IKM uke 22 - 2021

Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut! :stinkyfeet: :wideyed:
IMG_20210528_164906.jpg

Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut! :stinkyfeet: :wideyed:Vis vedlegget 357622

Gratulerer så mye :)

Lei negative tester :(

E9F30D36-AD02-4A54-A236-7950AC046D9C.jpeg

Flere som blir veldig nedstemte og lei rundt 5-6 DPO? Har ikke lyst til noe om dagen, selv om det er skikkelig fint vær og alt. Småkvalm, men tror det er mer nerver enn gravidkvalme. Er vel litt tidlig å med kvalme som symptom ennå eller?

Jo, HCG gir utslag på LH, men tror ikke akkurat det er tilfellet her, altså :hilarious:
Da var det kanskje tilfellet her likevel!! Kanskje jeg har håp da.. får bare negative, men skal teste i morgen tidlig, med to ulike merker :nailbiting:

tenk du som var så usikker på EL! Da har det jo klaffa på kort topp :shy:

Tusen takk for alle gratulasjoner :):Heartred

Gratulerer!! Sette deg på gravid?? :smiley-bounce016

Greier liksom ikke helt å tro på den der svake streken, men har jo også fult av symptomer - kvalme (som var et stort problem forrige svangerskap), halsbrann og stikkinger i livmorområdet. Så jeg burde vel tro på den svake streken :Heartred

Tusen takk for alle gratulasjoner :):Heartred

Greier liksom ikke helt å tro på den der svake streken, men har jo også fult av symptomer - kvalme (som var et stort problem forrige svangerskap), halsbrann og stikkinger i livmorområdet. Så jeg burde vel tro på den svake streken :Heartred
Det bør du :happy: Si ifra når du vil på gravid :Heartred

Back
Topp