IKM UKE 2

8dpo i dag, å kjenner det klør etter å teste :bag: Jobber natt tom fredag, så prøver å drøye testinga til helga for å kunne ta en på morgenen :smiley-angelic001

Dpo 9 morgen, trengte ikke å studere den en gang for å se hvor blenda den er..

Vedlegg

• IMG_2356.jpeg
    IMG_2356.jpeg
    334,6 KB · Visninger: 78
Last edited:
Dagens blenda! :hilarious:
Tok med kopp og test på jobb for å ta på 2. urin, klarte å vente til kl…. 9:knegg::knegg:
Håper ikke dette tar mange sykluser, for da vet jeg ikke hvor galskapen ender!:laughing002
Sist hadde jeg tydelig strek 9 dpo, så nå føler jeg at eneste håpet er at eggløsningen kom et par dager senere!

Vedlegg

• IMG_8936.jpeg
    IMG_8936.jpeg
    482,9 KB · Visninger: 79
Tok med kopp og test på jobb for å ta på 2. urin, klarte å vente til kl…. 9:knegg::knegg:
Håper ikke dette tar mange sykluser, for da vet jeg ikke hvor galskapen ender!:laughing002
Sist hadde jeg tydelig strek 9 dpo, så nå føler jeg at eneste håpet er at eggløsningen kom et par dager senere!
Jeg vurderte å gjøre det samme, men tenkte «så gal kan jeg ikke være!!» nå lo jeg godt! Herlig :hilarious:
Jeg fikk og blenda i dag 9 dpo, fikk positivt 10 dpo sist…

Min var også blenda, men på dpo 7 skal jeg ikke forvente mer:laughing014 Hvorfor gidder jeg kaste bort penger på tester så tidlig lissom.. haha!

Haha det er jo helt tortur å være sist i IKM-gruppa, er 2-3 dpo og ufattelig utålmodig! Nesten så det frister å bytte over til uke 3 bare for å være først i stedet for sist haha :D

Gleder meg sånn til å se testene deres utvikle seg!!
Samme her:wacky: Dpo 3 idag :joyful:

Jeg også var fristet til å med på jobb i dag tidlig :hilarious: Men jo lenger jeg venter, jo større sjanse for positiv test. Selv om jeg ikke helt har troa denne PP'n heller. Føler vi timet det ganske bra, men kjenner på akkurat samme symptomer som alle andre gangene.

Håpet går veldig opp og ned om dagene, ettersom EL kom senere enn vi trodde ble aksjer lagt kun 5, 3 og 2 dager før EL (i verste fall 6,4 og 3) og da tenker jeg umiddelbart at sjansen er for liten til at det kan ha blitt noe. Selv om jeg vet det er godt mulig. Er det noen av dere her inne som har blitt gravid selv om samleie skjedde såpas lenge før selve eggløsningen fant sted? :shy:

Håpet går veldig opp og ned om dagene, ettersom EL kom senere enn vi trodde ble aksjer lagt kun 5, 3 og 2 dager før EL (i verste fall 6,4 og 3) og da tenker jeg umiddelbart at sjansen er for liten til at det kan ha blitt noe. Selv om jeg vet det er godt mulig. Er det noen av dere her inne som har blitt gravid selv om samleie skjedde såpas lenge før selve eggløsningen fant sted? :shy:
@Luna94 skjedde ikke det med deg? :p

@Luna94 skjedde ikke det med deg? :p

Jo :hilarious:

Jeg skulle reise til syden med frøkna mi og el kom ikke som jeg håpte, har aldri fått positiv el test senere enn cd 17-18, og den gangen jeg (hvert fall mentalt) trengte positiv test innen da kom det ikke føre etter jeg hadde reist og det gikk 2-3 dager fra aksjer ble lagt inn til el kom:wacky: meeeen jeg ble gravid, hadde null tro, men er 19+3 idag :hilarious:

Back
Topp