IKM uke 22 - 2021

20210529_085232.jpg
20210529_084551.jpg
Måtte jo selvfølgelig ta min første test i dag da.. sier til meg selv at det er noe der. Men er nok ikke det enda nei. Hadde ikke forventet noe annet men. Bare 7 eller 8dpo i dag så :rolleyes: jaja får dagene til å gå mens man venter. :p Men har en merkelig følelse om at det har klaffet. Stølhetsfølelsen har ikke helt gitt seg så. Bare tiden vil vise !

Last edited:
Se der ja! Åhh jeg hååååpeer!
Man ser en strek eller «noe» men det er likevel ikke sterkt nok til at man ser det skikkelig og kan være sikker:p

Hvor ligger du an i løypa nå? Har du begynt testingen?
Nei ikke sant, men så blir man nesten sikker på at øyet ser et eller annet der :p
Krysser fingrene for mer sterkere streker dagene fremover:D

Se der ja! Åhh jeg hååååpeer!
Man ser en strek eller «noe» men det er likevel ikke sterkt nok til at man ser det skikkelig og kan være sikker:p

Hvor ligger du an i løypa nå? Har du begynt testingen?
Så på din test igjen nå, det må jo være strek der. Jeg troor! Trenger ikke myse og vri på øya for å se "noe"

Aww, ikke meningen å gi deg falske forhåpninger eller noe da. Men jeg ser strek så:) vi skal vel ha mens omtrent samtidig vi? 4 eller 5.6 her.
Ikke vær redd for det!:) Uansett hvordan dette går,så er det uansett godt å høre at noen ser noe når jeg ser noe. Få litt bekreftelse på at man ikke bare er gal:hilarious:
Jeg håper selvfølgelig,men vet at det kan gå alle veier uansett:)

Håper du får streker du også!:happy:

Vis vedlegget 357659 Vis vedlegget 357660 Måtte jo selvfølgelig ta min første test i dag da.. sier til meg selv at det er noe der. Men er nok ikke det enda nei. Hadde ikke forventet noe annet men. Bare 7 eller 8dpo i dag så :rolleyes: jaja får dagene til å gå mens man venter. :p Men har en merkelig følelse om at det har klaffet. Stølhetsfølelsen har ikke helt gitt seg så. Bare tiden vil vise !
Der har du jo testet ja!:p Føler også jeg ser noe! Spesielt på det øverste bildet.

Edit; ser på begge! Så spennende!:smiley-bounce012

upload_2021-5-29_9-43-33.jpeg

farlig å se på testen etter at den har tørket :arghh: men måtte. Kan skimte en svak strek på tidlig testen, men det er jo bare være skygge, synes ikke det kommer frem på bildet en gang. Hvis el var 18.mai så burde den vært sterkere på tidligtest :dead: klarer jeg å vente til ikm med å teste på nytt..?

Der har du jo testet ja!:p Føler også jeg ser noe! Spesielt på det øverste bildet.

Edit; ser på begge! Så spennende!:smiley-bounce012
Ååh er det sant? Herlighet dette ble spennende! Vet liksom ikke om øyet tuller det til eller ikke. For man vil jo gjerne se streken :p

Men du, har du erfaring med strek etter fristen på babyplan? Vet man skal kaste etter fristen. Meen klarer sjeldent det da. Når jeg da så på den etter en time så mener jeg at det er en ultrasvaaak strek, eller skygge der. Har aldri opplevd det før etter fristen på disse testene selv så. Men hører jo andre som har fått det. Kom dårligere frem her ser jeg.
20210529_094224.jpg

Ååh er det sant? Herlighet dette ble spennende! Vet liksom ikke om øyet tuller det til eller ikke. For man vil jo gjerne se streken :p

Men du, har du erfaring med strek etter fristen på babyplan? Vet man skal kaste etter fristen. Meen klarer sjeldent det da. Når jeg da så på den etter en time så mener jeg at det er en ultrasvaaak strek, eller skygge der. Har aldri opplevd det før etter fristen på disse testene selv så. Men hører jo andre som har fått det. Kom dårligere frem her ser jeg. Vis vedlegget 357677
Streken er enda sterkere her ja. Akkurat med babyplan er jeg litt skeptisk. Har egentlig gått bort fra de,nå bruker jeg bare opp de jeg har. For jeg vet de kan vise streker uten at man er gravid. Men hååååper for deg!

Streken er enda sterkere her ja. Akkurat med babyplan er jeg litt skeptisk. Har egentlig gått bort fra de,nå bruker jeg bare opp de jeg har. For jeg vet de kan vise streker uten at man er gravid. Men hååååper for deg!
Sant, det jeg også har hørt. Men ikke opplevd det selv. Såå jeg har et lite håp i det minste. Slipper jeg å få dårlig humør enda :p:wacky: får kjøpe noen andre tester til uka tenker jeg.

Vis vedlegget 357664
farlig å se på testen etter at den har tørket :arghh: men måtte. Kan skimte en svak strek på tidlig testen, men det er jo bare være skygge, synes ikke det kommer frem på bildet en gang. Hvis el var 18.mai så burde den vært sterkere på tidligtest :dead: klarer jeg å vente til ikm med å teste på nytt..?
Testet du etter el? :) spennende da!

Hvor kjøper dere tester bortsett fra babyplan? =) 13po i dag, og negativ test, så bretter opp arma og gjør meg klar til en ny prøverunde :D El kom jo tidligere enn forventet, så forventer tr i morgen.. begynt spottingen nå, så ingen tvil om at den er på vei :)

Sååå spennende å følge med på dere som får positive tester, og håper det holder seg hele veien til februar :) Jeg har to nydelige barn fra før av, og tenker at det er helt riktig at dere kommer før meg i barnekøen ;) Men bare vent,for jeg kommer nok forhåpentligvis rett bak dere når det er min tur ;)

Hvor kjøper dere tester bortsett fra babyplan? =) 13po i dag, og negativ test, så bretter opp arma og gjør meg klar til en ny prøverunde :D El kom jo tidligere enn forventet, så forventer tr i morgen.. begynt spottingen nå, så ingen tvil om at den er på vei :)

Sååå spennende å følge med på dere som får positive tester, og håper det holder seg hele veien til februar :) Jeg har to nydelige barn fra før av, og tenker at det er helt riktig at dere kommer før meg i barnekøen ;) Men bare vent,for jeg kommer nok forhåpentligvis rett bak dere når det er min tur ;)
To barn selv, har flere venner som prøver på første nå. Håper de blir gravide før meg :bag: skal i hvert fall holde det skjult så lenge som mulig, og la de få fokuset. Vet om noen som har prøvd en stund å.

jeg kjøpte apoteke1 sine egne nå, metode :) strimlene er enda tynnere enn babyplan sine, og viser ikke noen positiv strek :bored:

:laughing002

Har dere noe eerfaring med makesure tester? Ser ut som det bare er skyggestrek. Er bare 9/10 dpo ish.
Er veeeldig skeptisk..
Blir veldig lei meg om det ikke klaffer,føler alle får barn. Har prøvd 14 mnd nå.. Har time hos gyn neste uke, igjen..:banghead:

image.jpg

Har dere noe eerfaring med makesure tester? Ser ut som det bare er skyggestrek. Er bare 9/10 dpo ish.
Er veeeldig skeptisk..
Blir veldig lei meg om det ikke klaffer,føler alle får barn. Har prøvd 14 mnd nå.. Har time hos gyn neste uke, igjen..:banghead:

Vis vedlegget 357704
Ser helt klart strek! Er dette før frist? Synes du skal prøve igjen i morgen/mandag. 9 dpo er tidlig, men sett fler som får strek. Og er det skygge er det fortsatt håp :)

Back
Topp