IKM uke 22 - 2021

Noen har såkalt kort LH-topp, kan jo virke som det kan gjelde deg? Har du testet etter EL tidlige, eller er det første syklus nå?
Har testet el alle gangene jeg har blitt gravid! Har alltid vært positiv på dagen å negativ dagen etterpå! Men aldri så fort som denne gangen! Men kjenner at jeg har EL for jeg er litt plaget med El smerter, og de kjenner jeg akkurat nå i skrivende stund :) men når den er negativ igjen nå, betyr det at egget er sluppet? Og jeg har cd 1 i morgen?

Har testet el alle gangene jeg har blitt gravid! Har alltid vært positiv på dagen å negativ dagen etterpå! Men aldri så fort som denne gangen! Men kjenner at jeg har EL for jeg er litt plaget med El smerter, og de kjenner jeg akkurat nå i skrivende stund :) men når den er negativ igjen nå, betyr det at egget er sluppet? Og jeg har cd 1 i morgen?
Ja, som regel er det vel slik at når testen blir negativ, har egget sluppet, men sikkert ulikt fra person til person der også. Ta en test i morgen tidlig for å se om den har blitt enda mer negativ, så er du på den sikre siden :)

Ja, som regel er det vel slik at når testen blir negativ, har egget sluppet, men sikkert ulikt fra person til person der også. Ta en test i morgen tidlig for å se om den har blitt enda mer negativ, så er du på den sikre siden :)
Det skal jeg gjøre :D kroppen min som tyvstartet denne runden :D

Ikke så mye stigning her enda, men håper og tror det kommer utslag på LH i morgen ❤️
Screenshot_20210515_213450.jpg

Ikke begynt teste her enda, er på båten. Men tar første EL-test imorgen og begynner tempe igjen mandag morgen :)

Kaster meg på her jeg, har egentlig ikm søndag 30.05 og hører til i uke 21, men jeg synes det ble litt voldsomt med 2 uker i samme ikm-gruppe og på toppen av det være sist ut i den. I tillegg har jeg ustabile sykluser så erfaringsmessig etter over ett år prøving må jeg som regel flytte meg til en senere ikm-gruppe likevel. Så jeg setter meg opp med ikm mandag 31.05 ❤️

Plutseliten - 26 år - PP14 - B2 - EL 16.05 - IKM 31.05

Kaster meg på her jeg, har egentlig ikm søndag 30.05 og hører til i uke 21, men jeg synes det ble litt voldsomt med 2 uker i samme ikm-gruppe og på toppen av det være sist ut i den. I tillegg har jeg ustabile sykluser så erfaringsmessig etter over ett år prøving må jeg som regel flytte meg til en senere ikm-gruppe likevel. Så jeg setter meg opp med ikm mandag 31.05 ❤️

Plutseliten - 26 år - PP14 - B2 - EL 16.05 - IKM 31.05

Velkommen! Krysser alt jeg har (kanskje utenom beina.. :p) for at det er din tur nå :):)

Oh no! Har bare to EL-tester igjen, og ut ifra test i dag tidlig og mangel på el-slim, har det ikke begynt noen lh-stigning enda! Blæææh! Jeg som planla at el skulle skje i morgen, og nå får jeg det kanskje ikke med meg en gang! Buuu :( Tar én i kveld og hvis den er negativ, må jeg prøve å holde meg fra å teste med den siste før i morgen kveld. Pliiis bli positiv i kveld!!! :inpain:

Så typisk at jeg ikke klarte å ta bare én om dagen de første testdagene, så nå som det virkelig gjelder, kan jeg kanskje ikke få med meg peak eller stigning i det hele tatt!! :android::arghh::bag:

Velkommen! Krysser alt jeg har (kanskje utenom beina.. :p) for at det er din tur nå :):)

ja, nå har vi ventet lenge på et lillesøsken, men oddsen ser ikke ut å være på vår side. Det positive denne ppen er at eggløsning har kommet av seg selv, uten noen medisinering. Kan jo krysse fingrene for at det er gullegget ❤️

Skriv: Aprilmama - 26 - PP 1/2 - B2 - EL 17/18 - IKM 31(ish)

Sniker meg inn her jeg også fra ikm uke 20/21. Ikke fått el enda så føler jeg hører mer til denne gruppa. Trudde el skulle komt nå i helgen, men det gjorde den ikke. Litt kluss i syklusen etter pillestopp. Men jeg begynner å se økning på el testene nå så forhåpentligvis er den rett rundt hjørne nå!

Olala! Jeg vil gjerne bli med her! Litt ustabil syklus, men tipper ikm mandag 31. mai. Er med i IKM 20-21 med ikm søndag uke 21, men føler alle der er SÅ mye lengre fremme enn meg - de tester etter baby, jeg etter EL! Her er vel alle ventende og spente på el, tenker jeg!

Hoppestokk - 33 - B3 - PP2 - EL 17.05 - IKM 31.05
Samme her.. Kjente det blir 2lange uker om jeg skulle se alle gravidtestene mens jeg selv venter på positiv el test:angelic: Litt kjipt å være sistemann.

Samme her.. Kjente det blir 2lange uker om jeg skulle se alle gravidtestene mens jeg selv venter på positiv el test:angelic: Litt kjipt å være sistemann.
Haha! Ja! Det er så kjedelig, særlig når det er 2 IKM-grupper sammen også. Håper ikke det fortsetter :bored: Det er jo tross alt litt forskjell på å teste etter eggløsning og baby! Sikkert fint for dem som ligger fremst, men litt demotiverende for oss bak der ❤️

Begynner å få litt stigning på lh, håper det betyr at el kan komme en dag eller to tidligere:hilarious: hadde så lang syklus forrige mnd pga vaksine, så håper virkelig på kortere nå:hilarious: pleier å ha el på dag 24, jevn økning frem til da. Men kjenner litt murringer så håper den er positiv om 2-3 dager:hilarious::hilarious:

3AC5C3E4-B91F-439A-A932-8F6D52B5FDB9.png

Back
Topp