Ja fy søren! Godt å høre man ikke er alene!Akkurat samme her, trassen altså!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fy søren! Godt å høre man ikke er alene!Akkurat samme her, trassen altså!

Samme her også! Vår yngste blir 4 i september, og for et år siden var det helt uaktuelt for oss begge. Så det var egentlig i høst vi begynte å tenke på aldersforskjellen, og nå har det jo gått enda 4-5 måneder siden vi begge hadde lyst til å prøveJa fy søren! Godt å høre man ikke er alene!![]()
Det er jo så vanskelig å la værJai går og i dag (8 dpo i dag) tror vilja mi skimtet noe i dag
men er jo bare tull, ser ingenting
veldig fornøyd med metode sine EL selv!
Nei man får vell litt strekøyne
Har tenkt å ikke teste før 12dpo, men det tenkte jeg forrige pp, testet 6 dpo da

Har du prøvd gravidtesten fra metoden?

Ja, men ikke vært gravid daDet er jo så vanskelig å la værNei man får vell litt strekøyne
Har tenkt å ikke teste før 12dpo, men det tenkte jeg forrige pp, testet 6 dpo da
Har du prøvd gravidtesten fra metoden?
9 dpo, synes alle symptomer er borte. Kvalm, men er sulten så
Hard og så og si lukket tapp da.. ikke testet, flink?![]()
Greit å ha noe annet å tenke på hvis spiren ikke sitterVet nå at jeg kommer til å få tilbud om koronavaksine en gang de neste to ukene (helsepersonell). Er 13dpo på mandag, så da må vel en test slå ut dersom det skulle vise seg å være en liten spire der. Kjenner det også gjør det bittelitt greit, dersom vi ikke ble gravid denne pp - så ble det første dose vaksine i steden. Noe positivt uansett!
Ikke sant. Frister i morgen, men vil prøve å vente til lørdagja, er ikke så lett å holde seg vekk fra testingen! Selv har jeg planer om å vente nærmere IKM med å teste, men så er det en liten stemme som hvisker meg i øret: «kanskje ikke EL var akkurat da du trodde». Haha, man sier så mye til seg selv for å få lov til å teste!! Vi skal bort fredag-søndag, så lurer på om jeg skal teste fredag . Da er det en uke til IKM. Eller kanskje best å vente til søndag? Sånn holder jeg på. Så spent - både på om det er noe på gang, OG på om det var EL jeg hadde da jeg trodde jeg hadde det![]()

Prøver også å kjenne etter uvanlige symptomer. Denne gangen etter el har jeg og hatt/har en stølhetsfølelse i magen. Eller et ubehag jeg ikke har pleid å kjenne på.2eller 5dpo
Skikkelig støl i magen,å har vært det i 4 dager nå. Pleier ikke ha det sånn. Liker uvanlige symptomer![]()

4 eller 5dpo her også.. vil så gjerne teste snart. Vanskelig å holde seg borte. Blir nok en test i løpet av helgen kjenner jeg meg selv rettJeg har også vært kvalm! Og har skikkelig ømme pupper. Men er maks 5 DPO, så hva det kommer av kan man jo lure påHelt dødt der nede etter EL, så blir noen spennende dager. Hvordan skal jeg holde ut en uke?!
![]()
Koselig med en tilDere som har barn fra før: Hvor gamle er de? Her er de 6 og 3 år![]()
Blir deilig å få første dose daVet nå at jeg kommer til å få tilbud om koronavaksine en gang de neste to ukene (helsepersonell). Er 13dpo på mandag, så da må vel en test slå ut dersom det skulle vise seg å være en liten spire der. Kjenner det også gjør det bittelitt greit, dersom vi ikke ble gravid denne pp - så ble det første dose vaksine i steden. Noe positivt uansett!
vil tro den slår ut 13 dpo. Akkurat Ferdig vaksinert
Ååh så spennende daJeg har også vært kvalm! Og har skikkelig ømme pupper. Men er maks 5 DPO, så hva det kommer av kan man jo lure påHelt dødt der nede etter EL, så blir noen spennende dager. Hvordan skal jeg holde ut en uke?!
![]()

Jeg prøver å holde meg unna salami nå i dpo-land,og jeg synes det er sååå vanskelig! Men nå fant jeg en på butikken som kan spises!! Halleluja!!
Vis vedlegget 357425