Jeg hadde tydelig positiv test på fredag morgen, begge strekene var litt svake, men identiske. Enda tydeligere tester etter det! Jeg går bare å venter på at den skal bli negativ igjen etter to dager med forhøyet temp (0,4). Blir helt blind på disse strekene til sluttEt øyeblikk etter jeg la ut bilde ble teststreken enda sterkere og de så like ut igjen
vet ikke om jeg skal tro at egget har sluppet eller ikke
![]()
Forhøyet temp betyr jo som oftest at egget har sluppet. Kan det være andre grunner til høyere temp? Dårlig søvn, alkohol? Håper testen blir tydelig negativ seinere i dag da!
Et øyeblikk etter jeg la ut bilde ble teststreken enda sterkere og de så like ut igjen
vet ikke om jeg skal tro at egget har sluppet eller ikke
på lørdag hadde jeg skikkelig symptomer på eggløsning, sånn jeg pleier, med stillinger nederst i magen osv. Men ja, får håpe den blir negativ i ettermiddagen/kveld! Jeg burde kanskje sikre meg med å legge inn litt mer aksjer
Som de fleste andre dager..
Mannen her klager ikke, men han vet hva jeg driver med (forumerer i tide og utide)
-men har jo så innmari lyst til å få en liten en til daaa. 

Håper dagene etter El går fort denne gangen
skal hoppe på han når han kommer hjem og frem til han drar på jobb igjen på mandag da
så god selvkontroll har ikke jeg i alle fall