Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Myra90 - 30 år 30.april! - PP7 - B1 - EL ca 29.04-01.05? - IKM ca 13.05
Var med i IKM uke 19 gruppa, men ingen EL i sikte enda! Hadde forventet den på mandag, men i dag var fortsatt EL-testen helt negativ... så hvem vet når/om EL har tenkt til å komme! Nå håper jeg veldig at den blir såpass forsinket at det blir helg igjen før den kommer.. ellers overlever nok ikke svømmerne fra søndag! Jeg og sambo er i hver vår kant av landet denne uka
Har hatt ganske stabile sykluser, så er litt overrasket over at det ikke har skjedd noe her enda:/
jeg er i vippepunktet mellom ikm søndag uke 19 og mandag uke 20. Kan virke som El var litt tidligere enn jeg trodde, men jeg har ikke klart å fastslå om det var lørdag/søndag eller mandag
nå er jeg hvertfall i dpo-land dag 1-3
Velkommen hitjeg er i vippepunktet mellom ikm søndag uke 19 og mandag uke 20. Kan virke som El var litt tidligere enn jeg trodde, men jeg har ikke klart å fastslå om det var lørdag/søndag eller mandag
nå er jeg hvertfall i dpo-land dag 1-3
Håper El kommer til helgen for deg! Krysser fingrenehvis testen enda ikke er positiv, så er det gode sjanser!!

Takk! Jeg håper den ikke blir positiv før tidligst i morgen kveld(onsdag)! Da er det en liiiten mulighet for at vi rekker å legge inn aksjer fredag kveld, og at EL da akkurat har skjedd. Tok EL-test nå, den er ikke positiv, men litt høyere enn den har vært. Spennende å se i morgen tidlig!
Tok tester i går også, men de var så deprimerende negative at jeg ikke la de inn i appen tydeligvis![]()
Dette burde gå!Ville gått ut i fra det jaJeg fikk positive el-tester i går og i dag var den negativ. Så hvis jeg har forstått det riktig betyr det at eggløsningen var i natt/i dag. Betyr det da at jeg er 1dpo i morgen?![]()
Okei, takk!!Ville gått ut i fra det ja![]()

Flere som er forferdelig "luftige" i magen rundt EL...?
Kan ikke huske å ha tenkt over akkurat DET før, men nå må jeg "slippe vind" hele tiden, og det buldrer i den stakkars magen![]()
Helt ekstremt og..Bra det ikke bare er megomaha, jaa!!Helt ekstremt og..
fiser hele tiden

Bra det ikke bare er meg
Fått lagt inn aksjer 6 ganger i løpet siste uka, samt i gårkveld, så nå sier vi oss fornøyde. Ifølge apper var EL i går eller i dag, men nå var mannen sliten
Har ikke merket elslim denne gangen, men det kan man vel ha uten at det merkes, etter hva jeg har forstått![]()
Det er ikke bare-bare å levere under «press» mange dager på rad! Misunner dere som er over i dpo.
Her ser jeg endelig stigning:
Vis vedlegget 324592
Tipper den er positiv i kveld![]()
Du er veldig snart i dpo-land Bra det ikke bare er meg
Fått lagt inn aksjer 6 ganger i løpet siste uka, samt i gårkveld, så nå sier vi oss fornøyde. Ifølge apper var EL i går eller i dag, men nå var mannen sliten
Har ikke merket elslim denne gangen, men det kan man vel ha uten at det merkes, etter hva jeg har forstått![]()
-er siste økt i dag på oss. Hadde sterk positiv på mandag og i går, fremdeles positiv i dag men den er på vei ned i styrke. Håper den blir negativ snart, er klar for å komme over i dpoland
Vi har veldig liten yttergang, så å få vekk vinterklærne utgjør så mye, så nå ser jo gangen stor ut selv om den egentlig ikke er det

Da kan jeg regne meg 3 dpo i dag! Hurra! Jeg har en veldig god følelse denne gangen, skikkelig trua rett og slett