Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut! Vis vedlegget 357622
Vis vedlegget 357616
Etter nattens mulige svaaaake strek på tidligtest har jeg holdt meg hele jobbdagen 10dpo, ikke tidligtest- og synes her er en svak strek!
Gratulerer!! Sette deg på gravid??Vis vedlegget 357616
Etter nattens mulige svaaaake strek på tidligtest har jeg holdt meg hele jobbdagen 10dpo, ikke tidligtest- og synes her er en svak strek!
Wow! Den var supertydelig!!! Gratulerer!!Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut! Vis vedlegget 357622
Jeg ser den også!!Vis vedlegget 357616
Gratulerer!! Ikke så ille å være sjåfør daÅ herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut! Vis vedlegget 357622
Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut! Vis vedlegget 357622
Vis vedlegget 357616
Da var det kanskje tilfellet her likevel!! Kanskje jeg har håp da.. får bare negative, men skal teste i morgen tidlig, med to ulike merkerJo, HCG gir utslag på LH, men tror ikke akkurat det er tilfellet her, altså
9 dpo bareHvor mange DPO er du?
Hurra! Gratulerer så mye!Å herregud, dere!!!! 8 eller 9 dpo, holdt meg halvannen time. Tok en test fordi jeg var så sur for at jeg skal være sjåfør mens venninne drikker i kveld, hadde ALDRI trodd det skulle komme strek! Er helt satt ut! Vis vedlegget 357622
Gratulerer!! Sette deg på gravid??
Leeenge igjen9 dpo bare
Det bør du Si ifra når du vil på gravidTusen takk for alle gratulasjoner
Greier liksom ikke helt å tro på den der svake streken, men har jo også fult av symptomer - kvalme (som var et stort problem forrige svangerskap), halsbrann og stikkinger i livmorområdet. Så jeg burde vel tro på den svake streken
Jeg kan vel egentlig skrives på gravidlisten, for akkurat nå er jeg i allefall "litt" gravidDet bør du Si ifra når du vil på gravid
En ære!Jeg kan vel egentlig skrives på gravidlisten, for akkurat nå er jeg i allefall "litt" gravid