Ja fy søren! Godt å høre man ikke er alene!Akkurat samme her, trassen altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fy søren! Godt å høre man ikke er alene!Akkurat samme her, trassen altså!
Samme her også! Vår yngste blir 4 i september, og for et år siden var det helt uaktuelt for oss begge. Så det var egentlig i høst vi begynte å tenke på aldersforskjellen, og nå har det jo gått enda 4-5 måneder siden vi begge hadde lyst til å prøveJa fy søren! Godt å høre man ikke er alene!
Det er jo så vanskelig å la vær Nei man får vell litt strekøyne Har tenkt å ikke teste før 12dpo, men det tenkte jeg forrige pp, testet 6 dpo da Har du prøvd gravidtesten fra metoden?Ja i går og i dag (8 dpo i dag) tror vilja mi skimtet noe i dag men er jo bare tull, ser ingenting
veldig fornøyd med metode sine EL selv!
Ja, men ikke vært gravid daDet er jo så vanskelig å la vær Nei man får vell litt strekøyne Har tenkt å ikke teste før 12dpo, men det tenkte jeg forrige pp, testet 6 dpo da Har du prøvd gravidtesten fra metoden?
9 dpo, synes alle symptomer er borte. Kvalm, men er sulten så
Hard og så og si lukket tapp da.. ikke testet, flink?
Greit å ha noe annet å tenke på hvis spiren ikke sitter men krysser fingra for spireVet nå at jeg kommer til å få tilbud om koronavaksine en gang de neste to ukene (helsepersonell). Er 13dpo på mandag, så da må vel en test slå ut dersom det skulle vise seg å være en liten spire der. Kjenner det også gjør det bittelitt greit, dersom vi ikke ble gravid denne pp - så ble det første dose vaksine i steden. Noe positivt uansett!
Ikke sant. Frister i morgen, men vil prøve å vente til lørdagja, er ikke så lett å holde seg vekk fra testingen! Selv har jeg planer om å vente nærmere IKM med å teste, men så er det en liten stemme som hvisker meg i øret: «kanskje ikke EL var akkurat da du trodde». Haha, man sier så mye til seg selv for å få lov til å teste!! Vi skal bort fredag-søndag, så lurer på om jeg skal teste fredag . Da er det en uke til IKM. Eller kanskje best å vente til søndag? Sånn holder jeg på. Så spent - både på om det er noe på gang, OG på om det var EL jeg hadde da jeg trodde jeg hadde det
Prøver også å kjenne etter uvanlige symptomer. Denne gangen etter el har jeg og hatt/har en stølhetsfølelse i magen. Eller et ubehag jeg ikke har pleid å kjenne på.2eller 5dpo
Skikkelig støl i magen,å har vært det i 4 dager nå. Pleier ikke ha det sånn. Liker uvanlige symptomer
4 eller 5dpo her også.. vil så gjerne teste snart. Vanskelig å holde seg borte. Blir nok en test i løpet av helgen kjenner jeg meg selv rettJeg har også vært kvalm! Og har skikkelig ømme pupper. Men er maks 5 DPO, så hva det kommer av kan man jo lure på Helt dødt der nede etter EL, så blir noen spennende dager. Hvordan skal jeg holde ut en uke?!
Koselig med en tilDere som har barn fra før: Hvor gamle er de? Her er de 6 og 3 år
Blir deilig å få første dose da vil tro den slår ut 13 dpo. Akkurat Ferdig vaksinertVet nå at jeg kommer til å få tilbud om koronavaksine en gang de neste to ukene (helsepersonell). Er 13dpo på mandag, så da må vel en test slå ut dersom det skulle vise seg å være en liten spire der. Kjenner det også gjør det bittelitt greit, dersom vi ikke ble gravid denne pp - så ble det første dose vaksine i steden. Noe positivt uansett!
Ååh så spennende da vanskelig å holde seg jaJeg har også vært kvalm! Og har skikkelig ømme pupper. Men er maks 5 DPO, så hva det kommer av kan man jo lure på Helt dødt der nede etter EL, så blir noen spennende dager. Hvordan skal jeg holde ut en uke?!
Jeg prøver å holde meg unna salami nå i dpo-land,og jeg synes det er sååå vanskelig! Men nå fant jeg en på butikken som kan spises!! Halleluja!!
Vis vedlegget 357425