Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det jaa, var liksom så sikker på en måte jeg og. Skygge igjen i dag, måtte jo ta den siste testen i skuffen. Og sterkere enn i går. Skjønner ikke helt dette. Men men en vårbaby er det vi ønsker oss mest, så krysser det jeg har for at det klaffer i løpet av de neste pp. Har bestilt en drøss av tester og skal også teste etter el. sommer og sol og satser jeg på gjør underverker for babylaging heheÆsj, så kjedelig!! Hadde trua på de strekene jeg altså Masse lykke til i neste PP!!
Meg nei, tror det bare er spøkelsesstreker men at jeg har bomma på når el er..Tror forresten jeg flytter deg fra TR jeg!
Jeg har trua!Sjekket testen min igjen da jeg kom ned.
Vis vedlegget 358089
Har ikke opplevd så sterk strek etter tørking på noen av de andre jeg har tatt til nå. Vet det ikke er gyldig,men man får jo litt håp likevel.
Min blir myk og åpen ved mensen. Merker at den er på vei ved at tappen åpner opp et par dager i forveien. Men jeg er ikke erfaren tappetafser!!Dere som er gravide og er tappetafsere. Jeg har lest at den Både myk og hard – hard inni, men med «et mykt lag» utenpå. Det er min og har vært det noen dager nå. Måtte kjenne etter ettersom jeg ikke har fått mensen. Ved mensen skal den være hard?
stemmer dette der dere er nå?
Ikke sant, da stemmer det ikke det som står her http://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/Min blir myk og åpen ved mensen. Merker at den er på vei ved at tappen åpner opp et par dager i forveien. Men jeg er ikke erfaren tappetafser!!
Hmm, nei, det var rart. Nå begynner jeg å bli sikker på at det faktisk er babystrek her. Håper jeg får digital test i posten i morgen. Og kommer jeg meg til uke 7 har jeg time hos gyn. Nattbind er allerede kjøpt inn, så merker at det er litt ambivalens her i forhold til tidligere aborterIkke sant, da stemmer det ikke det som står her http://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/
Se der ja, er da en strek vil jeg si! Hvor mange dpo er du?Babyplan-test i dag
Ååååå! Hurra!!Babyplan-test i dag
Det der er babystrek HURRA!!Babyplan-test i dag
Det der er babystek ja!! Gleder meg til digitalen din i morgenBabyplan-test i dag
Åå ja, babystrekBabyplan-test i dag
Se der ja, er da en strek vil jeg si! Hvor mange dpo er du?
Ååååå! Hurra!!
Det der er babystrek HURRA!!
Det der er babystek ja!! Gleder meg til digitalen din i morgen
Åå ja, babystrek
Glemte visst å svare på DPO, er 11 DPO (eller 12, gikk tom for EL tester).Se der ja, er da en strek vil jeg si! Hvor mange dpo er du?
Tusen takkSå kjedelig Ønsker deg masse lykke til på neste forsøk!!