Venterpå_nr3
Betatt av forumet
Hurra! Bare én IKM'er i dag, og hun har allerede meldt om graviditet!! Gratulerer Drops
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har trua!! Har du digital?Vis vedlegget 358065 Dette må vel være babystrek?? Håper det varer....
Har bestilt. Trodde ikke jeg skulle bli gravid, så var litt dårlig forberedtJeg har trua!! Har du digital?
Æsj, masse lykke til videre!! Krysser fingrene for neste PPHer kom mensen idag, helt etter klokka
Kan EL ha vært senere da?IKM idag. Ingen tegn til mensen enda, og bare skyggestrek på testen idag
Tror forresten jeg flytter deg fra TR jeg!Jeg har trua!! Har du digital?
Ja det der må være en babystrekVis vedlegget 358065 Dette må vel være babystrek?? Håper det varer....
Det kan godt hende, har ikke testet etter EL denne gangen. Håper det kan være årsakenKan EL ha vært senere da?
Æsj, så kjedelig!! Hadde trua på de strekene jeg altså Masse lykke til i neste PP!!Æsj... her kom nok mensen i dag.. Da har jeg bare skimtet noen skyggestreker da. Skulle ønske jeg ikke hadde testet! Men men klar for å prøve på en marsbaby i stedet jeg da når denne driten drar avgårde igjen! testet ikke etter el denne mnd så nå skal det bestilles tester nå skal jeg ta meg litt sjokolade jeg!
Så kjedelig Ønsker deg masse lykke til på neste forsøk!!Her Kom mensen i dag
Nei, det var tidlig. Kan det være festeblødning på G da???Jeg kan settes på tr tror jeg Her er spottingen i gang. Men tempen er fortsatt høy. Ventet ikke mensen så tidlig.
Vis vedlegget 358079
Vis vedlegget 358080
Tviler,men man vet jo selvfølgelig ikke. Er det normalt på 10dpo (kanskje 11)?Nei, det var tidlig. Kan det være festeblødning på G da???