IKM UKE 2

Mistet litt motet nå med neg test 10 dpo på morgenurin. Testet nemlig positivt sist graviditet da. Noen som har hatt neg test 10 dpo men senere fått positivt? :rolleyes:
Sniker, testet du på dritt tiss i dag?
Jeg testet negativt 9 og 10 dpo, men svaaaakt positivt 11 dpo og litt tydeligere på kvelden :)

Testet også blenda 8 dpo i dag. Som forventet. Men tempen er mye mer jevn enn den har vært tidligere. Men den var slik når jeg ble gravid med yngste barn. Trenger ikke å bety noe det heller. Men blir spennende i morgen, 9 dpo, som jeg ser på som den eneste dagen med reell spenning :hilarious:

Kommer nok fort til å ta en test eller to til i dag likevel. Blir så påvirket :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_4248.jpeg
    IMG_4248.jpeg
    680 KB · Visninger: 41
  • IMG_4249.jpeg
    IMG_4249.jpeg
    494 KB · Visninger: 40
Last edited:
Negativ test ca 9 dpo. Ikke antydning til strek. Men jeg vet jo egentlig ikke hvor mange dpo jeg er ... Så får holde håpet oppe noen dager og se.

I dag tok jeg med test på jobb… og tok den nå. Offisielt testegal. Tror jeg kan skimte noe, men tror kanskje det er mest ønsketenkning?
Heldigvis har du mange testegale venner her inne som forstår deg veldig godt :hilarious:

Jeg synes også jeg ser noe, kanskje den blir tydeligere når den har tørket? Håper den utvikler seg ❤️

E-S - 31 - B1 - PP1 etter MA - EL 03.01 - IKM 17.01.

Hei ☺️ Jeg er helt ny på forumet, men håper det er greit at jeg sniker meg inn her. Jeg hadde MA 13.12 og testet allerede positivt på eggløsningstest 03.01 (med clearblue digital). Har ikke helt tro på at det skjer noe denne måneden, men hååper Er det noen her som har erfaring med graviditet på første eggløsning etter MA?

Lurer også på hvilke tester dere bruker når dere tester så tidlig som 8-10 dpo?

E-S - 31 - B1 - PP1 etter MA - EL 03.01 - IKM 17.01.

Hei ☺️ Jeg er helt ny på forumet, men håper det er greit at jeg sniker meg inn her. Jeg hadde MA 13.12 og testet allerede positivt på eggløsningstest 03.01 (med clearblue digital). Har ikke helt tro på at det skjer noe denne måneden, men hååper Er det noen her som har erfaring med graviditet på første eggløsning etter MA?

Lurer også på hvilke tester dere bruker når dere tester så tidlig som 8-10 dpo?
Hei!
Med IKM 17. januar hører du nok til i Uke 3. :happy:
Jeg bruker bare vanlige babyplan-tester eller make sure vanlig. Har erfaring med at de slår ut like tidlig som tidligtestene.:)

Jepp, jeg synda. På jobb i formiddag. Stjal en test :sorry:
Det gikk litt hurramegrundt i dag, så bildet ble tatt etter ca 20 min. Da hadde jeg lagt den i en skuff for å skjule den, og tok bilder i skuffen. Det så sikkert lurt ut:hilarious:
Hadde aldri i verden trodd jeg skulle teste positiv på dpo8. Livredd for at det ikke går veien, men jeg er testoman blitt, så det ryker med noen de neste dagene kjenner jeg.

Håper så på flere positive tester i gruppa her:Heartred

20240105_104433.jpg

Mellom 8-10 dpo idag!
Slang ivei en test i ettermiddag, og så en liiiten «skygge» etter sånn 3-4 min. Trodde ikke på det og la den vekk. Men etter den har tørket har den kommet frem bedre og er vel ganske tydelig? :hilarious: Vet det er over tiden nå men.
Hvis dette er skygge/lurestrek blir jeg skikkelig skuffa altså!:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_8953.jpeg
    IMG_8953.jpeg
    343,3 KB · Visninger: 141
Back
Topp