IKM uke 22 - 2021

Oh no! Har bare to EL-tester igjen, og ut ifra test i dag tidlig og mangel på el-slim, har det ikke begynt noen lh-stigning enda! Blæææh! Jeg som planla at el skulle skje i morgen, og nå får jeg det kanskje ikke med meg en gang! Buuu :( Tar én i kveld og hvis den er negativ, må jeg prøve å holde meg fra å teste med den siste før i morgen kveld. Pliiis bli positiv i kveld!!! :inpain:

Så typisk at jeg ikke klarte å ta bare én om dagen de første testdagene, så nå som det virkelig gjelder, kan jeg kanskje ikke få med meg peak eller stigning i det hele tatt!! :android::arghh::bag:
Så kjedelig!! Men uansett: Bare man legger aksjer skal det jo gå om EL er i morgen ;)

Så kjedelig!! Men uansett: Bare man legger aksjer skal det jo gå om EL er i morgen ;)
Haha, ja! Men liker å vite når det faktisk skjer så vi slipper å "tvinge" inn aksjer uten at det er "vits". Prøver å holde på romantikken fremfor tvangsfølelsen, så langt det lar seg gjøre :hilarious: Får tempe noen dager også, så ser jeg i alle fall om tempen stiger! Regner med at den er lav i morgen i alle fall! Meen krysser fingrene for positiv test om tre timer ca! Klarte å holde meg fra å ta den ene testen nå nettopp og er barnslig fornøyd med egen selvkontroll i dag :hilarious:

Når bør man legge inn aksjer, samme dag eller dagen etter positiv test?
Begge dager er vel perfekte, jeg tenker dagen etter hvis man kan ligge på dagtid, men dagen før hvis man ikke kan ligge før på kveldstid på el-dagen. Kan hende jeg tenker helt feil, men jeg gjør det slik hvertfall :)

Legger meg til her jeg, er usikker på om IKM havner på uke 22 eller 23, men virker som det blir uke 22 :)

prøverpåenbabynr3 - 20 år - pp3 - b3 - EL ca 19/05 - IKM 1/6

Ikke begynt teste her enda, er på båten. Men tar første EL-test imorgen og begynner tempe igjen mandag morgen :)

Syklusdag 14

D92F8C2F-71D2-4BA8-BD5C-4308CF18B3C7.jpeg

Ånei! Hva skjer her, da :( Testen skulle jo bli sterkere, ikke svakere! Én test igjen og null tegn på el! Det suger skikkelig!! Får hamstre inn nye tester på tirsdag, jeg da!

Vedlegg

• Screenshot_20210516_192140_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210516_192140_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    535 KB · Visninger: 65
Ånei! Hva skjer her, da :( Testen skulle jo bli sterkere, ikke svakere! Én test igjen og null tegn på el! Det suger skikkelig!! Får hamstre inn nye tester på tirsdag, jeg da!
Trenger ikke bety at EL er langt unna, plutselig så får du peak!

Jeg får ikke testet etter EL denne gangen av ulike grunner.. sist mnd var EL over én uke forsinket, testet i 20 dager, og ga opp. Trodde ikke jeg skulle få mens.. men den kom veldig sent.
Nå er jeg egentlig spent på når den kommer. Kommer EL i løpet av uka har vi sjans, hvis ikke må vi vente til neste mnd
:confused: Men det går fint det å, bare kjedelig å vente når man først har bestemt seg

Trenger ikke bety at EL er langt unna, plutselig så får du peak!
Nei, det kan jo for all del bli positiv test om 24 timer :) det går jo fra null til full styrke på bare noen få timer, vanligvis! Får ikke gi opp helt enda, men var så innstilt på positiv test i dag ❤️

Nei, det kan jo for all del bli positiv test om 24 timer :) det går jo fra null til full styrke på bare noen få timer, vanligvis! Får ikke gi opp helt enda, men var så innstilt på positiv test i dag ❤️
Ah, ser den. Det er kjedelig når det lar vente på seg altså!! Ga opp sist..

Så du testet 20 dager sist, da skjønner jeg at du gav opp! Satser på bedre hell denne syklusen ❤️
Ja, men nå får jeg ikke testet.. får bare prøve å kjenne det på kroppen :wtf: men det synes jeg ikke er lett! Skriver ned symptomer i en app, ser jeg ofte er oppblåst rundt EL:p

Haha, ja! Men liker å vite når det faktisk skjer så vi slipper å "tvinge" inn aksjer uten at det er "vits". Prøver å holde på romantikken fremfor tvangsfølelsen, så langt det lar seg gjøre :hilarious: Får tempe noen dager også, så ser jeg i alle fall om tempen stiger! Regner med at den er lav i morgen i alle fall! Meen krysser fingrene for positiv test om tre timer ca! Klarte å holde meg fra å ta den ene testen nå nettopp og er barnslig fornøyd med egen selvkontroll i dag :hilarious:
Kjenner igjen den! Baby-sex og vanlig sex er veldig forskjellig her :rolleyes:

Skriv: Aprilmama - 26 - PP 1/2 - B2 - EL 17/18 - IKM 31(ish)
Sniker meg inn her jeg også fra ikm uke 20/21. Ikke fått el enda så føler jeg hører mer til denne gruppa. Trudde el skulle komt nå i helgen, men det gjorde den ikke. Litt kluss i syklusen etter pillestopp. Men jeg begynner å se økning på el testene nå så forhåpentligvis er den rett rundt hjørne nå!
Velkommen! Krysser fingrene for EL snart! :happy:

Ja, men nå får jeg ikke testet.. får bare prøve å kjenne det på kroppen :wtf: men det synes jeg ikke er lett! Skriver ned symptomer i en app, ser jeg ofte er oppblåst rundt EL:p
Da er det bare å vente på oppblåst mage :D kjenner du noe så langt da?

Kjenner igjen den! Baby-sex og vanlig sex er veldig forskjellig her :rolleyes:
Ja! Enn så lenge klarer vi å bare nyte det som vanlig, men så er vi bare i PP2 og egentlig nesten akkurat startet å gjenoppta litt sexliv igjen etter forrige fødsel og graviditet :D Snakkes igjen om seks mnd, så får vi se ståa da, tenker jeg! Da er det nok lite nytelse og mye plikt ❤️

Ja! Enn så lenge klarer vi å bare nyte det som vanlig, men så er vi bare i PP2 og egentlig nesten akkurat startet å gjenoppta litt sexliv igjen etter forrige fødsel og graviditet :D Snakkes igjen om seks mnd, så får vi se ståa da, tenker jeg! Da er det nok lite nytelse og mye plikt ❤️
Huff ja, det går litt opp og ned her. De to første barna satt på første forsøk, så har aldri prøvd aktivt som nå. Merker at det går veldig greit i starten av PP, men at jeg blir litt lei på slutten. Har ikke behov for så ofte som annenhver dag til vanlig :p

Back
Topp