Haha, godt å høre!Øker til flere om dagen, SELVFØLGELIG! Beundrer de som har den selvkontrollen at de bare tar 1 test!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, godt å høre!Øker til flere om dagen, SELVFØLGELIG! Beundrer de som har den selvkontrollen at de bare tar 1 test!
Jeg føler på testepresset herElsker at flere har kastet seg på testegalskapen!
Jeg tar en om dagen helt til jeg ser noe, eller at TR kommer!
Jeg er på test nr 3 bare i dag, 8 dpo!!!! HjelpesElsker at flere har kastet seg på testegalskapen!
Jeg tar en om dagen helt til jeg ser noe, eller at TR kommer!
Ofte kan 2. urin være bedre enn morgenurin! Såå om trangen tar overhånd8dpo i dag, å kjenner det klør etter å teste Jobber natt tom fredag, så prøver å drøye testinga til helga for å kunne ta en på morgenen
Jeg vurderte å gjøre det samme, men tenkte «så gal kan jeg ikke være!!» nå lo jeg godt! HerligDagens blenda!
Tok med kopp og test på jobb for å ta på 2. urin, klarte å vente til kl…. 9
Håper ikke dette tar mange sykluser, for da vet jeg ikke hvor galskapen ender!
Sist hadde jeg tydelig strek 9 dpo, så nå føler jeg at eneste håpet er at eggløsningen kom et par dager senere!
Håpet er vel ikke ute før tanta banker på døra!Jeg vurderte å gjøre det samme, men tenkte «så gal kan jeg ikke være!!» nå lo jeg godt! Herlig
Jeg fikk og blenda i dag 9 dpo, fikk positivt 10 dpo sist…
Ja, det er hårreisende hvor mye de barna koster oss før de i det hele tatt er lagd! I både tid, penger og energi!Min var også blenda, men på dpo 7 skal jeg ikke forvente mer Hvorfor gidder jeg kaste bort penger på tester så tidlig lissom.. haha!
Samme her Dpo 3 idagHaha det er jo helt tortur å være sist i IKM-gruppa, er 2-3 dpo og ufattelig utålmodig! Nesten så det frister å bytte over til uke 3 bare for å være først i stedet for sist haha
Gleder meg sånn til å se testene deres utvikle seg!!
Jeg også var fristet til å med på jobb i dag tidlig Men jo lenger jeg venter, jo større sjanse for positiv test. Selv om jeg ikke helt har troa denne PP'n heller. Føler vi timet det ganske bra, men kjenner på akkurat samme symptomer som alle andre gangene.Dagens blenda!
Tok med kopp og test på jobb for å ta på 2. urin, klarte å vente til kl…. 9
Håper ikke dette tar mange sykluser, for da vet jeg ikke hvor galskapen ender!
Sist hadde jeg tydelig strek 9 dpo, så nå føler jeg at eneste håpet er at eggløsningen kom et par dager senere!
@Luna94 skjedde ikke det med deg?Håpet går veldig opp og ned om dagene, ettersom EL kom senere enn vi trodde ble aksjer lagt kun 5, 3 og 2 dager før EL (i verste fall 6,4 og 3) og da tenker jeg umiddelbart at sjansen er for liten til at det kan ha blitt noe. Selv om jeg vet det er godt mulig. Er det noen av dere her inne som har blitt gravid selv om samleie skjedde såpas lenge før selve eggløsningen fant sted?
@Luna94 skjedde ikke det med deg?
Håpet går veldig opp og ned om dagene, ettersom EL kom senere enn vi trodde ble aksjer lagt kun 5, 3 og 2 dager før EL (i verste fall 6,4 og 3) og da tenker jeg umiddelbart at sjansen er for liten til at det kan ha blitt noe. Selv om jeg vet det er godt mulig. Er det noen av dere her inne som har blitt gravid selv om samleie skjedde såpas lenge før selve eggløsningen fant sted?