Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til du også!Fortsatt positiv el test så har nokk ikke el før i morgen. Så tror jeg hører til neste ikm gruppe. Lykke til alle sammen, håper alle får positive tester
Jeg MÅ vente, kan ikke holde pånå løpe opp og ned og se på tester hele dagen7dpo her også og så enig fryktelig kjedelig! Tidlig i dpo land er man klar over at det er altfor tidlig til både symptomer og testing, så da går dagene liksom. Men når man nærmer seg 7-8 dpo kommer man i grenseland og analyserer absolutt aaaalt av symptomer, går rundt og tenker for hvert toalettbesøk om man skal teste eller ikke, konkluderer med at det mest sannsynlig er bortkastet og så varer denne dagen barer en hel evighet føler jeg
Når begynner du å teste? Her frykter jeg at jeg tar en i morgen tidlig, selv om jeg ønsker meg styrken til å vente til minst 10dpo
Drops19 - 26 - 16 (?) - B 2 - EL (19.05) - IKM 2.06
Melder meg på. Har visst surra meg bort og glemt å melde på. Er ca 7 dpo, begynt å teste. Klarer ikke å vente lenge, har heldigvis godt med tidligtester og to digitale
Ser dere noe??
ene testen er fra idag 7dpo. Den andre er fra igår 6dpo.
Ser noe på den ene!! Spennende!! Legger deg tilDrops19 - 26 - 16 (?) - B 2 - EL (19.05) - IKM 2.06
Melder meg på. Har visst surra meg bort og glemt å melde på. Er ca 7 dpo, begynt å teste. Klarer ikke å vente lenge, har heldigvis godt med tidligtester og to digitale
Ser dere noe??
ene testen er fra idag 7dpo. Den andre er fra igår 6dpo.
Det synes jeg og!!!Når man stirrer lenge nok på denne dukker det opp en strek altså, lover! ... eller ikke! 9 dpo i dag.
Det synes jeg og!!!
Håper du finner babystreker i dagene fremover*Løper til badet for å stirre litt mer på testen*
Gleder meg til neste test!*Løper til badet for å stirre litt mer på testen*
Syns jeg ser noe
Syns jeg ser noe
Ingen grunn til å gi opp enda!! Fant dette i en annen tråd. Vis vedlegget 357484
Krysser fingra for at det kommer strek etterhvert. Kanskje du er kortere på vei?Begynner å miste troa nå. 10 dpo, og fortsatt kritthvit test
5 DPO og første dose med wild yam innabords. Også jeg som ikke tror på sånne helsekost-greier
Krysser fingra for at det kommer strek etterhvert. Kanskje du er kortere på vei?
Jeg har nedgradert meg 1 dag, så er 9 dpo i dag. Usikker på om det var 17. eller 18. mai