Syns kanskje skyggen din har blitt noe mer synlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns kanskje skyggen din har blitt noe mer synlig
Hååper!!Syns kanskje skyggen din har blitt noe mer synlig
Det kan jo være et tegn ikke godt å vite! Vi tar med oss det vi kanHååper!!
Edit;
Da jeg våknet i dag,så blødde jeg fra tannkjøttet sånn helt plutselig. Hadde ikke rørt munnen. Veldig spesielt. Håper selvfølgelig det er et tegn
Håper det . Har du testet noe mer?Den ser veldig positiv ut! må være en babystrek!!
Det kan ikke være en skygge det der syns jeg du jeg hvisker forsiktig gratulerer jeg!Håper det . Har du testet noe mer?
Jeg tørr ikke hviske takk helt enda, men kanskje om noen dager.Det kan ikke være en skygge det der syns jeg du jeg hvisker forsiktig gratulerer jeg!
Neei men har holdt meg siden kl 4 i natt. For syns ikke det holdt med 3timers urin når jeg stod opp. Og nå ble jeg iiivrig på å teste etter din test i dag, siden du sa at min lignet litt på din i går.
Nå venter jeg bare på at minsten i hus skal ta seg en hvil så jeg kan teste
Herlig at det klaffet når du ikke trodde det da joda det går, 7+2 idag. Så et bankende hjerte forje uke, men blør dessverre litt til og fra så er jo litt stressa Gøy å se positiv test hos degJa, den var veldig tydelig til å være så tildig. Mistenker at el var en dag eller to før, selvom temp ikke tilsier det Men tusen takk! Hvordan går det med deg?
Ja, det er jo det beste! Ble så sjokka når testen ble positiv! Så bra at det gikk fint på ultralyd! Heldigivs lite risiko for at det skal gå galt når man har bekreftet liv, men skjønner godt at du blir stressa. Jeg hadde nok gått under Hold ut, snart over i 2. trimesterHerlig at det klaffet når du ikke trodde det da joda det går, 7+2 idag. Så et bankende hjerte forje uke, men blør dessverre litt til og fra så er jo litt stressa Gøy å se positiv test hos deg
Synes jeg skimter noe, spesielt på det midterste bildet, men ikke så lett å si. Håper streken din er sterkere om noen dagerDagens test, det må da være noe svaakt der.
Kan ikke bare være øynene mine som lager strek. Noen andre som ser noe? Tror jeg venter noen dager med test nå, blir gal av prøve å se noe
Blir dårligere kvalitet her inne da..
Fortsatt tidlig, enten 9 eller 10dpo.
Vis vedlegget 357839Vis vedlegget 357840
Vis vedlegget 357842
Takk ja det håper jeg også Ja blir nok en test i morgen også, kjenner jeg meg selv rett men vurderer å dra å kjøpe en annen type test og.Synes jeg skimter noe, spesielt på det midterste bildet, men ikke så lett å si. Håper streken din er sterkere om noen dager
Lykke til med videre prøving!! Vi skal følge med på deg!Tr her også før tiden, skikkelig drit Hadde så god tro i starten av prøveperioden, vi gjorde nå alt vi kunne for å få det til Kjenner meg skikkelig demotivert for nå kan det se ut som de 2 neste prøveperiodene ikke kommer til å gå heller da vi store deler av sommeren er borte fra hverandre. Vurderer å vente med å teste etter el frem til august, ta det som det kommer å heller bli veldig positivt overrasket om det for all del skulle sitte alikevell Lykke til videre alle sammen, håper det blir mange friske terminbabyer i februar
Ååååå! GratulererEndelig!!
12 dpo metode tidligtest.
Vis vedlegget 357855
CBD tatt med utvannet urin enda. Vi er fornøyd, endelig etter 14 PP.
Vis vedlegget 357857
Tusen takkÅåååå! Gratulerer
Må gratulere deg her også da!! Jeg kjenner bare at jeg blir såå glad når noen som har prøvd lenge lykkesEndelig!!
12 dpo metode tidligtest.
Vis vedlegget 357855
CBD tatt med utvannet urin enda. Vi er fornøyd, endelig etter 14 PP.
Vis vedlegget 357857
tusen takk, det betyr så masse Håper alle lykkes i denne IKM gruppaMå gratulere deg her også da!! Jeg kjenner bare at jeg blir såå glad når noen som har prøvd lenge lykkes
Hååper vi kommer etter deg og joiner deg i termingruppatusen takk, det betyr så masse Håper alle lykkes i denne IKM gruppa