IKM uke 22 - 2021

Dagens test 11dpo, resultat av å ha holdt meg 3t og drukket litt vann. Meen jeg ser noe der. Men om det er skygge eller ikke.. :rolleyes: Har hørt flere har litt dårlig erfaring med disse, men jeg har bare positive erfaringer fra forrige graviditet :) Hadde håpet den var litt tydeligere nå evt men.
20210602_115107.jpg
20210602_115113.jpg

Last edited:
Jeg må ha bomma på EL, har ikke fått TR enda.. tok test med ettermiddagsurin :bored:
upload_2021-6-2_16-27-43.jpeg

Skimter.. søren altså, jeg trodde jeg var helt ferdig med testing og usikkerhet!!!

Tok en test etter jobb,og nå ser jeg ihvertfall noe igjen:p Men om det er skygge eller ekte aner jeg ikke. På ekte ser den rosa ut. Ikke sikkert dere ser den heller,men jeg fikk ihvertfall litt mer håp igjen:)
2033E134-FA59-4347-A838-2E01C639C8CB.jpeg

Dagens test 11dpo, resultat av å ha holdt meg 3t og drukket litt vann. Meen jeg ser noe der. Men om det er skygge eller ikke.. :rolleyes: Har hørt flere har litt dårlig erfaring med disse, men jeg har bare positive erfaringer fra forrige graviditet :) Hadde håpet den var litt tydeligere nå evt men. Vis vedlegget 358028 Vis vedlegget 358029
Jeg har fortsatt troa på en sterkere strek! :Heartpink

Godt du har håp, jeg har mistet litt troen. Men samtidig ikke. Så spent på morgendagens test :)
Krysser alt som krysses kan! Skal teste i morgen jeg å, håper det enten er tydelig strek eller heeelt blenda. Synes slikt er slitsomt:banghead:

Mensen

Back
Topp