IKM UKE 2

Altså, svidd av 5 tester hittil idag idag nå, men tror kanskje jeg er gravid?! :smiley-angelic001 o_O
Ihvertfall foreløpig!:hilarious:

Vedlegg

• IMG_9008.jpeg
    IMG_9008.jpeg
    224,3 KB · Visninger: 139
Nei, så gøy!!:love017 Skal det bare være en strek på clearblue? Ikke kryss?
Jaa, det er den tidlige testen, som kan brukes 5-6 dager før forventa mens. Den vanlige som får kryss! :happy:
Satser på stigning fremover! Ser tydelig stigning på ms i forhold fra i går på denne også. Måtte bare bruke riktig urin!:hilarious:
Ser ut som du har spire også!:D Satser på at vi skal inn i september!!

Jaa, det er den tidlige testen, som kan brukes 5-6 dager før forventa mens. Den vanlige som får kryss! :happy:
Satser på stigning fremover! Ser tydelig stigning på ms i forhold fra i går på denne også. Måtte bare bruke riktig urin!:hilarious:
Ser ut som du har spire også!:D Satser på at vi skal inn i september!!
Ja, da er det jo absolutt ingen tvil hos deg :love017 Så utrolig gøy! Og du som ikke hadde troen:knegg:

Ja, da er det jo absolutt ingen tvil hos deg :love017 Så utrolig gøy! Og du som ikke hadde troen:knegg:
Nei, altså, de aksjene var ingenting å skryte av! :hilarious: Så blir litt overraska! Enten har svømmerne overlevd i 3,5 døgn, egget i over 1 døgn, eller så har EL kommet 3 dager ETTER positiv eltest! Ble gravid på første den jeg mista i august også, men pga styr med rester og utskrapning fikk vi ikke prøve igjen før nå. Livmora mi er tydeligvis lite selektiv på hva den tar imot, så spent på om det holder denne gang!:shy:

Nei, altså, de aksjene var ingenting å skryte av! :hilarious: Så blir litt overraska! Enten har svømmerne overlevd i 3,5 døgn, egget i over 1 døgn, eller så har EL kommet 3 dager ETTER positiv eltest! Ble gravid på første den jeg mista i august også, men pga styr med rester og utskrapning fikk vi ikke prøve igjen før nå. Livmora mi er tydeligvis lite selektiv på hva den tar imot, så spent på om det holder denne gang!:shy:
Det krysser vi alt vi har for at det gjør! Til og med beina kan krysses nå :hilarious:

IMG_20240106_230547888.jpg

Jeg tror seriøst jeg har testa hver gang jeg har vært på do i dag, helt på bærtur :happy090 da avslutter jeg meg kveldens siste, en liten skyggestrek fra babyplan :dontknow
Og jepp, jeg må vaske benken på badet!

Ser at mange som tester svakt fortsetter å teste til streken blir sterk før de tar en digital. Men så kom jeg over en et annet sted hvor mange kommenterte at de ikke skjønte poenget med det, hvorfor ikke ta en digital med en gang man får positivt resultat, selv om det er svakt liksom. At så lenge man så en strek, så ville de digitale også slå ut, å da var det ingen tvil, kontra det at man driver å tyder om strekene ble sterkere og sterke. Hva er deres tanker på det? :rolleyes:

Ser at mange som tester svakt fortsetter å teste til streken blir sterk før de tar en digital. Men så kom jeg over en et annet sted hvor mange kommenterte at de ikke skjønte poenget med det, hvorfor ikke ta en digital med en gang man får positivt resultat, selv om det er svakt liksom. At så lenge man så en strek, så ville de digitale også slå ut, å da var det ingen tvil, kontra det at man driver å tyder om strekene ble sterkere og sterke. Hva er deres tanker på det? :rolleyes:
Sniker, tar man tidligtest så er de beregnet på 10, mens digitale gjerne slår ut på 25. Derfor mange venter til de får en litt tydeligere strek før man tar en digital. Ganske kjedelig å få negativ digital når man kunne fått det neste dag om du skjønner?
Så er digitale ganske dyre også, så man vil jo gjerne sikre seg at man får det man ønsker :happy:

Sniker/ For min del handler det om å fange opp tidligere og å følge nøyere med på hcg stigning

10 dpo og fikk to streker i dag. Men begynte også å blø i går kveld. Har foreløpig vært så lite at det sikkert teoretisk kan være en festeblødning. Men magefølelsen sier det er kjemisk. Temperaturen stupte også i dag… Ser an blødningsmengden litt før jeg setter meg på TR.

Så da blir det å spørre gyn om progresteron neste runde. Ikke greit å få blødning så tidlig at egget ikke rekker å feste seg :arghh:

Vedlegg

• IMG_4375.jpeg
    IMG_4375.jpeg
    508,5 KB · Visninger: 91
Back
Topp