IKM UKE 20

Endelig ferdig med mensen! Har ikke EL før neste helg ifølge appen, men skal legge inn aksjer hver dag fremover nå og håpe på at det blir klaff av det:)

Her er lamminga i full gang, så dagene går i ett.

Hva gjør dere i disse dager da?:)

så koselig med lamming❤️ Naboene har det og de har hatt ein inn i stua da mora døde, sååå søt! vi har startet sesongen med opppussing. Hele gården til mannen ( odelsgård, uten dyr) skal pusses opp, ikke gjort noe siden det ble bygget på 30 tallet så hver vår til høst jobber vi med å sette den i stand og få det godt å varmt så her går det også i ett! I tillegg er det full fart med hjemmeskole. Kjenner jeg ikke er lærer eller pedagog
 
så koselig med lamming❤️ Naboene har det og de har hatt ein inn i stua da mora døde, sååå søt! vi har startet sesongen med opppussing. Hele gården til mannen ( odelsgård, uten dyr) skal pusses opp, ikke gjort noe siden det ble bygget på 30 tallet så hver vår til høst jobber vi med å sette den i stand og få det godt å varmt så her går det også i ett! I tillegg er det full fart med hjemmeskole. Kjenner jeg ikke er lærer eller pedagog
Jeg er ganske sikker på at vi er de naboene! Sender deg melding ❤
 
Endelig ferdig med mensen! Har ikke EL før neste helg ifølge appen, men skal legge inn aksjer hver dag fremover nå og håpe på at det blir klaff av det:)

Her er lamminga i full gang, så dagene går i ett.

Hva gjør dere i disse dager da?:)

Dagene går i ett her også. Nettopp tilbake på jobb etter permisjon, men med hjemmekontor. Ganske krevende for alle egentlig. Jeg er jo favoritten, så må gjemme meg så godt jeg kan. Vi bor i en 68 kvm leilighet i Oslo sentrum så er ikke akkurat mange steder å gjemme seg. Mannen tar med lillemann ut for å finne på ting så mye som mulig, men mye er stengt og man skal jo holde avstand/være mest mulig hjemme så vi gjør så godt vi kan. Er styreleder i sameiet her så årsmøte er rett rundt hjørnet og vi driver å koordinerer oppussing av ny bolig samtidig som vi forbereder salg. Er nok å ta tak :)
 
Dagene går i ett her også. Nettopp tilbake på jobb etter permisjon, men med hjemmekontor. Ganske krevende for alle egentlig. Jeg er jo favoritten, så må gjemme meg så godt jeg kan. Vi bor i en 68 kvm leilighet i Oslo sentrum så er ikke akkurat mange steder å gjemme seg. Mannen tar med lillemann ut for å finne på ting så mye som mulig, men mye er stengt og man skal jo holde avstand/være mest mulig hjemme så vi gjør så godt vi kan. Er styreleder i sameiet her så årsmøte er rett rundt hjørnet og vi driver å koordinerer oppussing av ny bolig samtidig som vi forbereder salg. Er nok å ta tak :)
Har sagt det under hele denne perioden at jeg er så glad for at vi bor på gård nå - med til tider 5/6 unger i hus hadde jeg klikka om vi bodde i ei blokk for eksempel :hilarious:
Du har en del å gjøre da ja ser jeg!:)
vi har pusset opp 2 soverom (vårt blant annet som ikke har fått noe kjærlighet siden mannen var guttungen og virkelig trengte oppussing:rolleyes::hilarious:) og nå driver vi å utvider hagen og skal få på plass ganske mye der, og våronna er like rundt hjørnet - sånn sett er det greit å gå hjemme nå og få gjort diverse:)
Kjenner jeg gleder meg til hverdagen blir normal igjen da, få vært litt mere sosial og slike ting:)
 
Her har vi vært hjemme hos barna annenhver dag, og jeg tror det blir godt for både dem og oss når skolen åpner på mandag :wacky:

Vi jobber med verandaen nå, fjerner gamle og skal legge nye bord. Gleder meg skikkelig til å få en trivelig uteplass nå, tidligere malte vi terrassen, men malingen flasser og ser heelt jæ***g ut:wtf:

Ellers er EL rett rundt hjørnet, og jeg fikk postkassen full av tester i morges, så her er alt klart til uke 20:D

Håper dere har en fin lørdagskveld❤️
 
Klumpen2018 - 30 - PP1 - B2 - EL 26-27/4 - IKM 12-13/5

Jeg tok ut spiralen 16. mars og fikk TR på langt besøk dagen etter. Vi var enige om å vente til etter neste TR, og slutten av april med å prøve. Er nå på CD 41, TR dukket aldri opp. Jeg trodde jeg hadde EL i starten av april, men nå har jeg symptomer på det igjen. Så vi dropper ventingen på TR, og startet prøvingen med aksjer i går. Så da blir vel dette PP1.
 
Her har vi vært hjemme hos barna annenhver dag, og jeg tror det blir godt for både dem og oss når skolen åpner på mandag :wacky:

Vi jobber med verandaen nå, fjerner gamle og skal legge nye bord. Gleder meg skikkelig til å få en trivelig uteplass nå, tidligere malte vi terrassen, men malingen flasser og ser heelt jæ***g ut:wtf:

Ellers er EL rett rundt hjørnet, og jeg fikk postkassen full av tester i morges, så her er alt klart til uke 20:D

Håper dere har en fin lørdagskveld❤️

så godt med litt fordeling av hjemmeskole :)
Her har mannen hjulpet til med matte, og uendelig glad for det! Her går barna på mellomtrinnet og vgs, så vi vet ikke hvor lenge det varer. Mannen min har dårlige lunger, samtidig som han jobber på sykehuset og har det kjempe travelt der, så vi bare ber om at vi slipper unna smitte.
Ellers svidde jeg unna hele lagret mitt av tester på pp1, og jeg trodde jeg skulle bli gal
Så nå prøver jeg en prøveperiode uten så lenge det varer
God søndag damer❤️
 
La inn aksjer igår kveld, i dag starter EL uka ifølge appen, så da er det bare å bumpe ivei:hilarious:

Overhørte ungene ( de på 7,8,12 og 13) sist helg når de spiste kveldsmat om at de ønsket seg et småsøsken til (vi har ikke nevnt noe til de om prøvingen), men at vi da måtte ha større hus og greier for det er ikke nok soverom i huset vårt:laughing002
Var så koselig å høre på alt de sa, så de blir nok veldig glade om det blir en til❤
 
Jeg fikk positiv El-test på fredag morgen, vi la inn aksjer i både fredag og sent i går kveld. I dag steg temperaturen med 0,4 og jeg tenkte at El hadde vært, men nå var testen positiv fortsatt :) håpet El hadde vært nå, for mannen hater å legge inn askjer!! Må prøve å tvinge frem en runde til i dag da:shy: (altså han liker sex ellers altså, men bare ikke når vi prøver, for mye press:shy:) Noen som har erfaring med test som er positiv etter temperaturen har steget? Pleier ikke den å stige fordi egget har sluppet??
 
EL testingen er godt i gang her, negativt foreløpig (CD15) -har tatt Letrozol denne runden, så spent på om det blir EL denne mnd.

Aksjelegging fra fra dag 11 til 23 :wacky: kjører på med hver dag her.
 
Jeg bruker ikke eggløsningstester eller temper eller noe, men jeg har hatt eggløsningsslim et par dager (tror jeg) og kjenner litt stikninger i eggstokkene så tror eggløsningen enten er her eller kommer strax:happy:
Har en god del sex, så da er det bare å fortsette med det :playful:
 
Vil dere si at denne El-testen er positiv?
 

Vedlegg

  • DFDEC580-681A-47CA-9FE0-79C0946E7EB2.jpeg
    DFDEC580-681A-47CA-9FE0-79C0946E7EB2.jpeg
    35,7 KB · Visninger: 66
Vil dere si at denne El-testen er positiv?
Den er nok negativ. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Når venter du el? Testene kan hoppe fra ganske negativ til veldig sterke på kun en dag.
 
Positiv el-test i morges, to dager før ventet. Nå er jeg spent på hvor lenge testen holder seg positiv :D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200427-083348~2.png
    Screenshot_20200427-083348~2.png
    71,4 KB · Visninger: 56
Den er nok negativ. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Når venter du el? Testene kan hoppe fra ganske negativ til veldig sterke på kun en dag.

Jeg hadde tydelig positiv test på fredag morgen, begge strekene var litt svake, men identiske. Enda tydeligere tester etter det! Jeg går bare å venter på at den skal bli negativ igjen etter to dager med forhøyet temp (0,4). Blir helt blind på disse strekene til slutt:banghead: Et øyeblikk etter jeg la ut bilde ble teststreken enda sterkere og de så like ut igjen:dead: vet ikke om jeg skal tro at egget har sluppet eller ikke o_O
 
Back
Topp