IKM uke 22 - 2021

Men du, vi bør kanskje sette deg på gravid???? :woot:
Ja! Du kan gjerne gjøre det ❤️ Er litt pessimistisk pga et lite tempdropp i dag, men akkurat nå er jeg jo gravid! Sett meg opp, du ❤️
IMG_20210530_061526.jpg

Tatt ny test, blenda. Gitt opp og kan settes på TR. Går egentlig fint, vi skulle ikke prøve denne mnd, men gjorde det likevel. Vi får prøve på vårbaby i stedet. Så får vi øve frem til EL :p

Hei ❤️
Fredag for en uke siden startet kroppen min med et murr-o-rama uten like. Både i livmor, mage og korsryggen. Det varte helt til i går, da startet jeg med en bitteliten mellomblødning og litt mens-liknende smerter i korsryggen. Håpet har vært der hele tiden. Jeg har sett tydeligere blodårer og følt meg veldig sliten og uggen.
Det jeg trodde var tegn på graviditet viste seg i går kveld å være tanta som kom. For første gang siden jeg var 17 år har jeg «ekte» mensen. Velkommen skal hun være. Håper det er lenge til neste gang.

pp1 - MA (14+2)
PP2 - X
Pp3 - håper
Ååå! Lykke til videre! Godt du er i tydelig syklus nå, i alle fall ❤️

Tatt ny test, blenda. Gitt opp og kan settes på TR. Går egentlig fint, vi skulle ikke prøve denne mnd, men gjorde det likevel. Vi får prøve på vårbaby i stedet. Så får vi øve frem til EL :p
Æsj da! Men da satser vi på en liten vårbaby, så kan du nye en kald eller to i sommervarmen frem til neste runde ❤️❤️❤️

Gårsdagens test og dagens test. Skal ta CBD på ikm 02/03 juni. Så har ikke helt troen enda:sorry:

makesure tidligtest. Idag er jeg ca 10 dpo.

8497ED7D-F74C-4EFA-BE77-384E37A7234A.jpeg

Altså,nå skal dere høre! FF har endret seg igjen hos meg:arghh:
FA353A68-8D90-4828-8EEC-5DC685328E86.jpeg

Så jeg er visst bare 6DPO i dag. Føler meg litt teit som har testet så mye allerede. Men frem til i går trodde jeg at jeg skulle være 9 dpo i dag!:smiley-ashamed005

Kan dette være en festedipp?? Prøver så sykt å holde meg til 10 DPO på tirsdag med å teste

Vedlegg

• 829CE676-9CE8-4144-AC61-7DB363CAC261.jpeg
    829CE676-9CE8-4144-AC61-7DB363CAC261.jpeg
    259,4 KB · Visninger: 51
Måtte jo teste i dag jeg også da. :p Men jeg må bare minne meg selv på at det er fryktelig tidlig enda. Men syns jeg skimter noe. Men om det er skygge eller ikke er ikke godt å si enda. Første bildet er tatt innen fristen, og det andre bildet er tatt etter 1t. Er en 8 eller 9dpo.:rolleyes:
20210530_090218.jpg
20210530_095725.jpg

Måtte jo teste i dag jeg også da. :p Men jeg må bare minne meg selv på at det er fryktelig tidlig enda. Men syns jeg skimter noe. Men om det er skygge eller ikke er ikke godt å si enda. Første bildet er tatt innen fristen, og det andre bildet er tatt etter 1t. Er en 8 eller 9dpo.:rolleyes: Vis vedlegget 357768 Vis vedlegget 357769
Ser noe på den nederste! Blir spennende i dagene fremover!

Måtte jo teste i dag jeg også da. :p Men jeg må bare minne meg selv på at det er fryktelig tidlig enda. Men syns jeg skimter noe. Men om det er skygge eller ikke er ikke godt å si enda. Første bildet er tatt innen fristen, og det andre bildet er tatt etter 1t. Er en 8 eller 9dpo.:rolleyes: Vis vedlegget 357768 Vis vedlegget 357769
Akkurat sånn der ser min test ut i dag også! Synes liksom jeg skimter noe, men i neste øyeblikk må jeg liksom lete litt for å finne igjen «streken». :wacky:Er selv 9dpo. Det er jo så nervepirrende å ikke vite! Håper du (og jeg) får sterkere streker de neste dagene! :joyful:

Akkurat sånn der ser min test ut i dag også! Synes liksom jeg skimter noe, men i neste øyeblikk må jeg liksom lete litt for å finne igjen «streken». :wacky:Er selv 9dpo. Det er jo så nervepirrende å ikke vite! Håper du (og jeg) får sterkere streker de neste dagene! :joyful:
Jaa sant! og tiden går så sent i disse dagene syns jeg. En goood dose tålmodighet må vi ha :rolleyes:

Altså,nå skal dere høre! FF har endret seg igjen hos meg:arghh:
Vis vedlegget 357759
Så jeg er visst bare 6DPO i dag. Føler meg litt teit som har testet så mye allerede. Men frem til i går trodde jeg at jeg skulle være 9 dpo i dag!:smiley-ashamed005
Det var en graf med mange høydepunkter! Skjønner godt at ff er litt forvirra! Men el har i alle fall vært, så er det bare å smøre seg med tålmodighet :angelic: Heier sånn på deg!

Back
Topp