Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut!![]()
Vis vedlegget 357622
Vis vedlegget 357616
Etter nattens mulige svaaaake strek på tidligtest har jeg holdt meg hele jobbdagen10dpo, ikke tidligtest- og synes her er en svak strek!
Gratulerer!! Sette deg på gravid??Vis vedlegget 357616
Etter nattens mulige svaaaake strek på tidligtest har jeg holdt meg hele jobbdagen10dpo, ikke tidligtest- og synes her er en svak strek!

Wow! Den var supertydelig!!! Gratulerer!!Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut!![]()
Vis vedlegget 357622

Jeg ser den ogsåVis vedlegget 357616

!!Gratulerer!! Ikke så ille å være sjåfør daÅ herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut!![]()
Vis vedlegget 357622
Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut!![]()
Vis vedlegget 357622

ingen tvil!Vis vedlegget 357616
Da var det kanskje tilfellet her likevel!! Kanskje jeg har håp da.. får bare negative, men skal teste i morgen tidlig, med to ulike merkerJo, HCG gir utslag på LH, men tror ikke akkurat det er tilfellet her, altså![]()

9 dpo bareHvor mange DPO er du?
Hurra! Gratulerer så mye!Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut!![]()
Vis vedlegget 357622

Gratulerer!! Sette deg på gravid??![]()

Leeenge igjen9 dpo bare![]()
Det bør duTusen takk for alle gratulasjoner
Greier liksom ikke helt å tro på den der svake streken, men har jo også fult av symptomer - kvalme (som var et stort problem forrige svangerskap), halsbrann og stikkinger i livmorområdet. Så jeg burde vel tro på den svake streken![]()
Si ifra når du vil på gravid 
Jeg kan vel egentlig skrives på gravidlisten, for akkurat nå er jeg i allefall "litt" gravidDet bør duSi ifra når du vil på gravid
![]()

En ære!Jeg kan vel egentlig skrives på gravidlisten, for akkurat nå er jeg i allefall "litt" gravid![]()