Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, gjør ikke det men enda litt tidlig. EL skal ikke være før fredag. Fortsatt usikker på om vi skal prøve, eller vente en mnd. Klarer ikke strekke permisjonen langt nok uansett hvordan jeg snur og vender på detDa er det bare å vente på oppblåst mage kjenner du noe så langt da?
ikke her er stor sett annenhver dag uansett dag i syklus. Men lysten min er enda mer der under EL, så da blir det veldig naturlig.Kjenner igjen den! Baby-sex og vanlig sex er veldig forskjellig her
Øverste er sterkere, men det er kontrollfreaken også. Sammenlignes ikke de mot hverandre?Premom mener at det ikke er noe stigning på testen fra i går til i dag. Der er jeg sterkt uenig, tipper positiv test i kveld eller i morgen! Er ikke dere enige i at den øverste er sterkere? Vis vedlegget 356656
Ånei! Er det en faktor også, ja! Og jeg som var så fornøyd med stigning, endeligØverste er sterkere, men det er kontrollfreaken også. Sammenlignes ikke de mot hverandre?
Haha, mente kontrollfreaken, ikke freaken men det skjønte du kanskje. Ja, er visst det.Ånei! Er det en faktor også, ja! Og jeg som var så fornøyd med stigning, endelig
Hahaha! Det la jeg ikke merke til når jeg leste første gang veldig gøy!!Haha, mente kontrollfreaken, ikke freaken men det skjønte du kanskje. Ja, er visst det.
Klarte søren meg å ikke sjekke autokorrekt IGJEN. Er det mulig.. kontrollSTREKENHahaha! Det la jeg ikke merke til når jeg leste første gang veldig gøy!!
Ja, det kan jo høres sånn ut Syns det er umulig å tolke om det er el-slim eller rester fra hyggestund i dagene som følger, så det gir jeg egentlig oppLurer på om jeg har EL litt tidlig.. Hmm.. blankt slim og litt smerter nederst i magen prøvd ‘vanntesten’ og det gikk ikke i oppløsning.. men kan være ‘reaksjon fra kveldskos..?
Ikke gi opp! Hadde jeg ventet noen dager til sist mnd så hadde jeg funnet peak.I dag må jeg vel få positiv el test Gir opp senest i morgen!Vis vedlegget 356693
Se der, ja! Jeg har oftest 11-12 dager mellom el og mensen, så litt kortere lutealfase her tok en ny EL-test nå, og den har gått fra 29% i dag tidlig til 55% nå Juhu! Da blir det nok el i morgen Men kremet utflod nå, litt spess! Haha! Har ikke helt troa på denne pp, men det er jo et godt utgangspunkt for å senke skuldrene littIkke gi opp! Hadde jeg ventet noen dager til sist mnd så hadde jeg funnet peak.
Vis vedlegget 356701
La inn når jeg fikk mensen, og etter som mensen alltid er 14 dager etter EL så har det blitt justert slik
Da er det bare å vente igjen, da Blir spennendeJeg er 95% sikker på at jeg har EL nå, hadde første dag med TR 5.mai, så da er jeg sikkert kommet inn i 28 dagers syklus og ikke 30 som jeg har regnet tok ut spiral i januar, og har ikke stabil syklus enda.. håpløst men mange aksjer lagt inn allerede, så får se da
Nærmer seg nåI dag må jeg vel få positiv el test Gir opp senest i morgen!Vis vedlegget 356693