Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Velkommen i gjengen
Veldig fornøyd, synes de er bedre enn babyplanNoen som har erfaring med metode el tester?
Da skal jeg kjøpe en pakke med de og testehar bare de, cb digital å RFSU sine her tror jegVeldig fornøyd, synes de er bedre enn babyplan
Heisann! Jeg slenger meg på her
Tsophy - 28 år - PP2 - B1 - EL 21/5 - IKM 3/6
Åh, så irriterende! Ser jo ut som du er rimelig nærme
Er det noe man må ha resept på? Og spiser man det?Denne måneden skal jeg prøve wild yam. Litt skummelt synes jeg, men håper det gjør susen!!
Hehe, ja, det er et helsekostprodukt som ligner progesteron. Det har vel ikke dokumentert effekt, men noen gynekologer mener at det kan være det bittelille som skal til for at spiren sitter. Jeg har litt korte lutealfaser på 11-12 dager, så kan jo håpeEr det noe man må ha resept på? Og spiser man det?
Ja skikkelig men har mye el slim (tror hvertfall det er det) så tar en digital etter jobb før jeg kjører inn til byen og kjøper flerÅh, så irriterende! Ser jo ut som du er rimelig nærme
Så spennendeDenne måneden skal jeg prøve wild yam. Litt skummelt synes jeg, men håper det gjør susen!!
Spennende å følge med når man må vente til sist uka, så kribler det i kroppen etter å få teste. Men bare 3dpo så smøre seg med tålmodighet8DPO og galskapen er i gang! Ingen symptomer og negativ test
Syns du er god om du klarer å vente så lenge hehe..7dpo i dag. Kjenner på kvalme og ømme pupper.. Har innstilt meg på å vente med test til lørdag, men får se hvor lenge den motivasjon holder