Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for bedre lykke neste mnd for degHer har jeg begynt å spotte, og helt blenda tester. Så kan bare settes på TR. Gratulerer så mye til dere med positive tester, og masse lykke til alle andre som fortsatt venter/håper
Masse lykke til i neste PPHer har jeg begynt å spotte, og helt blenda tester. Så kan bare settes på TR. Gratulerer så mye til dere med positive tester, og masse lykke til alle andre som fortsatt venter/håper
Takk! Ja jeg har veldig ugjevn temp. Tror jeg bare er sånn Men hver natt sniker 3årinen seg inn å legger seg i sengen,så mulig jeg sover litt vel urolig noen netter,så det kan jo påvirke en del.Det var en graf med mange høydepunkter! Skjønner godt at ff er litt forvirra! Men el har i alle fall vært, så er det bare å smøre seg med tålmodighet Heier sånn på deg!
Da ser det jo veldig lovende ut!Æsj at bildene mine blir sånn. De skal jo være liggende. Men testen fra idag er den til høyre med litt tydeligere strek.
Gårsdagens test og dagens test. Skal ta CBD på ikm 02/03 juni. Så har ikke helt troen enda
makesure tidligtest. Idag er jeg ca 10 dpo.
Vis vedlegget 357755
Dette kan umulig være en skygge! Ser veldig positiv ut Visker gratulerer, jegDagens test. Tror jeg er ca. 10 dpo. Jeg ser noe der, spørsmålet er bare om dere gjør det? Håper det ikke bare er jeg som er nyvåken, og har utviklet streksyn. Merker jeg er litt redd for at dette kun er skyggestrek.
Det der tror jeg er babystrek!!Dagens test. Tror jeg er ca. 10 dpo. Jeg ser noe der, spørsmålet er bare om dere gjør det? Håper det ikke bare er jeg som er nyvåken, og har utviklet streksyn. Merker jeg er litt redd for at dette kun er skyggestrek.
Takk! Ja jeg har veldig ugjevn temp. Tror jeg bare er sånn Men hver natt sniker 3årinen seg inn å legger seg i sengen,så mulig jeg sover litt vel urolig noen netter,så det kan jo påvirke en del.
Tror også kroppen min sliter litt med å slippe egg. Første pp fikk jeg ikke el i det heletatt. Men får håpe det ordner seg likevel
Håper det, og får smøre meg med tålmodighet før jeg tester mer. Tørr ikke viske takk helt enda, men kanskje om noen dagerDette kan umulig være en skygge! Ser veldig positiv ut Visker gratulerer, jeg
Åååh, som jeg håper nå! .Det der tror jeg er babystrek!!
Den ser veldig positiv ut! må være en babystrek!!Dagens test. Tror jeg er ca. 10 dpo. Jeg ser noe der, spørsmålet er bare om dere gjør det? Håper det ikke bare er jeg som er nyvåken, og har utviklet streksyn. Merker jeg er litt redd for at dette kun er skyggestrek.
Æsj da det var kjedelig! Men da må du prøve å slappe av og nyte sommeren så sitter plutselig spiren før du aner!Tr her også før tiden, skikkelig drit Hadde så god tro i starten av prøveperioden, vi gjorde nå alt vi kunne for å få det til Kjenner meg skikkelig demotivert for nå kan det se ut som de 2 neste prøveperiodene ikke kommer til å gå heller da vi store deler av sommeren er borte fra hverandre. Vurderer å vente med å teste etter el frem til august, ta det som det kommer å heller bli veldig positivt overrasket om det for all del skulle sitte alikevell Lykke til videre alle sammen, håper det blir mange friske terminbabyer i februar
Kjedelig masse lykke til neste pp!Da kom T.r her. Gratulere med babystrek alle sammen <3
Æsj da det var kjedelig! Men da må du prøve å slappe av og nyte sommeren så sitter plutselig spiren før du aner!
Ja man vil jo gjerne det men på en måte så gruer jeg meg litt hvis jeg skulle bli gravid nå, og måtte gå med kvalme hele sommeren (hvis jeg er uheldig ) men håper jo!Ja jeg får prøve å se det positive i det, for egentlig så passer det mye bedre å bli gravid senereEr bare jeg som har vert klar for nr 2 leenge, så når endelig mannen var klar vil man jo det skal skje fort