IKM uke 22 - 2021

Ååå, spennede at dere kjenner på symptomer! Jeg gikk tom for EL-tester på torsdag og fikk ikke tak i nye, så jeg er litt usikker på hvor landet ligger akkurat nå. Ut fra symptomer tror jeg EL i går eller i dag, så har gått for siste runde aksjelegging nå og tenker 1 DPO i morgen. Let the waitinggame begin!! :p

Jeg har, de fire syklusene jeg har hatt siden fødsel, hatt alt for mange symptomer mellom el og mens. Også de syklusene vi ikke har prøvd og vi ikke engang har hatt sex. Vi snakker kroniske murringer fra senest 3dpo, kvalme, tørste, stikninger i magen og nedentil, you name it! Så prøver å bare ignorere absolutt alt jeg måtte føle denne gangen - det betyr virkelig ingenting her. Veldig frustrerende! Skal til gyno på tirsdag for å sjekke om ting er normalt, heldigvis. Det blir bra ❤️
Samme her! Jeg tror jeg har glemt hvordan jeg er når hormene herjer fritt etter å ha hatt p-piller/spiral eller vært gravid de siste 15 årene :rolleyes:

Samme her! Jeg tror jeg har glemt hvordan jeg er når hormene herjer fritt etter å ha hatt p-piller/spiral eller vært gravid de siste 15 årene :rolleyes:
Haha! Ikke sant! Blir ekstra nedtur når man kjenner på tydelige symptomer som egentlig bare er PMS eller annet hormonelt shiiit:D

7C81B0A2-6452-4A03-B597-6AB30A60341E.jpeg

Fikk denne i dag. FF tror kanskje jeg hadde el før positiv el-test? Er ikke det litt rart?

Dere i DPO land, noen symptomer enda? :woot:

Her har ikke ømhet i livmor sluppet siden EL:confused: øm, stikker til. Og har ømme pupper å. Men det er litt tidlig? 6dpoo_O

3 DPO. Ja, jeg har hatt en del stikkinger i livmor, og har fått litt vondt i korsryggen etter orgasme, noe jeg kjenner igjen fra graviditet. Smertene var mye mindre, men allikevel var de der. Nå har tankene surret en stund, og jeg har tenkt at jeg kanskje var flere dager DPO enn jeg trodde, så jeg tok en test nå i dag morges. Den var hvit som snøen :cool: Så jeg kommer til å gjøre alt i min makt for å vente ei ukes tid med å teste på nytt. Går jo helt greit, men er litt skuff hver gang den er blendahvit.

Jo, det er litt uvanlig. Men du ser at krysset er i stiplet linje. Det betyr at appen ikke er sikker på når el var. Er linjene hele, er den sikker i sin sak :)
Ja,jeg vet. Er bare irriterende at FF og Premom ikke er enig med hverandre:p En plass er jeg 3dpo og en annen 1dpo. Menmen,ser ihvertfall ut som vi har truffet greit med aksjer uansett,og det er tross alt det som er poenget:happy:

Ja,jeg vet. Er bare irriterende at FF og Premom ikke er enig med hverandre:p En plass er jeg 3dpo og en annen 1dpo. Menmen,ser ihvertfall ut som vi har truffet greit med aksjer uansett,og det er tross alt det som er poenget:happy:
Kan godt hende streken flyttes etter noen flere dager med temping :)

Haha! Ikke sant! Blir ekstra nedtur når man kjenner på tydelige symptomer som egentlig bare er PMS eller annet hormonelt shiiit:D
Ja, enig! Hadde symptomer forrige måned. Men mitt første symptom har alltid vært ømme pupper, så trodde ikke jeg var gravid. Symptomene gjorde at jeg testet som en gal likevel :confused:

7dpo, går så sakte! Blir bra med jobb i morgen, da går det fort til lørdag og 12 dpo!

Dere i DPO land, noen symptomer enda? :woot:

Her har ikke ømhet i livmor sluppet siden EL:confused: øm, stikker til. Og har ømme pupper å. Men det er litt tidlig? 6dpoo_O

4Dpo her og er også øm ved livmor. Kjennes ut som jeg er helt støl i puppene. Er altfor tidlig å kjenne her egentlig, og jeg hadde det slik mellom el og mens sist også.. MEN jeg har en så sterk følelse på at jeg er gravid. Så må konstant minne meg selv på at jeg ikke er det, og prøve å forberede meg på evnt negativ test også...:arghh:

Klarte bare holde med fra kl 11-1240 :inpain: typisk meg. Men litt økning på testen fra i går, kanskje den hadde vært sterkere om jeg hadde holdt med lenger? Digital var negativ. Nå har jeg bare en babyplan igjenn, usikker på om jeg skal prøve å ta den i 18tiden eller vente til i morgen? Har enda noen digitale, heldigvis.
10F88548-E87A-4B84-BC14-9247204ED079.png

Klarte bare holde med fra kl 11-1240 :inpain: typisk meg. Men litt økning på testen fra i går, kanskje den hadde vært sterkere om jeg hadde holdt med lenger? Digital var negativ. Nå har jeg bare en babyplan igjenn, usikker på om jeg skal prøve å ta den i 18tiden eller vente til i morgen? Har enda noen digitale, heldigvis.
Vis vedlegget 357226
Hmm. Kanskje ta den rundt 18-20 i kveld? Den må jo bli positiv i dag? Rart at digital var negativ!

Hmm. Kanskje ta den rundt 18-20 i kveld? Den må jo bli positiv i dag? Rart at digital var negativ!
Ja må prøve å teste på nytt i kveld:joyful: Vil kanskje tro det var pga det var bare 90min fra sist dobesøk, eller at teststreken er en litt svakere enn kontrollstreken på babyplan. Vanligvis får jeg ikke positiv digital før begge strekene et like sterke.

Back
Topp