IKM uke 22 - 2021

Våknet i natt/sent i går (9dpo i går), og måtte på do - da med badet helt for meg selv, ble testetrangen for stor:hilarious: Hadde en tidligtest, syns jeg ser antydning til noe! Så nå klarer jeg ikke tenke på noe som helst på jobb, og det var jo hele grunnen til å vente til jeg var 11 dpo :bag:
Vis vedlegget 357564
Ser svak strek der :)

Vis vedlegget 357616

Etter nattens mulige svaaaake strek på tidligtest har jeg holdt meg hele jobbdagen:bag: 10dpo, ikke tidligtest- og synes her er en svak strek!
Se der ja, du er nok gravid jaa, gratulerer!! :) åå kjenner jeg blir så glad på deres vegne! Må nok ta en test i morgen selv kjenner jeg. Selv om jeg da er 7/8dpo:rolleyes:

Se der ja, du er nok gravid jaa, gratulerer!! :) åå kjenner jeg blir så glad på deres vegne! Må nok ta en test i morgen selv kjenner jeg. Selv om jeg da er 7/8dpo:rolleyes:
Tusen takk, greier ikke helt tro på det :nailbiting:

Kveldstest, irriterende når kameraet prøver fange skygger :P

9C9E6B5F-3B4E-4715-BBD0-3FAD748CA852.jpeg

Da var det kanskje tilfellet her likevel!! Kanskje jeg har håp da.. får bare negative, men skal teste i morgen tidlig, med to ulike merker :nailbiting:

tenk du som var så usikker på EL! Da har det jo klaffa på kort topp :shy:
Jeg tror fortsatt ikke det kan være sant! Må nok teste før jeg legger meg nå... Og jeg som fikk 40 EL-tester i posten i går :bag:❤️

Måtte selvfølgelig teste i dag også:p
063FF711-6873-46F1-89B1-FC7CE4B30FF6.jpeg

Føler det er «noe» i dag også.

Legger til 2.gangs urin også(ja jeg har et problem)
F496DA1A-F69A-4C71-9ABF-E6475992D16A.jpeg

Last edited:
Jeg tror fortsatt ikke det kan være sant! Må nok teste før jeg legger meg nå... Og jeg som fikk 40 EL-tester i posten i går :bag:❤️
Kan kjøpe de jeg :oops: skal teste nå, men har ikke trua. 11 eller 12 dpo, da bør det jo synes. Drømte at jeg fikk positiv:laughing002

upload_2021-5-29_7-50-39.jpeg

Blenda :( den ene er tidligtest å, så bare å vente på TR da neste uke, og ny periode. Kanskje man får en mars-boer. Har jo to romvesner av barn nå #teens ;)
Positive er jo at jeg slipper å klubdre for mye med permisjon for å strekke. Håper på at det klaffer innen de to neste PP:happy119

Last edited:
Synes jeg ser noe på den blå på begge? Og det kommer kanskje mindre frem på bildet enn i virkeligheten?
Så bra!:happy: Er det jeg også gjør,men stoler ikke på meg selv for jeg ser streker uansett føles det som:p
Bildekvaliteten her inne er ikke veldig bra,men viser ikke suuuper bra i virkeligheten heller. Mannen hadde ikke sett noe for å si det sånn:rolleyes: Men jeg er bare max 8DPO,så får håpe det er starten på noe ihvertfall:)

Så bra!:happy: Er det jeg også gjør,men stoler ikke på meg selv for jeg ser streker uansett føles det som:p
Bildekvaliteten her inne er ikke veldig bra,men viser ikke suuuper bra i virkeligheten heller. Mannen hadde ikke sett noe for å si det sånn:rolleyes: Men jeg er bare max 8DPO,så får håpe det er starten på noe ihvertfall:)
Minner om mine tester forrige graviditet :D

Tror kanskje jeg må begynne å tro på testene nå, 11dpo, og streken er faktisk bittelitt sterkere enn i går :Heartred

20210529_083801(1).jpg

Back
Topp