Drops19
Blir kjent med forumet
det håper jeg ogsåHååper vi kommer etter deg og joiner deg i termingruppa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det håper jeg ogsåHååper vi kommer etter deg og joiner deg i termingruppa
Endelig!!
12 dpo metode tidligtest.
Vis vedlegget 357855
CBD tatt med utvannet urin enda. Vi er fornøyd, endelig etter 14 PP.
Vis vedlegget 357857
Håper det, og får smøre meg med tålmodighet før jeg tester mer. Tørr ikke viske takk helt enda, men kanskje om noen dager
Åååh, som jeg håper nå! .
Tror jeg vil vente noen dager, og teste mer førstVil du settes på gravid???
Åh, føler med deg Det må bli deres tur snart!! Krysser fingrene for neste PPNegatic test igjen, TR kommer vel imorgen eller onsdag som "forventet". Dritt lei nå, vi har nesten hatt sex i 3 år uten prevensjon og brukt utallige doser med medisiner for å få eggløsning
Oi nå ser jeg strek på den blå spennende!Dagens rapport
Vis vedlegget 357905
Vis vedlegget 357906 Vis vedlegget 357907
Føler det blir sterkere streker,men skulle ønske de ble så sterke at jeg var sikker Det kan bare være skygger. Men er bare 8dpo,så har god tid enda
Jeg har fått veldig «kløende» pupper! Andre som har det samme?
Ja alt for spennende! Er tortur å ikke vite
Hadde absolutt testet. Og så tatt det der i fraÅh nei, nå fikk jeg tilbud om vaksine denne uken!! Får vel kanskje teste da Hva hadde dere gjort?
Test du, er du usikker så kanskje ta hcg prøve hos legen? Hadde jeg fått tilbud nå og ikke vært gravid ville jeg tatt den, var jeg gravid ville jeg ventet.Åh nei, nå fikk jeg tilbud om vaksine denne uken!! Får vel kanskje teste da Hva hadde dere gjort?
Åh nei, nå fikk jeg tilbud om vaksine denne uken!! Får vel kanskje teste da Hva hadde dere gjort?
Legen her sier ikke i første trimesterTror jeg hadde tatt den uansett! Den er godkjent for gravide, så det går nok så bra. Men er du usikker så kan du jo bare spørre legen din?
Ja, får vente et par dager med å sette meg opp på lista og teste så lenge. Typisk at jeg skulle få nå, når jeg har ventet så lenge og ikke blitt gravidTest du, er du usikker så kanskje ta hcg prøve hos legen? Hadde jeg fått tilbud nå og ikke vært gravid ville jeg tatt den, var jeg gravid ville jeg ventet.
Jeg skal ikke ta vaksine under graviditeten. Legen husker jeg frarådet meg svineinfluensa-vaksinen da jeg fikk eldste. Så det ga inntrykk