IKM UKE 20

Jeg hadde tydelig positiv test på fredag morgen, begge strekene var litt svake, men identiske. Enda tydeligere tester etter det! Jeg går bare å venter på at den skal bli negativ igjen etter to dager med forhøyet temp (0,4). Blir helt blind på disse strekene til slutt:banghead: Et øyeblikk etter jeg la ut bilde ble teststreken enda sterkere og de så like ut igjen:dead: vet ikke om jeg skal tro at egget har sluppet eller ikke o_O

Forhøyet temp betyr jo som oftest at egget har sluppet. Kan det være andre grunner til høyere temp? Dårlig søvn, alkohol? Håper testen blir tydelig negativ seinere i dag da!

Forhøyet temp betyr jo som oftest at egget har sluppet. Kan det være andre grunner til høyere temp? Dårlig søvn, alkohol? Håper testen blir tydelig negativ seinere i dag da!

Nei, faktisk ikke altså, likt antall timer søvn og ingen alkohol :bored: på lørdag hadde jeg skikkelig symptomer på eggløsning, sånn jeg pleier, med stillinger nederst i magen osv. Men ja, får håpe den blir negativ i ettermiddagen/kveld! Jeg burde kanskje sikre meg med å legge inn litt mer aksjer:p

MASSE elslim de siste 2 dagene. Håper det fortsetter. Tror ikke jeg får positiv test før onsdag. Den var hvert fall negativ i dag, men vi begynner likevel med aksjer i kveld så hver dag denne uken. Kommer også til å bruke Concieve pluss :)

Alvorlig til murring, strekk og jamring i magen i dag, så EL er vel rett rundt hjørnet:D

Dagen har blitt brukt til jobb, leksehjelp og husarbeid.. :wacky: Som de fleste andre dager..
Merker jeg blir veldig opphengt i prøvinga, og husker det så godt fra sist (2012).. Mannen ba meg faktisk om å slappe litt av her en dag, lett for han å si:angelic:

Antar EL i morra eller onsdag, FLO sier 28 og Min Kalender sier 29.. Anyway - 1 dpo på torsdag,
når tenker dere testeglade å prøve første testen? :)

Alvorlig til murring, strekk og jamring i magen i dag, så EL er vel rett rundt hjørnet:D

Dagen har blitt brukt til jobb, leksehjelp og husarbeid.. :wacky: Som de fleste andre dager..
Merker jeg blir veldig opphengt i prøvinga, og husker det så godt fra sist (2012).. Mannen ba meg faktisk om å slappe litt av her en dag, lett for han å si:angelic:

Antar EL i morra eller onsdag, FLO sier 28 og Min Kalender sier 29.. Anyway - 1 dpo på torsdag,

Her er det mange som lider av samme galskap :wacky: det er altoppslukende :bag: Mannen her klager ikke, men han vet hva jeg driver med (forumerer i tide og utide);)
Galskapen her startet i 2018, og har resultert i verdens herligste ettåring:Heartred -men har jo så innmari lyst til å få en liten en til daaa. :rolleyes:

her ryker første test 9dpo.. ish :chicken:

Her er det mange som lider av samme galskap :wacky: det er altoppslukende :bag: Mannen her klager ikke, men han vet hva jeg driver med (forumerer i tide og utide);)
Galskapen her startet i 2018, og har resultert i verdens herligste ettåring:Heartred -men har jo så innmari lyst til å få en liten en til daaa. :rolleyes:

her ryker første test 9dpo.. ish :chicken:
Tenkte også på 9dpo:D
Så mange år siden for vår del, at det er jo som å starte på nytt:p

Håper jeg klarer å holde meg til IKM 12-13. mai, men ender sikkert med å teste før!

Hadde opprinnelig tenkt å teste 9 eller 10dpo, men nå kom el tidligere enn forventet, så jeg skal prøve å holde meg til søndag 10.mai. Da er jeg 12 dpo, men ville vært 9 dpo hvis el hadde kommet når jeg trodde. Kanskje jeg klarer å lure meg selv til at jeg egentlig har el på torsdag/fredag, selv om det egentlig er i dag det skjer :joyful:

Jeg har EL på fredag ca. Håper jeg klarer å vente til 11-12 dpo før jeg tester, men det blir vanskelig:hilarious:

Jeg er testegal. Sier alltid at første test skal tas 10 dpo, men kan fint finne på å teste 6 dpo. Helt håpløs! :facepalm: Håper dagene etter El går fort denne gangen :)

Slenger meg på :)

Heiel - 30- PP4 - B1 - EL usikker - IKM 16.05 :)

Ny PP, nye muligheter :) hadde vært en fin måte å feire 17.mai Må kjøpe inn mozell i stedet for champagne - Just in case hehe

Ifølge appen er EL på fredag, har lagt inn aksjer de tre siste kveldene - idag dro mannen på jobb og kommer ikke hjem før torsdag,så håper det holder!:nailbiting: skal hoppe på han når han kommer hjem og frem til han drar på jobb igjen på mandag da:hilarious:

Tror ikke jeg skal teste noe før IKM, da jeg ikke ønsker å vite om de kjemiske :)

Håper jeg klarer å holde meg til IKM 12-13. mai, men ender sikkert med å teste før!
Det gjør garantert jeg også, selv om jeg liksom legger en liten slagplan for å begynne 9dpo:rolleyes:
Jeg er testegal. Sier alltid at første test skal tas 10 dpo, men kan fint finne på å teste 6 dpo. Helt håpløs! :facepalm: Håper dagene etter El går fort denne gangen :)
Dagene FØR EL har gått sinnsykt sakte for min del, og nå ble jeg sykmeldt i 3 uker pga tennisalbue:shifty:
Laangt fram til IKM nå ja:wacky:
Slenger meg på :)

Heiel - 30- PP4 - B1 - EL usikker - IKM 16.05 :)

Ny PP, nye muligheter :) hadde vært en fin måte å feire 17.mai Må kjøpe inn mozell i stedet for champagne - Just in case hehe
Masse lykke til! ❤️ Mozell - lurt:D:cool:
Ifølge appen er EL på fredag, har lagt inn aksjer de tre siste kveldene - idag dro mannen på jobb og kommer ikke hjem før torsdag,så håper det holder!:nailbiting: skal hoppe på han når han kommer hjem og frem til han drar på jobb igjen på mandag da:hilarious:

Tror ikke jeg skal teste noe før IKM, da jeg ikke ønsker å vite om de kjemiske :)
Haha, du får hoppe på han, og holde han nede! ;)

Dagen har gått med til litt sosialisering på jobben - klarer jo ikke å holde meg borte:angelic: Lekser med barna, middagslaging og etterhvert sortering av klær.. Hater det, men det må vel gjøres..

El på fredag her også og siden jeg blir test gal, har jeg ingen tester liggende og skal prøve å la være å kjøpe før etter IKM

Jeg lurer på om jeg kanskje sniker meg inn her. Jeg tror jeg hadde el i går, men jeg har null kontroll på syklusen min nå, så er ikke helt sikker. :confused:
Men jeg vil gjerne ha en dato å forholde meg til, så vi sier at den var i går :p

Simba jr - 26 - pp1 - B3 - EL 27/4 - IKM 11/5

Vente til etter IKM med å teste :wideyed: så god selvkontroll har ikke jeg i alle fall:hilarious: .. men altså, selv om dpo dagene er aldri så seige, så er det fint også.. å leve i håpet så lenge man kan.

fikk sterk EL test i dag også, har gått over 24 timer nå.. så håper den er litt svakere i morgen:chicken:

Myra90 - 30 år 30.april! - PP7 - B1 - EL ca 29.04-01.05? - IKM ca 13.05

Var med i IKM uke 19 gruppa, men ingen EL i sikte enda! Hadde forventet den på mandag, men i dag var fortsatt EL-testen helt negativ... så hvem vet når/om EL har tenkt til å komme! Nå håper jeg veldig at den blir såpass forsinket at det blir helg igjen før den kommer.. ellers overlever nok ikke svømmerne fra søndag! Jeg og sambo er i hver vår kant av landet denne uka:bag:

Har hatt ganske stabile sykluser, så er litt overrasket over at det ikke har skjedd noe her enda:/

Back
Topp