Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er på dpo idag, og har akkurat det samme4dpo og har milde stikninger fra eggstokk på den ene siden. Sikkert helt normalt for denne tiden i sykluaen, men det er sånn man ikke tenker på når man ikke prøver
Sniker, testet du på dritt tiss i dag?Mistet litt motet nå med neg test 10 dpo på morgenurin. Testet nemlig positivt sist graviditet da. Noen som har hatt neg test 10 dpo men senere fått positivt?
Å da er det litt håp igjen. Ja, på dritt tiss jaSniker, testet du på dritt tiss i dag?
Jeg testet negativt 9 og 10 dpo, men svaaaakt positivt 11 dpo og litt tydeligere på kvelden
Da hadde jeg lett tatt en ny igjen nåÅ da er det litt håp igjen. Ja, på dritt tiss ja
I dag tok jeg med test på jobb… og tok den nå. Offisielt testegal. Tror jeg kan skimte noe, men tror kanskje det er mest ønsketenkning?Da hadde jeg lett tatt en ny igjen nå
Heldigvis har du mange testegale venner her inne som forstår deg veldig godtI dag tok jeg med test på jobb… og tok den nå. Offisielt testegal. Tror jeg kan skimte noe, men tror kanskje det er mest ønsketenkning?
Dypper du de lengre ned enn «max»? Synes der ut som alle testene dine er så våte..I dag tok jeg med test på jobb… og tok den nå. Offisielt testegal. Tror jeg kan skimte noe, men tror kanskje det er mest ønsketenkning?
Du, jeg tisser rett på testen og noen ganger så bommer jeg litt…Dypper du de lengre ned enn «max»? Synes der ut som alle testene dine er så våte..
Hei!E-S - 31 - B1 - PP1 etter MA - EL 03.01 - IKM 17.01.
Hei Jeg er helt ny på forumet, men håper det er greit at jeg sniker meg inn her. Jeg hadde MA 13.12 og testet allerede positivt på eggløsningstest 03.01 (med clearblue digital). Har ikke helt tro på at det skjer noe denne måneden, men hååper Er det noen her som har erfaring med graviditet på første eggløsning etter MA?
Lurer også på hvilke tester dere bruker når dere tester så tidlig som 8-10 dpo?
Krysser fingrene for at det bare var for tidlig å testeSkulle ikke teste i dag, men gikk på en smell etter jobb… vet det er tidlig, men føler på meg at det ikke gikk denne mnd, så blir lei meg uansett…
Du kan jo teste2 dpo, jeg vil også teste