Ja, den var veldig tydelig til å være så tildig. Mistenker at el var en dag eller to før, selvom temp ikke tilsier det Men tusen takk! Hvordan går det med deg?Åh så tydelig strek!!! Hurra gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den var veldig tydelig til å være så tildig. Mistenker at el var en dag eller to før, selvom temp ikke tilsier det Men tusen takk! Hvordan går det med deg?Åh så tydelig strek!!! Hurra gratulerer
Ja! Du kan gjerne gjøre det Er litt pessimistisk pga et lite tempdropp i dag, men akkurat nå er jeg jo gravid! Sett meg opp, duMen du, vi bør kanskje sette deg på gravid????
Ååå! Lykke til videre! Godt du er i tydelig syklus nå, i alle fallHei
Fredag for en uke siden startet kroppen min med et murr-o-rama uten like. Både i livmor, mage og korsryggen. Det varte helt til i går, da startet jeg med en bitteliten mellomblødning og litt mens-liknende smerter i korsryggen. Håpet har vært der hele tiden. Jeg har sett tydeligere blodårer og følt meg veldig sliten og uggen.
Det jeg trodde var tegn på graviditet viste seg i går kveld å være tanta som kom. For første gang siden jeg var 17 år har jeg «ekte» mensen. Velkommen skal hun være. Håper det er lenge til neste gang.
pp1 - MA (14+2)
PP2 - X
Pp3 - håper
Æsj da! Men da satser vi på en liten vårbaby, så kan du nye en kald eller to i sommervarmen frem til neste rundeTatt ny test, blenda. Gitt opp og kan settes på TR. Går egentlig fint, vi skulle ikke prøve denne mnd, men gjorde det likevel. Vi får prøve på vårbaby i stedet. Så får vi øve frem til EL
Hvilken er fra i dag?Gårsdagens test og dagens test. Skal ta CBD på ikm 02/03 juni. Så har ikke helt troen enda
makesure tidligtest. Idag er jeg ca 10 dpo.
Vis vedlegget 357755
Bare å fortsette testingen daAltså,nå skal dere høre! FF har endret seg igjen hos meg
Vis vedlegget 357759
Så jeg er visst bare 6DPO i dag. Føler meg litt teit som har testet så mye allerede. Men frem til i går trodde jeg at jeg skulle være 9 dpo i dag!
Det kan du stole på at jeg gjørBare å fortsette testingen da
Spennende, er det etter fristen når de har tørka. Eller var streken der før også?Gårsdagens test og dagens test. Skal ta CBD på ikm 02/03 juni. Så har ikke helt troen enda
makesure tidligtest. Idag er jeg ca 10 dpo.
Vis vedlegget 357755
Ser noe på den nederste! Blir spennende i dagene fremover!Måtte jo teste i dag jeg også da. Men jeg må bare minne meg selv på at det er fryktelig tidlig enda. Men syns jeg skimter noe. Men om det er skygge eller ikke er ikke godt å si enda. Første bildet er tatt innen fristen, og det andre bildet er tatt etter 1t. Er en 8 eller 9dpo. Vis vedlegget 357768 Vis vedlegget 357769
Akkurat sånn der ser min test ut i dag også! Synes liksom jeg skimter noe, men i neste øyeblikk må jeg liksom lete litt for å finne igjen «streken». Er selv 9dpo. Det er jo så nervepirrende å ikke vite! Håper du (og jeg) får sterkere streker de neste dagene!Måtte jo teste i dag jeg også da. Men jeg må bare minne meg selv på at det er fryktelig tidlig enda. Men syns jeg skimter noe. Men om det er skygge eller ikke er ikke godt å si enda. Første bildet er tatt innen fristen, og det andre bildet er tatt etter 1t. Er en 8 eller 9dpo. Vis vedlegget 357768 Vis vedlegget 357769
Jaa sant! og tiden går så sent i disse dagene syns jeg. En goood dose tålmodighet må vi haAkkurat sånn der ser min test ut i dag også! Synes liksom jeg skimter noe, men i neste øyeblikk må jeg liksom lete litt for å finne igjen «streken». Er selv 9dpo. Det er jo så nervepirrende å ikke vite! Håper du (og jeg) får sterkere streker de neste dagene!
Så bra, syns liksom jeg ser noe der jeg og. Tiden går tregt, men liker litt denne spenningen også.Ser noe på den nederste! Blir spennende i dagene fremover!
Det var en graf med mange høydepunkter! Skjønner godt at ff er litt forvirra! Men el har i alle fall vært, så er det bare å smøre seg med tålmodighet Heier sånn på deg!Altså,nå skal dere høre! FF har endret seg igjen hos meg
Vis vedlegget 357759
Så jeg er visst bare 6DPO i dag. Føler meg litt teit som har testet så mye allerede. Men frem til i går trodde jeg at jeg skulle være 9 dpo i dag!
Æsj at bildene mine blir sånn. De skal jo være liggende. Men testen fra idag er den til høyre med litt tydeligere strek.Hvilken er fra i dag?
Ja, den var der mens testen var våt. Hoppet i dusjen, tok bildet etter dusjingen.Spennende, er det etter fristen når de har tørka. Eller var streken der før også?