IKM uke 22 - 2021

Hååper!!

Edit;
Da jeg våknet i dag,så blødde jeg fra tannkjøttet sånn helt plutselig. Hadde ikke rørt munnen. Veldig spesielt. Håper selvfølgelig det er et tegn:)
Det kan jo være et tegn :) ikke godt å vite! Vi tar med oss det vi kan :rolleyes:

Håper det :angelic:. Har du testet noe mer? :):)
Det kan ikke være en skygge det der syns jeg :)du jeg hvisker forsiktig gratulerer jeg! :Heartred
Neei men har holdt meg siden kl 4 i natt. For syns ikke det holdt med 3timers urin når jeg stod opp. Og nå ble jeg iiivrig på å teste etter din test i dag, siden du sa at min lignet litt på din i går.
Nå venter jeg bare på at minsten i hus skal ta seg en hvil så jeg kan teste :D

Det kan ikke være en skygge det der syns jeg :)du jeg hvisker forsiktig gratulerer jeg! :Heartred
Neei men har holdt meg siden kl 4 i natt. For syns ikke det holdt med 3timers urin når jeg stod opp. Og nå ble jeg iiivrig på å teste etter din test i dag, siden du sa at min lignet litt på din i går.
Nå venter jeg bare på at minsten i hus skal ta seg en hvil så jeg kan teste :D
Jeg tørr ikke hviske takk helt enda, men kanskje om noen dager. :Heartred

Krysser fingrene for din test, og håper du legger ut når du har testet! :D

Ja, den var veldig tydelig til å være så tildig. Mistenker at el var en dag eller to før, selvom temp ikke tilsier det ❤️ Men tusen takk! Hvordan går det med deg?
Herlig at det klaffet når du ikke trodde det da :D joda det går, 7+2 idag. Så et bankende hjerte forje uke, men blør dessverre litt til og fra så er jo litt stressa :p Gøy å se positiv test hos deg :love7

Herlig at det klaffet når du ikke trodde det da :D joda det går, 7+2 idag. Så et bankende hjerte forje uke, men blør dessverre litt til og fra så er jo litt stressa :p Gøy å se positiv test hos deg :love7
Ja, det er jo det beste! Ble så sjokka når testen ble positiv! Så bra at det gikk fint på ultralyd! Heldigivs lite risiko for at det skal gå galt når man har bekreftet liv, men skjønner godt at du blir stressa. Jeg hadde nok gått under :sorry: Hold ut, snart over i 2. trimester ❤️

Dagens test, det må da være noe svaakt der. :rolleyes:
Kan ikke bare være øynene mine som lager strek. Noen andre som ser noe? Tror jeg venter noen dager med test nå, blir gal av prøve å se noe :p
Blir dårligere kvalitet her inne da..
Fortsatt tidlig, enten 9 eller 10dpo.
20210531_114710.jpg
20210531_114744.jpg

20210531_114837.jpg

Måtte jo selvfølgelig sjekke testen min når den hadde tørket og. Og er jo en strek der, men om det er skygge eller farge i den er ikke godt å vite..hmm :rolleyes:(syns bedre i virkeligheten, men sikkert jeg som har fått streksyn) har en rar følelse om at det har klaffet..
Men men spennende tid uansett :)

20210531_124827.jpg

Dagens test, det må da være noe svaakt der. :rolleyes:
Kan ikke bare være øynene mine som lager strek. Noen andre som ser noe? Tror jeg venter noen dager med test nå, blir gal av prøve å se noe :p
Blir dårligere kvalitet her inne da..
Fortsatt tidlig, enten 9 eller 10dpo.
Vis vedlegget 357839Vis vedlegget 357840
Vis vedlegget 357842
Synes jeg skimter noe, spesielt på det midterste bildet, men ikke så lett å si. Håper streken din er sterkere om noen dager :Heartred

Synes jeg skimter noe, spesielt på det midterste bildet, men ikke så lett å si. Håper streken din er sterkere om noen dager :Heartred
Takk ja det håper jeg også :Heartpink Ja blir nok en test i morgen også, kjenner jeg meg selv rett :p men vurderer å dra å kjøpe en annen type test og.

Er det noe her? 11 dpo, ikke morgenurin

Vedlegg

• 7BD81E76-E7C5-4B79-8A2B-4F66B4B8BCCE.jpg
    7BD81E76-E7C5-4B79-8A2B-4F66B4B8BCCE.jpg
    33,5 KB · Visninger: 114
Tr her også før tiden, skikkelig drit:arghh: Hadde så god tro i starten av prøveperioden, vi gjorde nå alt vi kunne for å få det til:dummy: Kjenner meg skikkelig demotivert for nå kan det se ut som de 2 neste prøveperiodene ikke kommer til å gå heller da vi store deler av sommeren er borte fra hverandre. Vurderer å vente med å teste etter el frem til august, ta det som det kommer å heller bli veldig positivt overrasket om det for all del skulle sitte alikevell:dummy: Lykke til videre alle sammen, håper det blir mange friske terminbabyer i februar:Heartred:Heartblue
Lykke til med videre prøving!! Vi skal følge med på deg! :Heartred:Heartred

Back
Topp