IKM uke 22 - 2021

Ser helt klart strek! Er dette før frist? Synes du skal prøve igjen i morgen/mandag. 9 dpo er tidlig, men sett fler som får strek. Og er det skygge er det fortsatt håp :)
Ja er tatt 2 min etter dypping. Tok en med morgenurin igår, den var blank. Denne er tatt med ettermiddagsurin. Utvannet enda. :nailbiting:

Folkens! Har dere sett på Makesure testene deres før dere bruker den? Her er bilde av en helt ubruk;
26F49A23-65FE-4A91-80DE-C7EA0E2995EB.jpeg

Se streken!

Har dere noe eerfaring med makesure tester? Ser ut som det bare er skyggestrek. Er bare 9/10 dpo ish.
Er veeeldig skeptisk..
Blir veldig lei meg om det ikke klaffer,føler alle får barn. Har prøvd 14 mnd nå.. Har time hos gyn neste uke, igjen..:banghead:

Vis vedlegget 357704
Ser noe her jeg også. Men litt uklart bilde? Kan du legge testen på et hvitt tørkle eller toalettpapir og legge ut på nytt? Strekene blir ofte tydeligere da ❤️

Shit, Gratulerer til alle med positiv test! Misunnelig! :smiley-bounce016Gled/gruer meg til å teste selv. Får vi se om det blir imorgen kveld eller mandags morgen..:woot:

Har dere noe eerfaring med makesure tester? Ser ut som det bare er skyggestrek. Er bare 9/10 dpo ish.
Er veeeldig skeptisk..
Blir veldig lei meg om det ikke klaffer,føler alle får barn. Har prøvd 14 mnd nå.. Har time hos gyn neste uke, igjen..:banghead:

Vis vedlegget 357704

Sniker litt fra uke 23, det ser ut som fargestoffet på testen flyter litt utover. Jeg HÅPER du har fått babystrek, men det kan også være at fargen er smittet over ❤️❤️

Kjente alle de vanlige symptomene på tr, så måtte teste en gang til i dag - og heldigvis har den blitt enda litt sterkere enn på morgenen! (11dpo)

20210529_212017(1).jpg

Hvor kjøper dere tester bortsett fra babyplan? =) 13po i dag, og negativ test, så bretter opp arma og gjør meg klar til en ny prøverunde :D El kom jo tidligere enn forventet, så forventer tr i morgen.. begynt spottingen nå, så ingen tvil om at den er på vei :)

Sååå spennende å følge med på dere som får positive tester, og håper det holder seg hele veien til februar :) Jeg har to nydelige barn fra før av, og tenker at det er helt riktig at dere kommer før meg i barnekøen ;) Men bare vent,for jeg kommer nok forhåpentligvis rett bak dere når det er min tur ;)
For en fantastisk innstilling du har!! Jeg prøver på tredjemann og er misunnelig på alle som er gravide, men nå fikk du meg til å tenke litt annerledes :Heartred:Heartred

Negativ 10 dpo :(

52A76E3E-3958-40F3-9503-8BA0142AB72C.jpeg

For en fantastisk innstilling du har!! Jeg prøver på tredjemann og er misunnelig på alle som er gravide, men nå fikk du meg til å tenke litt annerledes :Heartred:Heartred
Hihi så hyggelig å høre <3 jeg er missunderlig fra topp til tå på de som får positive tester jeg også, men samtidig så har jeg kun prøvd i 2pp og tenker at min tur kommer når det er meningen :D å når ikke jeg får positiv test, gleder det hjertet mitt å se at andre får det til <3 vi får det til til slutt vi også <3

Hihi så hyggelig å høre <3 jeg er missunderlig fra topp til tå på de som får positive tester jeg også, men samtidig så har jeg kun prøvd i 2pp og tenker at min tur kommer når det er meningen :D å når ikke jeg får positiv test, gleder det hjertet mitt å se at andre får det til <3 vi får det til til slutt vi også <3
Det er sant. Jeg har mistet to ganger i år, så det påvirker sikkert litt. Pluss at jeg var klar for nummer tre en stund før mannen! Håper det snart er vår tur til en bittelillesøster eller lillebror :Heartred Samtidig som jeg er veldig glad for de jeg har!! 6 DPO i dag :nailbiting:

Hei ❤️
Fredag for en uke siden startet kroppen min med et murr-o-rama uten like. Både i livmor, mage og korsryggen. Det varte helt til i går, da startet jeg med en bitteliten mellomblødning og litt mens-liknende smerter i korsryggen. Håpet har vært der hele tiden. Jeg har sett tydeligere blodårer og følt meg veldig sliten og uggen.
Det jeg trodde var tegn på graviditet viste seg i går kveld å være tanta som kom. For første gang siden jeg var 17 år har jeg «ekte» mensen. Velkommen skal hun være. Håper det er lenge til neste gang.

pp1 - MA (14+2)
PP2 - X
Pp3 - håper

Hei ❤️
Fredag for en uke siden startet kroppen min med et murr-o-rama uten like. Både i livmor, mage og korsryggen. Det varte helt til i går, da startet jeg med en bitteliten mellomblødning og litt mens-liknende smerter i korsryggen. Håpet har vært der hele tiden. Jeg har sett tydeligere blodårer og følt meg veldig sliten og uggen.
Det jeg trodde var tegn på graviditet viste seg i går kveld å være tanta som kom. For første gang siden jeg var 17 år har jeg «ekte» mensen. Velkommen skal hun være. Håper det er lenge til neste gang.

pp1 - MA (14+2)
PP2 - X
Pp3 - håper

Åh nei! Vi håper også det er lenge til neste gang!! Masse lykke til med neste PP :Heartred

Hei ❤️

pp1 - MA (14+2)
PP2 - X
Pp3 - håper

Æsj da, kjedelig da :shifty: men greit at du har en skikkelig mensen da. Neste mnd :)

Back
Topp