar, og har ikke stabil syklus enda.. håpløst:eek: men mange aksjer lagt inn allerede, så får se da :nailbiting:

Nå skjer det ting! Tipper positiv i kveld ❤️ Planlegger da siste runde med aksjer for denne perioden så sent som mulig i kveld/natt :D:talk017
IMG_20210518_094918.jpg

Jeg er 95% sikker på at jeg har EL nå, hadde første dag med TR 5.mai, så da er jeg sikkert kommet inn i 28 dagers syklus og ikke 30 som jeg har regnet :confused: tok ut spiral i januar, og har ikke stabil syklus enda.. håpløst:eek: men mange aksjer lagt inn allerede, så får se da :nailbiting:
Da er det bare å vente igjen, da ❤️ Blir spennende :)

Må le av mannen - han bare (etter 4 PP): Hæ? Kan du bli gravid nå? Trodde det var minst halvannen uke til. Ikke helt med på syklus tydeligvis :p

Glemte såklart å ta ny el test senere på dagen igår. Testen var på 0,55 i 10tiden igår tidlig. Idag har testen sunket litt til 0,42 på premom. Kan jeg ha hatt el igår da? Hadde litt el smerter igår kveld.

Back
Topp