IKM uke 22 - 2021

Meld meg inn her
Frukt88 - PP19 -B3 - EL 21/5 - IKM 4/6

Jeg er 4dpo idag og håper at spiren sitter denne gang. Nå kommer Jeg til å bli utålmodig:smiley-ashamed004.
Snart er det to år, og jeg gråter hver måned jeg fikk mensen det siste året.
Så kan dere kryse fingerene for oss og oss alle.
Velkommen! Fingre krysset for alle i gruppa :Heartpink

Har dere prøvd å teste med EL tester i stedet for gtest? Sjekket litt her inne og da så jeg ei som hadde testet med EL samtidig. Hun fikk ganske tydelig strek allerede 8 dpo. Min skimtet bare litt.. Hmm..

Har dere prøvd å teste med EL tester i stedet for gtest? Sjekket litt her inne og da så jeg ei som hadde testet med EL samtidig. Hun fikk ganske tydelig strek allerede 8 dpo. Min skimtet bare litt.. Hmm..

Har sett det jeg også. Tenkte jeg skulle prøve selv ca 8-9 Dpo før evnt gtest. Så til helga engang. Har 2 el testet igjen så tenkte å bruke de opp(forhåpentligvis slipper jeg å kjøpe nye;))

Må bare få skryte litt av disse fra metode, syns de virker veldig god! :joyful: Nå må den bare
Bli negativ så jeg å kan komme i dpo land:nailbiting: Noen som har begynte å teste etter graviditet?:hilarious:

Vedlegg

• 3EEAECF2-6020-4E82-A67E-8E8571EB7EA1.jpeg
    3EEAECF2-6020-4E82-A67E-8E8571EB7EA1.jpeg
    760,6 KB · Visninger: 61
Må bare få skryte litt av disse fra metode, syns de virker veldig god! :joyful: Nå må den bare
Bli negativ så jeg å kan komme i dpo land:nailbiting: Noen som har begynte å teste etter graviditet?:hilarious:
Ja :bag: i går og i dag (8 dpo i dag) tror vilja mi skimtet noe i dag :confused: men er jo bare tull, ser ingenting :laughing002

veldig fornøyd med metode sine EL selv!

Jeg kunne også tenkt meg litt kortere tid i mellom, men denne babyen kunne visst ikke bestilles :p
Nei,er noe med det:p Her var det mannen som ikke var klar før nå,å innimellom ikke nå heller (når man får kjenne på trassen både psykisk og fysisk fra han vi allerede har):p

Nei,er noe med det:p Her var det mannen som ikke var klar før nå,å innimellom ikke nå heller (når man får kjenne på trassen både psykisk og fysisk fra han vi allerede har):p
Akkurat samme her, trassen altså!

Back
Topp