IKM uke 22 - 2021

Utrolig nok har jeg det - har på flere tidspunkt tatt frem testene, men har konkludert med at jeg må holde meg litt lengre(særlig siden jeg ikke har badet for meg selv om morgenen før jobb, og greier ikke holde meg over noe lengre tid om ettermiddagen/kvelden) :hilarious: Målet er å vente lørdagsmorgen (11dpo), men kommer til å tillate meg å ta en i morgen kveld, dersom fristelsen blir for stor!

Ja, da har du virkelig vært standhaftig! Bra jobba! Tenker at en test 10 DPO må være innafor ❤️ Da er det jo et tosifret antall dager siden el, til og med :D

6 DPO (?)

I dag ble jeg plutselig uggen og uvel på jobb. Fikk akkurat samme følelse som jeg hadde under forrige graviditet. I tillegg har jeg flere synlige blodårer på brystene, og jeg er trøttere enn jeg pleier å være. Tok en blenda test på ettermiddagsurinen. Jeg ble veldig skuffet, men har på følelsen av at jeg snart får positiv. Skal ta ny test i morgen tidlig, for jeg føler at dette er akkurat samme symptomer jeg hadde sist. Jeg er jo ikke sikker på når EL faktisk var, men har gått ut i fra at jeg er 6 DPO...
Testen var helt kritthvit. Jeg som var helt sikker på at jeg har symptomer! Kjenner murringer i korsryggen også. Jeg får teste igjen om noen dager. Nå trenger jeg en liten testepause, merker jeg ❤️

Vil du settes på gravid? :woot:

Ja, kan vel det, så får vi se om det varer! :) I morges kom symptomene også, våknet og trodde jeg var i ferd med å bli syk helt til jeg kom på testen i går :joyful: tok test i dag også, som var en anelse sterkere enn i går kveld.

7/8 dpo og begynner å måtte jobbe med meg selv for å dempe testetrangen. Tester fortsatt etter el, siden jeg ikke helt kan tro på at den har vært, og testene øker litt i styrke. Det gjør de kanskje normalt gjennom syklusen?
Tok en el i går, den er helt lik din

Våknet i natt/sent i går (9dpo i går), og måtte på do - da med badet helt for meg selv, ble testetrangen for stor:hilarious: Hadde en tidligtest, syns jeg ser antydning til noe! Så nå klarer jeg ikke tenke på noe som helst på jobb, og det var jo hele grunnen til å vente til jeg var 11 dpo :bag:
20210528_000358(1).jpg

Våknet i natt/sent i går (9dpo i går), og måtte på do - da med badet helt for meg selv, ble testetrangen for stor:hilarious: Hadde en tidligtest, syns jeg ser antydning til noe! Så nå klarer jeg ikke tenke på noe som helst på jobb, og det var jo hele grunnen til å vente til jeg var 11 dpo :bag:
Vis vedlegget 357564
Ser en liten strek:nailbiting:

Røk på testsmellen i dag:p Jeg er 5-6eller7dpo:rolleyes:
Føler jeg ser en svaaaaaak skygge på makesure,men usikker på om det er farge på den,og tviler på at noen andre ser den:wtf:
624C79C3-124D-49E6-8B2F-41BD60CEAAD9.jpeg

Legger til et bilde av når den er tørket,selv om jeg vet det ikke er gyldig da,men man hååååper jo:p
8EC9BA5F-18A1-4524-9FAC-7726A2281CF6.jpeg

Ser at den ser ganske grå ut,så er nok bare en skygge. Men gleder meg til å teste i morgen:happy:

Last edited:
Vis vedlegget 357564

Jeg syns også jeg ser noe :joyful:

Ja, kan vel det, så får vi se om det varer! :) I morges kom symptomene også, våknet og trodde jeg var i ferd med å bli syk helt til jeg kom på testen i går :joyful: tok test i dag også, som var en anelse sterkere enn i går kveld.
Åh, hurra!! Det er en glede å sette førstemann på gravid!! :happy093

Vis vedlegget 357564
Ser noe der ja! Så spennende, har trua på mange babyer denne ikm uka

20210528_161301.jpg

Etter nattens mulige svaaaake strek på tidligtest har jeg holdt meg hele jobbdagen:bag: 10dpo, ikke tidligtest- og synes her er en svak strek!

Back
Topp