IKM UKE 20

Myra90 - 30 år 30.april! - PP7 - B1 - EL ca 29.04-01.05? - IKM ca 13.05

Var med i IKM uke 19 gruppa, men ingen EL i sikte enda! Hadde forventet den på mandag, men i dag var fortsatt EL-testen helt negativ... så hvem vet når/om EL har tenkt til å komme! Nå håper jeg veldig at den blir såpass forsinket at det blir helg igjen før den kommer.. ellers overlever nok ikke svømmerne fra søndag! Jeg og sambo er i hver vår kant av landet denne uka:bag:

Har hatt ganske stabile sykluser, så er litt overrasket over at det ikke har skjedd noe her enda:/

Velkommen hit :happy: jeg er i vippepunktet mellom ikm søndag uke 19 og mandag uke 20. Kan virke som El var litt tidligere enn jeg trodde, men jeg har ikke klart å fastslå om det var lørdag/søndag eller mandag:sour: nå er jeg hvertfall i dpo-land dag 1-3:happy:
Håper El kommer til helgen for deg! Krysser fingrene:) hvis testen enda ikke er positiv, så er det gode sjanser!!

Velkommen hit :happy: jeg er i vippepunktet mellom ikm søndag uke 19 og mandag uke 20. Kan virke som El var litt tidligere enn jeg trodde, men jeg har ikke klart å fastslå om det var lørdag/søndag eller mandag:sour: nå er jeg hvertfall i dpo-land dag 1-3:happy:
Håper El kommer til helgen for deg! Krysser fingrene:) hvis testen enda ikke er positiv, så er det gode sjanser!!

Takk! Jeg håper den ikke blir positiv før tidligst i morgen kveld(onsdag)! Da er det en liiiten mulighet for at vi rekker å legge inn aksjer fredag kveld, og at EL da akkurat har skjedd. Tok EL-test nå, den er ikke positiv, men litt høyere enn den har vært. Spennende å se i morgen tidlig!

Tok tester i går også, men de var så deprimerende negative at jeg ikke la de inn i appen tydeligvis :hilarious:

Vedlegg

• 3D194007-498B-4809-8E92-0D732F0BBB85.jpeg
    3D194007-498B-4809-8E92-0D732F0BBB85.jpeg
    31,2 KB · Visninger: 100
Flere som er forferdelig "luftige" i magen rundt EL...? :rolleyes:

Kan ikke huske å ha tenkt over akkurat DET før, men nå må jeg "slippe vind" hele tiden, og det buldrer i den stakkars magen:laughing002

Takk! Jeg håper den ikke blir positiv før tidligst i morgen kveld(onsdag)! Da er det en liiiten mulighet for at vi rekker å legge inn aksjer fredag kveld, og at EL da akkurat har skjedd. Tok EL-test nå, den er ikke positiv, men litt høyere enn den har vært. Spennende å se i morgen tidlig!

Tok tester i går også, men de var så deprimerende negative at jeg ikke la de inn i appen tydeligvis :hilarious:

Ja, det kan se ut som testen begynner å ta seg opp :) håper den lat vente på seg litt til! Men ellers må du be mannen forte seg hjem på fredag:happy: Dette burde gå!

Jeg fikk positive el-tester i går og i dag var den negativ. Så hvis jeg har forstått det riktig betyr det at eggløsningen var i natt/i dag. Betyr det da at jeg er 1dpo i morgen?:)

Jeg fikk positive el-tester i går og i dag var den negativ. Så hvis jeg har forstått det riktig betyr det at eggløsningen var i natt/i dag. Betyr det da at jeg er 1dpo i morgen?:)
Ville gått ut i fra det ja :)

Flere som er forferdelig "luftige" i magen rundt EL...? :rolleyes:

Kan ikke huske å ha tenkt over akkurat DET før, men nå må jeg "slippe vind" hele tiden, og det buldrer i den stakkars magen:laughing002

omaha, jaa!! :bag: Helt ekstremt og..:eek: fiser hele tiden

omaha, jaa!! :bag: Helt ekstremt og..:eek: fiser hele tiden
Bra det ikke bare er meg;)

Fått lagt inn aksjer 6 ganger i løpet siste uka, samt i gårkveld, så nå sier vi oss fornøyde. Ifølge apper var EL i går eller i dag, men nå var mannen sliten:knegg:

Har ikke merket elslim denne gangen, men det kan man vel ha uten at det merkes, etter hva jeg har forstått:scratch

Fått lagt inn aksjer 6 ganger i løpet siste uka, samt i gårkveld, så nå sier vi oss fornøyde. Ifølge apper var EL i går eller i dag, men nå var mannen sliten:knegg:

Har ikke merket elslim denne gangen, men det kan man vel ha uten at det merkes, etter hva jeg har forstått:scratch

Stakkars disse mennene:knegg: Det er ikke bare-bare å levere under «press» mange dager på rad!

Jeg har heller ikke merket elslim, ikke på lenge, men håper det kan være der likevel. Ellers satser jeg på at orgasme og det som følger med gjør litt av samme nytten...

Da har dere jobba godt:cool: hehe.. ja, blir sliten han karen her også :hilarious: -er siste økt i dag på oss. Hadde sterk positiv på mandag og i går, fremdeles positiv i dag men den er på vei ned i styrke. Håper den blir negativ snart, er klar for å komme over i dpolando_O

Merker ikke noe til EL-slim her heller, derfor bruker vi prefert gel for å øke sjansene. I det minste så optimaliserer det miljøet der nede for svømmernes overlevelse.

Nå gleder jeg meg skikkelig til mannen og barna kommer hjem imorgen❤

Igår begynte jeg å rydde vekk vinterklær og vaske de som trengte det og sortere og pakke ned for å sette det på kvisten, litt av en jobb når man er 8stk i familien:hilarious: Vi har veldig liten yttergang, så å få vekk vinterklærne utgjør så mye, så nå ser jo gangen stor ut selv om den egentlig ikke er det:hilarious:
Under lamminga så har en del husarbeid blitt nedprioritert, spesielt klesvask, så har brukt gårdagen og i dag på å brette et tonn med klær og lagt på plass - har en del igjen enda, men målet er å bli ferdig til gjengen kommer hjem imorgen.

Veldig kjekt å ha en del å gjøre i denne spennende tiden med prøvingo_O

I dag når jeg la inn temp i appen (natural cycles) oppdaterte den seg endelig med dato for El og den landet på søndag :happy: Da kan jeg regne meg 3 dpo i dag! Hurra! Jeg har en veldig god følelse denne gangen, skikkelig trua rett og slett :D har ikke hatt det de 5 andre gangene! Det står ihvertfall ikke på innsatsen med å legge inn aksjer i helgen :p

Har EL slim nå, vi la inn aksjer mandagskvelden og får ikke lagt inn aksjer før imorgen kveld igjen - holder det eller?:nailbiting:

Edit: igår (tirsdag) hadde jeg litt blod ved slimet, så mulig EL var da, men tidlig med EL på CD 10 isåfall?

Last edited:
Jeg merker heller ikke til El-slim, så godt å lese at vi er flere :rolleyes::rolleyes:

Jeg gledet meg til å teste etter EL i dag for å se at LH fortsatt går nedover. Jeg har hatt tullete tester lenge nå. Men etter tre timer overtid (vi er veldig underbemannet siden vi ikke får være så mange på jobb samtidig) og kansellert tog når jeg endelig kom meg avgårde så ble det helt feil med timingen og jeg måtte bare tisse. Nå må jeg vente 4 timer før jeg kan teste. :crybaby2:hilarious::p

Back
Topp