IKM UKE 20

DinaD - 31- PP6 - B1 - EL 30.04 ca - IKM ca16.05
:happy::happy::happy:

Dato for IKM er endret for meg, da El ble litt tidligere. Så nå at jeg hører visst hjemme i uke 19:p Lykke til! Vår og mer sollys gir bedre sjanse for graviditet har jeg lest :happy: krysser fingrene for oss alle!

Jeg prøver meg her jeg :-) Selv om det er rart om jeg har eggløsning idag. Fikk mensen for 8 dager siden, og hatt MYE kluss før det! Sist mens var i slutten av februar, og før det hadde jeg ikke mens siden mai i fjor pga PCOS og at jeg ikke produserte nok østrogen. Men idag har jeg veldig ubehag i høyre eggstokk, og masse eggløsningsslim. Får bare krysse fingrene for at dette faktisk er eggløsning da!

Prøver199212 - alder 27 - PP2 - B2 - EL 29.04 - IKM 13.05

Klarer ikke helt å bestemme meg. Er denne positiv?

E4109FE3-CEF9-4F32-A469-BBADF533CDF2.jpeg
5CF8F272-9BE0-4997-BD9A-496DE6E2CF8C.jpeg

Synes streken er så tynn. Den er sterk da...

Dato for IKM er endret for meg, da El ble litt tidligere. Så nå at jeg hører visst hjemme i uke 19:p Lykke til! Vår og mer sollys gir bedre sjanse for graviditet har jeg lest :happy: krysser fingrene for oss alle!
Masse lykke til :love2:love2

Nå nærmer det seg! Håper peaken blir i morgentidlig, da er det kaaanskje håp for at vi rekker å legge inn aksjer på fredag kveld, før egget dør! Enn det, 5 dager senere enn normalt denne syklusen:bag:

Vedlegg

• 19EEF3DD-D5D5-4042-AABE-315FCE94FDC1.jpeg
    19EEF3DD-D5D5-4042-AABE-315FCE94FDC1.jpeg
    38,3 KB · Visninger: 111
Nå nærmer det seg! Håper peaken blir i morgentidlig, da er det kaaanskje håp for at vi rekker å legge inn aksjer på fredag kveld, før egget dør! Enn det, 5 dager senere enn normalt denne syklusen:bag:
Krysser fingrene!

Min kom 7 dager sent forrige måned. Helt merkelig! Tror bare noen sykluser er rare

krysser fingrene for at det drøyer litt til!

Har minstemann hjemme fra skolen, så tipper dagen går fort.. Han er ikke av dem som lar mamma'n sin få være så mye i fred :knegg:
Regner med det blir ett slag ludo eller to, yatzy og Diamanten:wtf:

Hvordan er det damer, noen med symptomer av uvisst slag..? :D
Kan melde om ømme pupper herfra, dog akkurat DET henger vel sammen med EL:knegg:

Jeg har sommerfugler i magen denne pp. Er plutselig så veldig optimistisk. Problemet med det er den enorme skuffelsen hvis det ikke klaffer. Blir så lei meg. Må jobbe med å holde håpet i sjakk :bag:

Back
Topp