Så spennende1-2 DPO her også Godt vi er fler som ligger i samme løype
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende1-2 DPO her også Godt vi er fler som ligger i samme løype
Spennende! Hvor mange dpo er du?Har murra godt i magen noen dager, men mener jeg sa til meg sist syklus (da prøvde vi ikke), at jeg ikke måtte bli lurt av det neste gang, fordi det murrer til vanlig også! Murrer ikke idag…
Første test ryker i ettermiddag!
Tror egentlig alle som prøver gjør akkurat detHer kjenner jeg litt ekstra etter. Vondt i hodet i dag, men ikke noe mer stikking fra eggstokken.
Har egentlig ikke trua på at det gikk denne gangen, men så er det det lille håpet som ligger der. Fikk tester i posten i går, men vi får se hvor tidlig jeg drar dem frem. Skal til legen på fredag (8dpo) for noe annet, så mulig jeg tester før det. Ellers hadde jeg planlagt å vente til 10dpo som er søndag
Maks 8Spennende! Hvor mange dpo er du?
Nei, det er fortsatt tidlig. Men tenk så kult om den ikke er blankMaks 8
Så blir ikke veldig skuffa om den er blank.
Jeg tror vi har lett for å ta alt som symptomer i dpo-land For vi kan vel egentlig ikke få symptomer under én uke etter EL? Men at vi kjenner godt etter, det er det ingen tvil omHelt sjukt hvordan jeg kjenner etter. Merket det første pp også, og ble litt bedre kjent med hvordan kroppen reagerer i dpo-land.
6dpo i dag, tror jeg. Er ufattelig trøtt i dag, etter å ha våknet to ganger i natt av to ville drømmer. Det er ikke vanlig at jeg gjør. Var litt kvalm i morges også, men tror det kan ha med søvnen å gjøre. Hadde jeg festeblødning i dag? Umulig å si når man ikke aner hva man skal forvente.
Man blir jo helt skrullete av dette!
Slutter du når du ser noe? Eller er det da du øker til flere om dagen?Elsker at flere har kastet seg på testegalskapen!
Jeg tar en om dagen helt til jeg ser noe, eller at TR kommer!
Haha, jeg tenkte det samme! Hadde virkelig ikke sluttet om jeg så noe!Slutter du når du ser noe? Eller er det da du øker til flere om dagen?
Slutter du når du ser noe? Eller er det da du øker til flere om dagen?
Øker til flere om dagen, SELVFØLGELIG! Beundrer de som har den selvkontrollen at de bare tar 1 test!Haha, jeg tenkte det samme! Hadde virkelig ikke sluttet om jeg så noe!