Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også jeg som ventet på positiv testEndelig Tr!
Æsj, var jo forhåpningsfull den siste testen din!!Vis vedlegget 358146
Jeg kan bare settes på tr
Hehe, ja, jeg å. Men når testene ikke ble positive så er det greit å få Tr slik at man kan starte på nytt. Ikm uke 26, *vente på ny gruppe*Også jeg som ventet på positiv test
Gratulerer såååå mye!! Håper virkelig spira sitter til februarHer er dagens test:
Ser den!! Masse lykke til!!Hehe, ja, jeg å. Men når testene ikke ble positive så er det greit å få Tr slik at man kan starte på nytt. Ikm uke 26, *vente på ny gruppe*
Tusen takk! Får bare krysse fingrene og håpe på det besteGratulerer såååå mye!! Håper virkelig spira sitter til februar
Samme her! Men har fortsatt ikke fått tr da,spottingen har stoppet Men kommer nok i morgen.Æsj, var jo forhåpningsfull den siste testen din!!
Nydelig test!Her er dagens test:
Kjipt.. men godt den kom i det minste når den først skulle komme, så kan du få ta fatt på en ny pp sånn tenker hvertfall jeg.Endelig Tr!
Åå herlig, godt å se det sånn skrevet syns jeg! Det blir på en måte mer virkelig med den digitale grattis!Her er dagens test:
Jeg å bare å vente på at noen skal åpne ikm uke 26Kjipt.. men godt den kom i det minste når den først skulle komme, så kan du få ta fatt på en ny pp sånn tenker hvertfall jeg.
Hehe ja sitter å venter på det selv klar jeg!Jeg å bare å vente på at noen skal åpne ikm uke 26
Jeg å bare å vente på at noen skal åpne ikm uke 26
Jeg har så lange sykluser,at jeg venter på uke 27Hehe ja sitter å venter på det selv klar jeg!
Får henge litt med oss i uke 26 først vurderer å lage. Men tror ikke jeg har ordnet en sånn før.Jeg har så lange sykluser,at jeg venter på uke 27
Kanskje jeg henger i uke26 først
Ja lag!! For uke 26 & 27! You can do it!Får henge litt med oss i uke 26 først vurderer å lage. Men tror ikke jeg har ordnet en sånn før.
Det var min første også! Så at alle før meg som lagde grupper ble gravide, så tenkte det var et lurt trekk. Og det stemte jo!!Får henge litt med oss i uke 26 først vurderer å lage. Men tror ikke jeg har ordnet en sånn før.
Tusen takk!!!Åå herlig, godt å se det sånn skrevet syns jeg! Det blir på en måte mer virkelig med den digitale grattis!