Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
krysser fingrene for oss alle!Masse lykke tilDato for IKM er endret for meg, da El ble litt tidligere. Så nå at jeg hører visst hjemme i uke 19Lykke til! Vår og mer sollys gir bedre sjanse for graviditet har jeg lest
krysser fingrene for oss alle!

Ikke helt men nestenKlarer ikke helt å bestemme meg. Er denne positiv?
Vis vedlegget 324625 Vis vedlegget 324626
Synes streken er så tynn. Den er sterk da...
Det er den helt sikkertHåper den er positiv i morgen da![]()
Krysser fingrene!Nå nærmer det seg! Håper peaken blir i morgentidlig, da er det kaaanskje håp for at vi rekker å legge inn aksjer på fredag kveld, før egget dør! Enn det, 5 dager senere enn normalt denne syklusen![]()
Nå nærmer det seg! Håper peaken blir i morgentidlig, da er det kaaanskje håp for at vi rekker å legge inn aksjer på fredag kveld, før egget dør! Enn det, 5 dager senere enn normalt denne syklusen![]()
Nå nærmer det seg! Håper peaken blir i morgentidlig, da er det kaaanskje håp for at vi rekker å legge inn aksjer på fredag kveld, før egget dør! Enn det, 5 dager senere enn normalt denne syklusen![]()

Endelig positiv!!
Vis vedlegget 324654
Håper dette er en kort topp og at den er negativ igjen i morgen![]()

Samme her, har skikkelig trua egentlig og det er nesten skummelt å si høytJeg har sommerfugler i magen denne pp. Er plutselig så veldig optimistisk. Problemet med det er den enorme skuffelsen hvis det ikke klaffer. Blir så lei meg. Må jobbe med å holde håpet i sjakk![]()