IKM UKE 2

10 dpo og fikk to streker i dag. Men begynte også å blø i går kveld. Har foreløpig vært så lite at det sikkert teoretisk kan være en festeblødning. Men magefølelsen sier det er kjemisk. Temperaturen stupte også i dag… Ser an blødningsmengden litt før jeg setter meg på TR.

Så da blir det å spørre gyn om progresteron neste runde. Ikke greit å få blødning så tidlig at egget ikke rekker å feste seg :arghh:
Satser på at det bare er en uskyldig festeblødning på deg! :Heartpink

Positiv test i dag, 12 DPO :DHåper den blir sterkere dag for dag

Vedlegg

• 0B6C9876-B7AD-40D7-9AB6-120F00FFC25F.jpeg
    0B6C9876-B7AD-40D7-9AB6-120F00FFC25F.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 120
73759E6E-F0E3-49B1-AF91-C58E602A7675.jpg

Begynner å bli gaaaal!
Muligens streksyn eller at eg skimter en liten skygge! Tror forøvrig jeg har telt feil dpo så er på dag 8 i dag! Viss jeg har telt rett nå da :laughing002

10 dpo og fikk to streker i dag. Men begynte også å blø i går kveld. Har foreløpig vært så lite at det sikkert teoretisk kan være en festeblødning. Men magefølelsen sier det er kjemisk. Temperaturen stupte også i dag… Ser an blødningsmengden litt før jeg setter meg på TR.

Så da blir det å spørre gyn om progresteron neste runde. Ikke greit å få blødning så tidlig at egget ikke rekker å feste seg :arghh:
Håper det er festeblødning :Heartred

Har du testet igjen? :happy:
IMG_20240107_111128738.jpg

Ja, og "skyggestreken" dukket opp veldig raskt, sterkere i dag. Men fortsatt svak og veldig vanskelig å få på bilde. Jeg har hatt menssmerter i tre dager nå + småblødninger :nailbiting:
Denne er tatt nå når jeg stod opp, hadde vinkveld i går, så sov lenge i dag. :hilarious: herregud, om jeg faktisk er gravid burde jeg kanskje ikke hatt den vinkvelden, menmen. En kan ikke vite alt :hilarious:

10 DPO i dag. Tok en test i dag tidlig som jeg tror er negativ, men innbilte meg at jeg med veldig godvilje (med trykk på godvilje :hilarious:) kunne skimte antydning til noe. Men det var liksom med veldig mysing og i enkelte vinkler, og plutselig var det borte igjen. Og slik kom og gikk det, ettersom jeg beveget på testen og myste/ikke myste :hilarious:. Nå har jeg sittet sikkert en halvtime og studert bildene også:hilarious:. Alle bildene er fra samme test, i litt ulike lys og vinkler. Er nok ikke noe, bare viljen som er veldig sterk ;)

Vedlegg

• IMG_6762.jpeg
    IMG_6762.jpeg
    224,2 KB · Visninger: 59
  • IMG_6763.jpeg
    IMG_6763.jpeg
    230,3 KB · Visninger: 58
  • IMG_6764.jpeg
    IMG_6764.jpeg
    241,4 KB · Visninger: 54
  • IMG_6765.jpeg
    IMG_6765.jpeg
    205,3 KB · Visninger: 60
  • IMG_6766.jpeg
    IMG_6766.jpeg
    152,4 KB · Visninger: 55
10 DPO i dag. Tok en test i dag tidlig som jeg tror er negativ, men innbilte meg at jeg med veldig godvilje (med trykk på godvilje :hilarious:) kunne skimte antydning til noe. Men det var liksom med veldig mysing og i enkelte vinkler, og plutselig var det borte igjen. Og slik kom og gikk det, ettersom jeg beveget på testen og myste/ikke myste :hilarious:. Nå har jeg sittet sikkert en halvtime og studert bildene også:hilarious:. Alle bildene er fra samme test, i litt ulike lys og vinkler. Er nok ikke noe, bare viljen som er veldig sterk ;)
Jeg skimter noe på det første bilde!
Håper det blir sterkere! :D

Jeg synes den ser lovende ut! Vet at man egentlig ikke skal dømme tørkede tester, men på babyplan har jeg aldri kunnet se streken på tørkede negative tester, bare de testene hvor jeg faktisk har vært gravid.
Jeg har samme opplevelsen selv, men sist gikk jeg tom for babyplan så da var det metode sine tester jeg brukte. Jeg tør ikke å få opp håpet for mye enda, tar nok en ny test om fire timer :smiley-angelic001

Vet du, akkurat sånn var min på torsdagsmorgen. Måtte ta noen bilder for å få frem den svaaake streken jeg mente jeg så :hilarious:

Vet du, akkurat sånn var min på torsdagsmorgen. Måtte ta noen bilder for å få frem den svaaake streken jeg mente jeg så :hilarious:
Å, det hadde vært supergøy om min også ble sterkere sånn som din! Men av alle prøveperioder er dette kanskje den jeg føler meg minst gravid, så har ikke den store troa. Men neste test ble fort litt mer spennende!

Back
Topp