IKM uke 22 - 2021

Ja fy søren! Godt å høre man ikke er alene!:Heartred
Samme her også! Vår yngste blir 4 i september, og for et år siden var det helt uaktuelt for oss begge. Så det var egentlig i høst vi begynte å tenke på aldersforskjellen, og nå har det jo gått enda 4-5 måneder siden vi begge hadde lyst til å prøve :rolleyes:

Ja :bag: i går og i dag (8 dpo i dag) tror vilja mi skimtet noe i dag :confused: men er jo bare tull, ser ingenting :laughing002

veldig fornøyd med metode sine EL selv!
Det er jo så vanskelig å la vær:hilarious: Nei man får vell litt strekøyne:jimlad: Har tenkt å ikke teste før 12dpo, men det tenkte jeg forrige pp, testet 6 dpo da:dead::hilarious::smiley-bounce022 Har du prøvd gravidtesten fra metoden?

Paracett er vell greit å ta rundt eggløsning? Er det ikke bare Ibux som kan ha en liten innvirkning på el? Ble brått så usikker. Har så sterke el smerter i dag, håper det er ett gullegg som slipper:headphone::smiley-bounce022

9 dpo, synes alle symptomer er borte. Kvalm, men er sulten så :wtf:
Hard og så og si lukket tapp da.. ikke testet, flink? :angelic:

9 dpo, synes alle symptomer er borte. Kvalm, men er sulten så :wtf:
Hard og så og si lukket tapp da.. ikke testet, flink? :angelic:

ja, er ikke så lett å holde seg vekk fra testingen! Selv har jeg planer om å vente nærmere IKM med å teste, men så er det en liten stemme som hvisker meg i øret: «kanskje ikke EL var akkurat da du trodde». Haha, man sier så mye til seg selv for å få lov til å teste!! Vi skal bort fredag-søndag, så lurer på om jeg skal teste fredag . Da er det en uke til IKM. Eller kanskje best å vente til søndag? Sånn holder jeg på. Så spent - både på om det er noe på gang, OG på om det var EL jeg hadde da jeg trodde jeg hadde det :cool:

Vet nå at jeg kommer til å få tilbud om koronavaksine en gang de neste to ukene (helsepersonell). Er 13dpo på mandag, så da må vel en test slå ut dersom det skulle vise seg å være en liten spire der. Kjenner det også gjør det bittelitt greit, dersom vi ikke ble gravid denne pp - så ble det første dose vaksine i steden. Noe positivt uansett!

Vet nå at jeg kommer til å få tilbud om koronavaksine en gang de neste to ukene (helsepersonell). Er 13dpo på mandag, så da må vel en test slå ut dersom det skulle vise seg å være en liten spire der. Kjenner det også gjør det bittelitt greit, dersom vi ikke ble gravid denne pp - så ble det første dose vaksine i steden. Noe positivt uansett!
Greit å ha noe annet å tenke på hvis spiren ikke sitter :) men krysser fingra for spire

ja, er ikke så lett å holde seg vekk fra testingen! Selv har jeg planer om å vente nærmere IKM med å teste, men så er det en liten stemme som hvisker meg i øret: «kanskje ikke EL var akkurat da du trodde». Haha, man sier så mye til seg selv for å få lov til å teste!! Vi skal bort fredag-søndag, så lurer på om jeg skal teste fredag . Da er det en uke til IKM. Eller kanskje best å vente til søndag? Sånn holder jeg på. Så spent - både på om det er noe på gang, OG på om det var EL jeg hadde da jeg trodde jeg hadde det :cool:
Ikke sant. Frister i morgen, men vil prøve å vente til lørdag :bag:

8dpo i dag. Kjenner altså så mye på både stikkinger og "strekking" i livmor-området. Hver gang jeg beveger meg. Er også kvalm. Er så spent på om dette er noen tidlige symptomer, eller bare pms :angelic:

Jeg prøver å holde meg unna salami nå i dpo-land,og jeg synes det er sååå vanskelig! Men nå fant jeg en på butikken som kan spises!! Halleluja!!:smiley-bounce016
5D4229BD-2FC4-450C-B0CF-B6FE5CFD3E4B.jpeg

2eller 5dpo

Skikkelig støl i magen,å har vært det i 4 dager nå. Pleier ikke ha det sånn. Liker uvanlige symptomer:smug:
Prøver også å kjenne etter uvanlige symptomer. Denne gangen etter el har jeg og hatt/har en stølhetsfølelse i magen. Eller et ubehag jeg ikke har pleid å kjenne på.

Jeg har også vært kvalm! Og har skikkelig ømme pupper. Men er maks 5 DPO, så hva det kommer av kan man jo lure på :rolleyes: Helt dødt der nede etter EL, så blir noen spennende dager. Hvordan skal jeg holde ut en uke?! :banghead:

Jeg har også vært kvalm! Og har skikkelig ømme pupper. Men er maks 5 DPO, så hva det kommer av kan man jo lure på :rolleyes: Helt dødt der nede etter EL, så blir noen spennende dager. Hvordan skal jeg holde ut en uke?! :banghead:
4 eller 5dpo her også.. vil så gjerne teste snart. Vanskelig å holde seg borte. Blir nok en test i løpet av helgen kjenner jeg meg selv rett :rolleyes:

Blir deilig å få første dose da:cat: vil tro den slår ut 13 dpo. Akkurat Ferdig vaksinert:joyful:

Ååh så spennende da:D vanskelig å holde seg ja:bag::nailbiting:

6 Dpo, føler ikke jeg kjenner noen symptomer. Morsomt hvordan man veldig gjerne vil kjenne symptomer før test, men når man går gravid vil man helst slippe unna xsmile5

Jeg prøver å holde meg unna salami nå i dpo-land,og jeg synes det er sååå vanskelig! Men nå fant jeg en på butikken som kan spises!! Halleluja!!:smiley-bounce016
Vis vedlegget 357425

Jeg fikk salami og ost på kontroll på sykehuset da jeg var gravid, av jordmor. Hun sa det var fritt frem med norsk salami, den er varmebehandlet. Jeg hadde cravings på salami og ost :bag:

Back
Topp