Venterpå_nr3
Betatt av forumet
Takk! Har foreløpig ikke turt å feire noe som helst, etter den svaaake streken og 2 SA før uke 5 hittil i år, må jeg nok ha sterkere streker enn som såTakk! Og gratulerer med strek!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Har foreløpig ikke turt å feire noe som helst, etter den svaaake streken og 2 SA før uke 5 hittil i år, må jeg nok ha sterkere streker enn som såTakk! Og gratulerer med strek!!
Ja jeg forstår det. Krysser alt jeg har for deg!Takk! Har foreløpig ikke turt å feire noe som helst, etter den svaaake streken og 2 SA før uke 5 hittil i år, må jeg nok ha sterkere streker enn som så
Takk, så snill du er I like måte!!Ja jeg forstår det. Krysser alt jeg har for deg!
Er det ikke noe her da?Jeg må ha bomma på EL, har ikke fått TR enda.. tok test med ettermiddagsurin
Vis vedlegget 358032
Skimter.. søren altså, jeg trodde jeg var helt ferdig med testing og usikkerhet!!!
Oi, ser jo en svaak strek der daJeg må ha bomma på EL, har ikke fått TR enda.. tok test med ettermiddagsurin
Vis vedlegget 358032
Skimter.. søren altså, jeg trodde jeg var helt ferdig med testing og usikkerhet!!!
Gratulerer så mye med fine tester og spire i magen
Yeey gratulerer! du er jo graviiid!
Takk!Gratulerer!!!
Spennende! Gleder meg til å se testen din i dagene fremover.Det er tidlig! Jeg hadde negativ i går tidlig 9 DPO, svaaaak skygge i går kveld. Og litt sterkere nå
Jeg har fortsatt troa på en sterkere strek!Dagens test 11dpo, resultat av å ha holdt meg 3t og drukket litt vann. Meen jeg ser noe der. Men om det er skygge eller ikke.. Har hørt flere har litt dårlig erfaring med disse, men jeg har bare positive erfaringer fra forrige graviditet Hadde håpet den var litt tydeligere nå evt men. Vis vedlegget 358028 Vis vedlegget 358029
Oi, ser jo en svaak strek der da
Ikke sant, da må jeg ha hatt el 21.-22. som appene sa først. Har lest at man produsere hcg rett før TR å. Får teste på lørdag hvis tr ikke kommerEr det ikke noe her da?
Godt du har håp, jeg har mistet litt troen. Men samtidig ikke. Så spent på morgendagens testJeg har fortsatt troa på en sterkere strek!
Syns jeg ser krysser det jeg har for sterkere testTok en test etter jobb,og nå ser jeg ihvertfall noe igjen Men om det er skygge eller ekte aner jeg ikke. På ekte ser den rosa ut. Ikke sikkert dere ser den heller,men jeg fikk ihvertfall litt mer håp igjen
Vis vedlegget 358034
Takk!Syns jeg ser krysser det jeg har for sterkere test
Krysser alt som krysses kan! Skal teste i morgen jeg å, håper det enten er tydelig strek eller heeelt blenda. Synes slikt er slitsomtGodt du har håp, jeg har mistet litt troen. Men samtidig ikke. Så spent på morgendagens test
Ja helt enig! Enten får det være en strek man ikke trenger å tyyde eller helt blank.Krysser alt som krysses kan! Skal teste i morgen jeg å, håper det enten er tydelig strek eller heeelt blenda. Synes slikt er slitsomt
Æsj så kjedelig! Lykke til neste pp!Mensen
Ooojj!! Spennende!!Jeg må ha bomma på EL, har ikke fått TR enda.. tok test med ettermiddagsurin
Vis vedlegget 358032