Så spennende vanskelig å vente7dpo i dag. Kjenner på kvalme og ømme pupper.. Har innstilt meg på å vente med test til lørdag, men får se hvor lenge den motivasjon holder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende vanskelig å vente7dpo i dag. Kjenner på kvalme og ømme pupper.. Har innstilt meg på å vente med test til lørdag, men får se hvor lenge den motivasjon holder
Hurra, første test!! Lenge til håpet er ute8DPO og galskapen er i gang! Ingen symptomer og negativ test
Spennende!!7dpo i dag. Kjenner på kvalme og ømme pupper.. Har innstilt meg på å vente med test til lørdag, men får se hvor lenge den motivasjon holder
Det bør holde. Jeg har blitt gravid etter samleie 3-4 dager før ELEndelig må vell holde med sex for 2 dager siden, i dag og om 2 dager?
Myk og åpen er den under EL hvis jeg har forstått rett min har dog vært det hele fertile fasen.I dag har jeg vært hos gyno'n. Han sa at livmorhalstappen var myk og at "se her, her ligger eggene klare". Jeg spurte selvsagt ikke om hva det betød.... Er de klare for å slippes nå? Har jeg ikke hatt el allikevel? Eller er de klare for å bli sluppet i fremtiden? Og hva betyr det egentlig at livmortappen er myk?
Hvorfor kan jeg ikke være litt mindre konfliktsky og heller spørre når jeg er på undersøkelse I stedet for å late som jeg er så laid-back og chill!
I dag har jeg vært hos gyno'n. Han sa at livmorhalstappen var myk og at "se her, her ligger eggene klare". Jeg spurte selvsagt ikke om hva det betød.... Er de klare for å slippes nå? Har jeg ikke hatt el allikevel? Eller er de klare for å bli sluppet i fremtiden? Og hva betyr det egentlig at livmortappen er myk?
Hvorfor kan jeg ikke være litt mindre konfliktsky og heller spørre når jeg er på undersøkelse I stedet for å late som jeg er så laid-back og chill!
Myk og åpen er den under EL hvis jeg har forstått rett min har dog vært det hele fertile fasen.
Så spennende vanskelig å vente
Syns du er god om du klarer å vente så lenge hehe..
I følge tempen så skal el ha vært for 4-5 dager siden, men kanskje det er noe feil der daMin livmortapp er vertfall veldig myk før/ ved el, kanskje du har el nå eller snart da? Rett etter el hos meg blir den veldig hard isåfall.
Ånei. Da skjønner jeg i alle fall ingen ting. El skal jo ha vært for noen dager siden. For en skikkelig dritt syklus dette har blitt :'(Myk og åpen er den under EL hvis jeg har forstått rett min har dog vært det hele fertile fasen.
Jeg har fulgt med litt. Min er ofte lagt nedeNoen andre som har fulgt med på livmortappen gjennom syklus? Jeg har fulgt med den og synes den kjentes helt annerledes ut nå kontra sist syklus i denne perioden Kan det være et tegn? Hvordan kjennes den ut isåfall ved tidlig graviditet? 5 Dpo og hver eneste minste ting gir jo forhåpninger
altså, min var det lenge etter EL å! Fortsatt myk, men litt hard å nåI følge tempen så skal el ha vært for 4-5 dager siden, men kanskje det er noe feil der da
Ånei. Da skjønner jeg i alle fall ingen ting. El skal jo ha vært for noen dager siden. For en skikkelig dritt syklus dette har blitt :'(
Har aldri kjent på tappen selv. Men satser på at under/på el betyr 4-5 dager etter også Selvom det virker rart.Jeg har fulgt med litt. Min er ofte lagt nede
altså, min var det lenge etter EL å! Fortsatt myk, men litt hard å nå
pleier å Google denne lista når jeg ikke husker
Før eggløsning:
Like før/under eggløsning:
- Hard
- Lukket
- Lavt plassert i skjeden
- «Tørr» eller litt fuktig
- Kan være litt bakovervendt
- Rosarød i fargen
Etter eggløsning:
- Myk
- Åpen
- Høyt plassert i skjeden
- Glatt og sleip
- Sentrert i skjeden
- Rosarød i fargen
Like før/under mensen:
- Hard
- Lukket
- «Tørr» eller litt fuktig
- Kan være litt bakovervendt
- Rosarød i fargen
Ved tidlig svangerskap:
- Åpen
- Hard
- Fuktig
- Kan være bakovervendt
- Tett lukket
- «Plugget igjen
- Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre
- Kan være bakovervendt
- Blålilla i fargen
- Både myk og hard – hard inni, men med «et mykt lag» utenpå
Ja, må jo være det men det er jo bra alt stod bra til og eggene er klare! Jeg fikk høre at jeg hadde ‘fin livmor med masse egg’ fin livmor..Har aldri kjent på tappen selv. Men satser på at under/på el betyr 4-5 dager etter også Selvom det virker rart.
Kanskje du har el nå?Siden gyno sa at eggene ligger Klare. Spennende da hvertfall temper du bare eller tar du el tester?I dag har jeg vært hos gyno'n. Han sa at livmorhalstappen var myk og at "se her, her ligger eggene klare". Jeg spurte selvsagt ikke om hva det betød.... Er de klare for å slippes nå? Har jeg ikke hatt el allikevel? Eller er de klare for å bli sluppet i fremtiden? Og hva betyr det egentlig at livmortappen er myk?
Tar EL-tester også, og håpet i grunn at el var ferdig for denne gang. Er på cd22 eller noe nå, og har aldri hatt lengre syklus enn 28 dager i hele mitt lange liv Får bare fortsette å ta EL-tester da. Haha! Helt til tr kommerKanskje du har el nå?Siden gyno sa at eggene ligger Klare. Spennende da hvertfall temper du bare eller tar du el tester?