IKM uke 22 - 2021

Hei dere!

Endelig er det vår IKM uke!!
Vi har allerede mange positive tester og på dagens IKM har vi Hoppestokk! Gratulerer :happy093
Enhjørningen og Mymelen har dessverre meldt TR. Masse, masse lykke til neste PP!! :Heartred:Heartred
Ny, spennende dag i morgen :D

Negatic test igjen, TR kommer vel imorgen eller onsdag som "forventet". Dritt lei nå, vi har nesten hatt sex i 3 år uten prevensjon og brukt utallige doser med medisiner for å få eggløsning :(

Dagens rapport:p
02822A76-8EDC-44DF-92D8-7E4261FC2729.jpeg

05CC469D-88C9-40AB-B9F8-698BAEF449D7.jpeg
95ED2503-8BE5-4725-9771-5F31C3198212.jpeg

Føler det blir sterkere streker,men skulle ønske de ble så sterke at jeg var sikker:p Det kan bare være skygger. Men er bare 8dpo,så har god tid enda:)

Jeg har fått veldig «kløende» pupper! Andre som har det samme?

Åh nei, nå fikk jeg tilbud om vaksine denne uken!! Får vel kanskje teste da :nailbiting: Hva hadde dere gjort?
Test du, er du usikker så kanskje ta hcg prøve hos legen? Hadde jeg fått tilbud nå og ikke vært gravid ville jeg tatt den, var jeg gravid ville jeg ventet.
Jeg skal ikke ta vaksine under graviditeten. Legen husker jeg frarådet meg svineinfluensa-vaksinen da jeg fikk eldste. Så det ga inntrykk

Merker at jeg har litt mensaktige murringer. Det varer ikke lenge om gangen, men kommer innimellom. Fikk positive tester både i dag og i går, men merker jeg er redd dette ikke går veien ettersom jeg kun er 11 dpo. Er det noen av dere som har hørt om/opplevd noe lignende?

10 DPO og første test i dag, som var blenda. Fikk også blødning i dag, som jeg mistenker er TR! :(
I så fall er det andre syklusen på rad med kort lutealfase, noen andre som har erfaring med det?

Test du, er du usikker så kanskje ta hcg prøve hos legen? Hadde jeg fått tilbud nå og ikke vært gravid ville jeg tatt den, var jeg gravid ville jeg ventet.
Jeg skal ikke ta vaksine under graviditeten. Legen husker jeg frarådet meg svineinfluensa-vaksinen da jeg fikk eldste. Så det ga inntrykk
Ja, får vente et par dager med å sette meg opp på lista og teste så lenge. Typisk at jeg skulle få nå, når jeg har ventet så lenge og ikke blitt gravid :banghead:

Back
Topp