Fortsatt positiv el test så har nokk ikke el før i morgen. Så tror jeg hører til neste ikm gruppe. Lykke til alle sammen, håper alle får positive tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst?! Jeg som holdt meg unna salami da jeg gikk gravid sist Det er jo det som står i «anbefalinger»,så jeg turte ikke gjør noe annet.Jeg fikk salami og ost på kontroll på sykehuset da jeg var gravid, av jordmor. Hun sa det var fritt frem med norsk salami, den er varmebehandlet. Jeg hadde cravings på salami og ost
Når begynner du testingen?7 dpo.... Kjedelig
7dpo her også og så enig fryktelig kjedelig! Tidlig i dpo land er man klar over at det er altfor tidlig til både symptomer og testing, så da går dagene liksom. Men når man nærmer seg 7-8 dpo kommer man i grenseland og analyserer absolutt aaaalt av symptomer, går rundt og tenker for hvert toalettbesøk om man skal teste eller ikke, konkluderer med at det mest sannsynlig er bortkastet og så varer denne dagen barer en hel evighet føler jeg7 dpo.... Kjedelig
Siden jeg nå begynner å bli en erfaren prøver, kan jeg vel alltids prøve på en IKM-gruppe også!
Nå er det vår tur!!
Skriv: Nick - alder - PP (prøveperiode nr) - B (barn nr) - EL (ca el-dato) - IKM (forventet uteblivende tr)
For eksempel:
Venterpå_nr3 - 31 - PP4 - B3 - EL 20/5 - IKM 4/6
MANDAG 31. mai
Enhjørningen<3-34 - pp2 - B3 -El 17/05-ikm 31/5
Hoppestokk - 33 - B3 - PP2 - EL 17.05 - IKM 31.05
Mymelen-33-PP1-B3-EL17.5-IKM 31.5
TIRSDAG 1. juni
VictoriaH - 27 år - barn 2 - EL ca 18/5 - IKM ca 1/6
prøverpåenbabynr3 - 20 år - pp3 - b3 - EL ca 19/05 - IKM 1/6
Blomma - PP1 - B2 - EL 18/5 - IKM 1/6
Mini_S - 32 år - PP11 - B2 - EL 19.05. - IKM 01.06.
Katti - 33 - PP3 - B2 - EL 17/5 - IKM 1/6
ONSDAG 2. juni
TORSDAG 3. juni
Aprilmama - 26 - PP 1/2 - B2 - EL 20.5 - IKM 3.6
Tsophy - 28 år - PP2 - B1 - EL 21/5 - IKM 3/6
FREDAG 4. juni
Venterpå_nr3 - 31 år - PP4 - B3 - EL 20/5 - IKM 4/6
Nicoline90 - 31år - PP3 - B2 - EL 20/5 - IKM - 4/6
Pingpling - 31 år - PP5 - B1 - EL 20/5 - IKM 4/6
Babydrøm2022-23 år-PP2-B1-EL ca 21/5-IKM ca 4/6
Frozar-33-PP2-B2-el 23.05-IKM 4.06
Prøver og håper - 28 år - PP2 (første PP etter MA) - INGEN BARN - EL ca. 21.5 - IKM ca. 4.6
Frukt88 - PP19 -B3 - EL 21/5 - IKM 4/6
LØRDAG 5. juni
Inkognito - 26 - PP2 - B1 - EL 22/5 - IKM 5/6
Minime1315 - 35år - PP2 - B4 - EL 22/5 - IKM 5/6
SØNDAG 6. juni
GRAVID:
TR:
Syns jeg ser noe svakt på den venstre testen - spennende å se fortsettelsen!Drops19 - 26 - 16 (?) - B 2 - EL (19.05) - IKM 2.06
Melder meg på. Har visst surra meg bort og glemt å melde på. Er ca 7 dpo, begynt å teste. Klarer ikke å vente lenge, har heldigvis godt med tidligtester og to digitale
Ser dere noe??
ene testen er fra idag 7dpo. Den andre er fra igår 6dpo.
Har også sååå lyst til å starte testingen! Er 9dpo i morgen, og sist jeg var gravid testet jeg helt svakt positivt på 9 og 10dpo - med tydelig strek 11dpo, så har egentlig lyst til vente helt til 11dpo - men tviler på jeg klarer det!7dpo her også og så enig fryktelig kjedelig! Tidlig i dpo land er man klar over at det er altfor tidlig til både symptomer og testing, så da går dagene liksom. Men når man nærmer seg 7-8 dpo kommer man i grenseland og analyserer absolutt aaaalt av symptomer, går rundt og tenker for hvert toalettbesøk om man skal teste eller ikke, konkluderer med at det mest sannsynlig er bortkastet og så varer denne dagen barer en hel evighet føler jeg
Når begynner du å teste? Her frykter jeg at jeg tar en i morgen tidlig, selv om jeg ønsker meg styrken til å vente til minst 10dpo
Jeg ser på den til venstre! Så spennende! Håper det er babystrek!Drops19 - 26 - 16 (?) - B 2 - EL (19.05) - IKM 2.06
Melder meg på. Har visst surra meg bort og glemt å melde på. Er ca 7 dpo, begynt å teste. Klarer ikke å vente lenge, har heldigvis godt med tidligtester og to digitale
Ser dere noe??
Du er en sterk kvinne hvis du klarer det!Har også sååå lyst til å starte testingen! Er 9dpo i morgen, og sist jeg var gravid testet jeg helt svakt positivt på 9 og 10dpo - med tydelig strek 11dpo, så har egentlig lyst til vente helt til 11dpo - men tviler på jeg klarer det!
Når begynner du testingen?
Enig i at det e veldig kjedelig å vente. Å man (ihvertfall jeg) går hele tiden å tenker på at jeg kanskje er gravid,å så veksler det plutselig til; nei,vi har garrantert ikke truffet
7dpo her også og så enig fryktelig kjedelig! Tidlig i dpo land er man klar over at det er altfor tidlig til både symptomer og testing, så da går dagene liksom. Men når man nærmer seg 7-8 dpo kommer man i grenseland og analyserer absolutt aaaalt av symptomer, går rundt og tenker for hvert toalettbesøk om man skal teste eller ikke, konkluderer med at det mest sannsynlig er bortkastet og så varer denne dagen barer en hel evighet føler jeg
Når begynner du å teste? Her frykter jeg at jeg tar en i morgen tidlig, selv om jeg ønsker meg styrken til å vente til minst 10dpo
Like spennende hver gang! Noe gøy må vi ha det tenker jeg!Ramler nok på en test snart.. Skulle tro man hadde litt mer tålmodighet etter noen år
Ja, jeg ser strek på den eneDrops19 - 26 - 16 (?) - B 2 - EL (19.05) - IKM 2.06
Ser dere noe??
Ramler nok på en test snart.. Skulle tro man hadde litt mer tålmodighet etter noen år
Hehe, tviler vel egentlig på at jeg klarer detDu er en sterk kvinne hvis du klarer det!
Jeg kommer til å teste på lørdag,da er jeg 7dpo i følge FF og 5 i følge Premom